מחפשת שמלה 'הורסת' במידה גדולה לחתונה של בתך, חברתך הטובה או של האחיינית? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

10 שמלות ערב צנועות, לוהטות וקלאסיות לאישה המלאה

קבלו את הלוקים הכי שווים לחתונה - כשאת מעל מידה 42

שמלות כלה
כשחברה טובה, קרובת משפחה או אחותך מתחתנת את כולך נרגשת עד שמגיע הזמן לכתת רגליים ולמצוא את הלוק המושלם לחתונה, ואז את אובדת עצות...

לכבוד עונת האירועים ליקטנו לך את עשרת הלוקים הכי שווים לחתונה, שמחד לא יהיו
Over dressed כי בכל זאת את המלווה אבל מנגד יגרמו לך להרגיש ולהיראות מיליון דולר. מקלאסיות ועד טרנדיות, שמלות הערב הנבחרות, יחכו לך בשבוע האופנה PLUS SIZE FASHION WEEK  של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ', גם על המסלול התצוגות האופנה וגם במתחם הפופ אפ המיוחד עם הנחות בלעדיות.

מתי ואיפה? 13-16/6/17 במתחם קניון ארנה (צמוד לשער C) במרינה הרצליה. שלישי - 13/6 בשעות 15:00-22:00, רביעי +חמישי - 14-15/6 בשעות 10:00-22:00, ובשישי - 16/6 בשעות 9:00-16:00. הכניסה חופשית. 

הלוק הראשון: טול זה החיים

שמלות ערב 'חגיגיות'
צילום: נעמי ויעל 

לוק חגיגי, לאם הכלה, אחות הכלה או ה-
BFF. חצאית טול קצרה או ארוכה, צבעונית או שחורה בשילוב עם קרופ טופ טרנדי או חולצה מבריקה. בתמונות לוקים מלאי גלאם של טליה.

הלוק השני: מקסימום שיק

שמלות ערב צנועות וקלאסיות
צילום: נעמי ים סוף

לא משנה אם את בוחרת שמלת מקסי שחורה או בכחול רויאל טרנדי, הקפידי לבחור בגזרה שמחבקת את אזור החזה ונופלת ברכות לצדדים, כך שהיא גם תעניק לך מראה קלאסי וארוך מלא שיק, וגם לא תשתלט עלייך ותחביא אותך.

הסוד הוא בגזרה, בתפרים העדינים ובכיווצים הקטנים שיעניקו לך מראה נפלא, בשילוב עם בד מוקפד שגם לא יגרום לך להזיע אבל גם לא יחייב אותך ללבוש מחטב, כדי שתוכלי להרגיש חופשיה. בתמונה שמלת אמילי של המותג
AYE

הלוק השלישי: אל תפחדי משני חלקים


אפשר גם 2 חלקים...
צילום: מעיין בן ארצי

לוק מחמיא הוא לוק שמותאם למבנה גופך הן מבחינת גזרה והן מבחינת הבד. חולצה וחצאית יכולות להעניק לך מראה זוהר ומהודר, ללא כל מאמץ. אל תפחדי להכניס את החולצה לחצאית, כן, גם אם יש לך בטן בולטת, כי גזרה טובה של חצאית לא תדגיש זאת. זכרי שכל שמלה ניתן 'לפרק' לחולצה וחצאית. בתמונה: לוק של המותג טולה - חצאית וחולצה ללא שרוולים.

הלוק הרביעי: הומור זה שיק

שמלת ערב עם קריצה הומוריסטית
צילום: נעמי ויעל

אין כמו לשלב משהו מצחיק, משמח שמעלה חיוך על הפנים בערב כה מרגש. אז פרינטים של מיקי מאוס זה אולי קצת יותר מדי, אבל שמלת הערב הזו של המותג נומה, עם מפתח מיקי מאוס בהחלט יכולה לעשות את העבודה ומשלבת גלאם והומור בשמלה אחת. 

הלוק החמישי: אל תפחדי מצבע

שמלת ערב צבעונית
צילום: נעמה דרור

נכון, שחור זה קלאסי ו'בטוח', אבל הרשי לעצמך להעז ולחגוג ולבחור בלוק צבעוני. צבע מאיר, עושה שמח ויוצר לוק ייחודי ואחר. את יכולה לבחור בגוונים הקלאסיים של כחול רויאל או ללכת על צבע אחר מפלטת הצבעים הטרנדיים של הקיץ, כגון פוקסיה או צהוב. בתמונה - שמלה ורודה של נומה.

הלוק השישי: שקוף שתשחקי עם זה

שמלת ערב עם משחקי שקיפויות
צילום: מעיין בן ארצי

אין כמו שיפון למראה ערב קלאסי ומנצח. כשאת בוחרת בגד עם שיפון, הקפידי שהחלק התחתון יעטוף את הגוף ולא יהיה רחב וחסר גזרה. משחק השכבות ותנועת השיפון יוצרים תנועה מתמדת שאינה מבליטה, על כן העדיפי לשלב בגד בגזרה צרה או צרה בתחתית. בתמונה - שמלה של טולה.

הלוק השביעי: תחליקי את זה

שמלת הדפסים
צילום: ערן לוי

נהוג לחשוב ששמלה חלקה חגיגית יותר ממודפסת. אז זהו, שלאו דווקא. כפי שאת כבר יודעת הסוד טמון בבד, אם הוא טריקו פשוט או בד עשיר וחגיגי. הדפס מיוחד כגון שמלת הכוכבים של המותג
AYE הוא שונה ואחר, וזה דווקא פלוס ענקי. העזי לבחור בהדפסים שחוגגים איתך ומביאים לידי ביטוי את מי שאת. בתמונה - שמלת כוכבים כי את הרי כוכבת...

הלוק השמיני: מחשוף בגב


שמלת ערב עם מחשוף גבי
צילום: יחצ הגר קדמי

גם אם את פלאס סייז, אין לך מה לחשוש ממחשוף בגב. אחד הטרנדים בעולם אופנת האירועים הוא מחשוף מיוחד בגב; הוא יכול להגיע בצורת וי עמוק או בצורות ייחודיות שמוסיפות עניין ושיק מבלי לגרום לך לאי נוחות או להיראות קורבן אופנה. שמלה של הגר קדמי.

הלוק התשיעי: חתונת צהריים? תרגיעי!


שמלה קלילה ורומנטית
צילום: שני צדיקריו

אין דבר פאתטי יותר מאשר להגיע עם שמלת נשף מפוארת לחתונת צהריים בחוף הים. העדיפי לבחור שמלה בגזרה מחמיאה עם הדפס קליל וצבעוני שתעזור לך להשתלב היטב באווירה הקלילה של החתונה. את יכולה תמיד לשדרג את הלוק עם נעליים מיוחדות, תכשיטי בלינג בלינג או קלאצ מדליק.

הלוק העשירי: הפרטים הקטנים...


הלבשה תחתונה מתאימה ואוספת
צילום: thinkstockphotos

הלבשה תחתונה נכונה שמותאמת בדיוק למידה שלך תגרום לך להרגיש סקסית ובנוח; נוחות היא הפקטור הכי חשוב ולכן הקפידי לדייק במידה שאת בוחרת, ולא משנה אם מדובר בחזייה, תחתונים רגילים או תחתונים מחטבים. 

* הכתבה באדיבות יח"צ שבוע האופנה של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ'


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש