רוצים חתונה מהאגדות? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כך תיראה החתונה מ'האגדות' שלכם

אז אם אתם בעניין של חתונה מפוארת, כזאת שרואים בסרטים - כך תעשו זאת נכון

מקום לחגוג
חתונה מ"האגדות" מצריכה תקציב לא מבוטל, אך מבטיחה שואו ופאר, כך שהאורחים שלכם יחושו שהם חלק מאותה אגדה

בחתונה מפוארת נהוג לשלב אטרקציות שמוסיפות אווירה ייחודית כגון עשן, בלונים ואף נגנים בקבלת הפנים. אך עיקר הרושם טמון בבחירת האולם.

חתונה מפוארת


למה חשוב לשים לב בעת בחירת מקום בסגנון מפואר?

  • עיצוב יוקרתי
  • תפריט קולינרי עשיר
  • עדיפות לגן אירועים והפרדה בין חופה לאולם
  • עיצוב עם שפע של פרחים (לבנים בעיקר)
  • אפשר לבחור גם באולמות בסגנון טירה
  • סכו"ם מוקפד, מפות ושילובי כסף/זהב


כמו למשל...

ונישין, טרויה, סיטרוס


ונישן
 - מתחם אירועים וקונגרסים יוקרתי בפתח תקווה המתאים לאירועים פרטיים ועסקיים עד 1,000 אורחים.

טרויה - מתחם אירועים גדול ואלגנטי בצמוד למושב בני דרום, המציע שני אולמות אירועים רחבי ידיים ואזור קבלת פנים ירוק ומטופח.

סיטרוס - מתחם האירועים באבן יהודה, שגודלו הוא לא פחות מ-6 דונם, הכולל גן מרהיב ואולם רחב ידיים. 

שמלת כלה בסגנון נסיכותי

שמלת כלה מהאגדות היא במרבית המקרים שמלה נפוחה, מרשימה ולבנה עם או ללא שילובי אבני סברובסקי. לאלו מכן שפחות מתחברות לשמלות נפוחות אז בהחלט ניתן להשיג מראה אצילי ומפואר גם ללא נפח בעזרת בדי תחרה מובחרים, משי ואפליקציות שנעשו בעבודת יד.

שמלת כלה של עמנואל


עמנוא
לסטודיו בעל שם הממוקם ביפו ומציע מבחר שמלות כלה בהתאמה אישית או כחלק מקולקציה שלמה ומיוחדת בניצוחה של מיכל, מעצבת הבית. 
שמלת כלה של גליה להב


גליה להב
 - מעצבת האופנה גליה להב מוכרת ברחבי הארץ והעולם, הודות לשמלותיה היוקרתיות שהפכו למותג של ממש. הסטייל הייחודי של להב בא לידי ביטוי בכל אחת ואחת מהשמלות המוצגות לראווה בחנויותיה שבתל-אביב ובאשדוד. 
שמלת כלה של כמהיל שאהין


כמיל שאהין
 - בסטודיו שבחיפה מקפידים על עיצוב אישי המותאם לכל כלה לפי סגנונה ונתוניה, בעזרת צוות אמין ומנוסה. בנוסף, מוצעות לכלה שלל קולקציות מעוצבות ויפות.


שיער ואיפור משלים

ההתאמה בין עיצוב השיער והאיפור לבין שמלת הכלה היא קריטית, ולכן צריך ליצור את האיזון הנכון ביניהן. אם בחרת שמלת כלה עם הרבה אלמנטים בולטים, מומלץ להסתפק באיפור פחות דרמטי ויותר הרמוני ובתסרוקת גבוהה או חצי אסופה, ללא אלמנטים מיותרים בשיער. אם בחרת בשמלה מפוארת ועשירה אך ללא אפליקציות, את יכולה בהחלט להוסיף זר או כתר להשלמת המראה הנסיכותי ואף להדגיש את מראה פנייך יותר.

אלי גולן, דקל בן ציון, ברק בן חיון


אלי גולן
 - 
הסטודיו של אלי גולן קיים כבר למעלה מ-16 שנים ומספק שירותי עיצוב שיער ואיפור לכלות. בסטודיו מאמינים בהתאמה אישית לצד טרנדים וחידושים אטרקטיביים. 

דקל בן ציון - דקל בן ציון עוסק בתחום עיצוב השיער כ-15 שנה, ובעל ניסיון רב בהפקות אופנה ועיצוב שיער מלכות יופי וכלות כמובן! בנוסף, מתמחה בן ציון באיפור כלה וערב בהתאם לטרנדים והתאמה אישית שנערכת לכל כלה.

ברק בן חיון - בן חיון מאפר במגוון סגנונות, כולל סגנון הוליוודי זוהר איפור מעושן ודרמטי, וזאת במקביל להתאמת תסרוקת שיער ויצירת הרמוניה בין השיער לאיפור, ועד להשגת מראה של כוכבת הוליוודית אמיתית!

חליפת חתן ל'נסיך'

כיאה לנסיך, חשוב לבחור חליפת חתן שתואמת את הפאר וההדר של הכלה והאולם, ולכן מומלץ לבחור בחליפת חתן אלגנטית, שלושה חלקים או שניים ורצוי גם לשלב עניבה או פפיון. לנועזים בינכם היינו ממליצים גם על סיכה מעוצבת בדש החולצה ו/או על כובע מגניב ואלגנטי.

באמוס סקוור


באמוס
 - 
באמוס סקוור bamoss square הוא מותג קונספט ייחודי בתחום החליפות עם ניסיון של מעל ל-10 שנים ומוביל בתחום חליפות החתן בפרט. בבאמוס מתעדכנים מדי עונה ומתכתבים עם הטרנדים העולמיים בחופף למעצבים המציגים בשבועי האופנה הגדולים, ולוקחים השראה מאופנת הרחוב המתפתחת, בכפוף לסטנדרטים אירופיים עדכניים.
דון אמור


דון אמור
 - 
דון אמור הוא מותג אופנה אירופאי לגבר הכולל קולקציות מגוונות ובעלות מנעד רחב של סגנונות עיצוב. בחברה מועסקים טובי המעצבים והסטייליסטים שתפקידם הוא להתאים את החליפה המושלמת לכל חתן. כל החליפות שמוצגות בחנות עשויות מחומרים איכותיים - פשתן, כותנה ומשי.
סרמוני

סרמוני - CEREMONY היא חנות קונספט מיוחדת בתחום ההלבשה לגברים, ובתחום החליפות בפרט. החנות פועלת כבר למעלה מ-20, וממשיכה להתעדכן על בסיס עונתי עם כל הטרנדים העולמיים, ולהציע מגוון רחב של חליפות לכל הגילאים ובמבחר צבעים.

זהו, החתונה מהאגדות שלכם מוכנה להמריא...

צריכים עוד עזרה? התקשרו אלינו!

*כל התמונות באדיבות המשתתפים בכתבה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים