אלו חליפות ילבשו הגברים בשנה הקרובה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חליפות חתן בצפון : חליפות צרות וחתנים היפסטרים עם כובעים

קולקציית חליפות 2018 מתאפיינת בגזרות סופר סקיני ובבדי צמר קר. כנסו לגלות ולהתרשם

חליפות חתן
דורון מורד, בעל 'מונסניור', מספר לנו על הגזרות ועל הטרנדים שיאפיינו את חליפות הגברים בכלל והחתנים בפרט

מסתבר שהגזרות החופשיות של החליפות נעלמו לחלוטין, וכל החליפות מגיעות בגזרות צרות, קו "הברוגז" ומכפלת קצרה בגזרת 3/4.

חליפות גברים

נעליים עם 'אמירה'

מגמה נוספת היא בחירה בצבע הפסטל, ובמיוחד בגווני הירוק למיניהם, כאשר רוב חליפות הפסטל עשויות מבד אלסטי ונמתחות על הגוף. המגמה השנייה היא בחירה בקו שעשוי מבד צמר קר (פרסקו לנה) המתאפיין בטקסטורות מתוחכמות ובשיבוצים עדינים ומיוחדים המעניקים מראה בלתי שגרתי לבד.

לא חייבים עניבה

השנה, יותר מבעבר, רוב החליפות מגיעות בגזרות סופר סלייפ פיט, כאשר הדגש הוא על אזור המותניים; כמו כן, המכנסיים קצרים ב-15 ס"מ מהאורך הסטנדרטי.

עניבה או פפיון?

מתלבטים? על פי מורד, הפפיון הקלאסי ממשיך לשלוט שליטה מלאה ונלווה אליו פפיון 'התפוח' אשר נועד לנועזים יותר, והעניבה? נשארת לאלה מכם שמעדיפים את המראה הקלאסי הנקי והסולידי.

האקססוריז מהווים חלק בלתי נפרד מהחליפות, כאשר הבולטים מביניהם הם הנעליים והממחטות שיוצרים את הטוטאל לוק ואת הטון המושלם למראה מנצח. והאקססוריז הפופולרי ביותר של החתנים ההיפסטרים הוא לא אחר מאשר כובעים. ובכלל, החתן האורבני וההיפסטרי מקבלים כאן מקום של כבוד ומחלקה מיוחדת של חליפות מעוצבות עם טקסטורות של משבצות, פסים וכל העולה על הדעת.

חליפת גברים עם טקסטורה

איזה צבע?

חליפות לאבות החתן והכלה, הם בדרך כלל בצבעי ג'ינס, כחול ושחור, כאשר הנטייה בשנתיים האחרונות היא לבחור בחליפות זהות לחתן בגזרות סקיני. לאבות השמרנים יותר או בעלי מבנה גוף מלא בוחרים בגזרה הקלאסית, בעלת שני כפתורים.

חליפת חתן 3 חלקים

שורה תחתונה: לחתנים מומלץ לבחור בצבעים ובגזרות אשר מתאימות להם באופן אישי ולהיעזר במוכר או בסטייליסט. עצה נוספת, לא פחות חשובה, היא לבחור בחנות עם שירותי חייטות - כי לא כל חליפה תשב אותו דבר על כל אחד.

חליפה משובצת

חשוב שתדעו: השנה, לאחר 35 שנה של מכירת חליפות היישר ממילאנו, החליט מורד לעצב חליפות בעיצוב אישי, ואף לצאת עם גזרה אולטימטיבית לחתן.

*התמונות באדיבות דורון מורד


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)