איך נשמע לכם חתונת שישי בצהריים? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קונספט חתונת שישי בצהריים: כל מה שאתם צריכים לדעת

אווירה קלילה, לבוש משוחרר ועמדת התרעננות: חתונה הכי פראשית

מקום לחגוג
 חתונות שישי בצהריים הן חתונות צבעוניות ומלאות בפרחים, שמשיות ועמדות קונספט מגניבות. זאת חתונה הרבה יותר שיקית כי היא לא שגרתית ויש בה אווירה כייפית, צבעונית ושמחה. אז אם אתם בעד אירוע משוחרר ופחות רשמי, זה כנראה יתאים לכם

חתונת שישי בצהריים היא חתונה פחות רשמית והרבה יותר משוחררת ויש לה לא מעט יתרונות, עם זאת צריך לבדוק אם היא מתאימה לכם ולדרך בה אתם רוצים לחוות את החתונה שלכם. ביקשנו מהמומחים ב'שמים וארץ' 'אינפוט' על הקונספט הייחודי: "היתרון הראשון הוא שהאורחים שלכם מגיעים רעננים ביום החופשי שלהם. הם לא לחוצים והם לגמרי ב'מוד' מתאים לחגוג אתכם. אגב, שווה לשקול לפנק אותם במתנה כייפית לקראת השבת, כמו חלה טרייה, פרחים לשבת או אם צפוי להיות יום חם במיוחד, אז מניפות או כובעי קש מגניבים, יכולים להיות אידיאלים" אומרת שירה כץ, מנהלת האירועים. 

חתונת שישי בצהריים

תאורה, אווירה ועיצוב

כץ מדגישה שאין צורך להשקיע בתאורה ונרות, האישיו הוא לגמרי פרחים והרבה. סידורי הפרחים בדרך כלל נמוכים (לעומת סידורי הערב הגבוהים), ומשולבים בהם אלמנטים דקורטיביים כפריים. רבים מהזוגות בוחרים בקונספט עיצוב ייחודי בהתאם לעונה, חג או תחביב אישי כמו קונספט חתונת הוואי או קונספט ראש השנה, בו ישולבו רימונים, צנצנות דבש אישיות ועוד. הדגש הוא לאסתטיקה וצבעים שולטים בעיצוב (כולל מפות, חופה ומפיות).

חתונת שישי בצהרים בתקופת הקיץ מחייבת אתכם לדאוג להיערך כמו שצריך מבחינת ההגנה מפני השמש. שימו לב שכל אזורי הישיבה ורחבת הריקודים מוצלים כראוי ויש מספיק מאווררים. חשבו על אופציה לחלק קרטיבים ביום חם במיוחד, מים קפואים ומשקאות מרעננים על הרחבה. זה בדיוק המקום להוסיף עמדות מגניבות של התרעננות, שייקים טבעיים, גלידות, שזירת פרחים ועוד.

אווירה רומנטית

עיצוב שמח - שישי בצהריים
ירוק בעיניים - שמים וארץ
עיצוב אביב וקליל לשישי בצהריים
עיצוב סולידי ונעים

מתי מתחילים ומתי מסיימים?

בואו נבהיר אחת ולתמיד: חתונות שישי בצהריים הן לא קצרות יותר, כפי שנהוג לחשוב! אל תתחילו את האירוע מוקדם מידי, זה ייאלץ אתכם להיות בלחץ מטורף להגיע בזמן ולהתארגן מהר (מידי) ואף אורח לא יופיע לפני 11:30 – 12:00. טיפ נוסף באותו נושא הוא לבחור במועד של שעון קיץ, כך תבטיחו שהחתונה שלכם תישאר מוארת ועליזה.

הדבר הראשון שחשוב לבדוק, לדעתה של כץ, הוא שעת סיום האירוע – ברוב האולמות, זמן החגיגות הוא עד כשעה לפני כניסת השבת. בא לכם להמשיך לחגוג עם החברים במסיבה פרועה? יאללה! תמשיכו למועדון ריקודים מתאים (לסגור מראש כמובן).

גן ירוק  ופינות חמד - חתונת שישי בצהריים

מוסיקה, אלכוהול ושאר ירקות (תפריט)

לחתונה באווירת צהריים יש וייב אחר ורגוע יותר. כדאי לשמור את מוסיקת הרוק הכבד לפעם אחרת, כאן תתאים מוסיקה קלילה ו'פופית'. לעומת זאת, עם התפריט אפשר להתפרע עם מנות אוכל מגניבות ולא קונבנציונליות שמתאימות לשישי בצהריים. שישי בצהריים אידיאלי לבר קוקטיילים קליל וגם לבירות מהחבית, אם הקהל שלכם אוהב במיוחד שתייה מסוימת, כדי לתחזק את הבר לפי הצורך.

ולבסוף, המחיר – חתונת צהריים לא בהכרח חתונה זולה יותר, כפי שאולי נהוג לחשוב. למעשה המחיר, ברוב המקרים, זהה לחתונת ערב. כדאי לבדוק את אופציית 'חתונת הכל כלול' שמוצעת באולמות רבים ומשתלמת במיוחד, כמו ב'שמים וארץ' שמציעים אחלה דיל הכל-כלול לחתונת צהריים.

סידור האולם בגוונים בהירים - שמים וארץ 
סידור הגן לחתונת צהריים
הפרחים תופסים מקום משמעותי בעיצוב
 
טיפים באדיבות 'שמים וארץ':
  • לו”ז צפוף – להספיק יותר בפחות זמן. מה זה אומר? לקום מוקדם יותר, לתכנן כראוי את היום שלכם מבחינת זמן איפור, שיער וצילומים. שעת ה- 0 מגיעה מהר יותר משחושבים ולכן כדאי להתחיל את היום בסביבות 6:00 בבוקר.
  • מומלץ לבחור ספקים שגרים באזור האירוע, כדי להבטיח שלא יהיו פשלות וכולם יגיעו בזמן להתארגן לאירוע שלכם.
  • נגישות, נגישות, נגישות – וודאו שהמקום שבחרתם נגיש ומתאים לכל האורחים שלכם, כמו כן בחרו מיקום מרכזי ונוח להגעה, בהתאם לאזורים מהם אורחיכם ואתם מגיעים.
  • מקום ההתארגנות שלכם - מומלץ לבחור חדר במלון שקרוב למקום האירוע או לקחת בחשבון את זמן הנסיעה לאולם בתכנון הלו"ז שלכם.
  • צילומי זוגיות – כדאי לוותר על צילומים בלוקיישנים מרוחקים ולבחור להצטלם קרוב למקום האירוע. גם צילומים במרחב מקום האירוע יכול להצטלם מעולה! היתרון הבולט בצילומים הללו הוא שאודות לתאורה הטבעית והטובה, הצילומים אורכים מקסימום כשעה.
  • לבוש – האווירה, כאמור, פחות מחייבת ואפשר לוותר על המראה המעונב. אפשר בהחלט לבחור במראה קז'ואל וטרנדי, זה הזמן לתת ביטוי ל'פשן' באקססוריז כמו כובע מגניב או סניקרס. גם לכלה יש אופציה לשמלה בלוק 'משוחרר' וזורם, הרבה יותר טבעי ורומנטי.
 
 התמונות באדיבות 'שמים וארץ'

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס