איזו תסרוקת כלה תככב הקיץ הזה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הכלה השיקית: שיער קצר אפור פלטין ונגיעות של 'קרייזי קולור'

הקיץ הזה שייך לכלות המעזות והפאשניסטיות

איפור, שיער ולייף סטייל

כלות יקרות, הקיץ הזה תשכחו מלהאריך לשיער כי הבשורה הכי 'חמה' עליה מבשר לנו אלי גולן, מעצב שיער כלות, היא ששיא השיק והסטיל השנה זה כלה בתסרוקת קצרה

רגע, אבל לפני שאתן רצות להסתפר קצוץ, לא לכל אחת מתאים שיער קצר ולכן אנחנו שמחים להרגיע אתכן שגם שיער באורך של קארה (מקסימום עד גובה הכתפיים) הוא לגמרי הולך. אלי גולן מוסיף ומעדכן שמומלץ ליצור צבעוניות יפה בעזרת צבעי סקנדינביה אפורים-פלטינה, ולשלב בהם נגיעות של קרייזי קולור. התוצאה – היסטרית לגמרי!

* מחפשות מעצבי שיער לכלות?
* על איפור כלה כבר חשבתן?

אם אתן דווקא זורמות ומתאים לכן תספורת קצרה-קצרה, אז לכו על תספורת מיוחדת וטוטל לוק משלים של איפור ושמלת כלה שמתאימים בקונספט. תסרוקות קצרות מיוחדות יכולות להיות בסגנון הוליוודי. ומה אם יש לכן שיער קצר ואתן חושבות על תוספות שיער? גולן מדגיש: "תוספות שיער אך ורק למילוי לשיער דליל ולא להארכה!" ועם כזו החלטיות קשה לנו להתווכח.

 היישר מהוליווד: תסרוקות קצרות עם אופי

 

A post shared by Kristen Stewart (@kristenstewart__) on



ההתלבטות של המתולתלות היא כמעט תמיד אם להחליק את השיער או לא, ובכלל על איזו תסרוקת ללכת כדי שהשיער לא יתנפח במהלך האירוע. אז הדבר הראשון שחשוב להתייחס אליו היא העונה, אם את מתחתנת ביולי-אוגוסט כאשר הלחות גבוהה, כדאי לשקול תסרוקת אסופה בסגנון 'מרושל-רומנטי-ווינטג'' או פזורה עם תלתלים שופעים ויפים, שטופלו כראוי.

חשוב ביותר לשוחח עם המעצב שלכן על הקונספט שיתאים את התסרוקת לפי סוג התלתלים: מה שיכריע בעיקר הוא סוג התלתלים. האם מדובר בתלתלים צפופים, פתוחים, יבשים וכו'. לאחר האבחנה, ייערך 'הטיפול הראוי' שכולל שטיפה לברק, פתיחת תלתלים, מסכה ועוד והכל בהתאם לסוג התלתלים והמראה הסופי שאליו מתכווננים ליום החתונה. לתלתלים צריך להתאים חומרים ייחודיים לעיצוב בצורה נכונה כדי שיתקבל מראה לוז.

 

A post shared by Eli Golan (@eli_golan_hair_style) on


 

A post shared by Eli Golan (@eli_golan_hair_style) on


 

A post shared by Eli Golan (@eli_golan_hair_style) on

 

A post shared by Eli Golan (@eli_golan_hair_style) on



שני דברים נוספים שמציין גולן בהדגשה: "לשמלת כלה בעלת גב חשוף ומחשוף עמוק - שיער פזור מתחבר יותר ולשמלה צנועה וקלאסית - אסוף מתאים יותר. הדבר השני שקריטי לדעת הוא במקרה ואתן מעוניינות בשיער חלק ביום החתונה, אז אסור להחליק אותו בעזרת פן רק ביום החתונה, כי הוא יתנפח. ההכנה מתחילה שבוע קודם; במשך שבוע יש להימנע ממריחת שמן או קרם לחות, יום לפני החתונה מחליקים את השיער בעזרת פן וביום האירוע עוברים שוב על הפן. פריט חובה: רולים על השיער כדי למנוע נפח".

סטייל לכל סוגי ואורכי השיער
מראה עכשווי עם טאץ' נכון וצעיר, אסוף לא מוקפד, אופנה פרי סטייל, דגשים טבעיים יפים, שיער מט ולא מבריק, מוברש פתוח. פחות - שיער מפוסל, יותר - מראה קליל ורך עם טוויסט גלאמי-הוליוודי.



כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)