נשים מצליחניות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

יום האישה: שתי נשים שעשו את זה בע-נ-ק!

הן השראה, הן הצלחה והן שלנו; לכבוד יום האישה: על שתי מעצבות מיוחדות מעולם החתונות

שמלות כלה
הצלחה בקריירה משמעה עבודה קשה ולעיתים אף סיזיפית. לכבוד יום האישה בחרנו לחגוג את ההצלחה של שתי נשים שאוהבות, נהנות ומצוינות בעבודה שלהן

מעצבת האופנה אפרת קליג מספרת מה המתכון להצלחה: "טוטאליות עבורי זו מילת המפתח. כל חלום, מחשבה, שאיפה או מטרה שלי הופכות ליעד נכבש. גם היום אני צריכה לשמר את ההצלחה, ולכן אני צריכה להמציא את עצמי מחדש בכל קולקציה. זה מאוד קשה אבל כשזה קורה התוצאה וההרגשה מדהימה".

קארין חזוט, מאפרת ומעצבת שיער, תמיד התחברה ליופי וטיפוח. "זה ממלא אותי אושר וסיפוק כשלקוחה יוצאת יפה ומרוצה", היא אומרת. "אני עובדת מאוד קשה, לפעמים גם 15 שעות ביממה. אני דואגת להגיע להשתלמויות אצל קולגות מובילות בתחום ותמיד נשארת מעודכנת וקשובה להתפתחויות וחידושים בתחום האיפור, השיער והכלות בכלל".

עיצוב שיער ואיפור - קארין חזוט

"התחום הזה בחר בי", עונה לי קליג על השאלה מדוע בחרה במקצוע עיצוב האופנה. "מגיל 6 זה היה טבוע בי והפאשן והנפש האמנותית השתלטה עליי בכל תחום ועיסוק בחיי. עיצוב אופנה הוא חלק מגופי ומה-DNA שלי, ממש זורם בדמי".

כדי להצליח ולהישאר הכי טובה בתחומה, קליג טוענת שהיא תמיד נשארת נאמנה לעצמה ולרחשי ליבה: "היצירה שלי היא רק שלי ואיש אינו יכול להבין אותה כמוני. זהו תחום שגם המהירות, האיכות וגם התוצאה הסופית חשובים באותה המידה".

מעצבת האופנה אפרת קליג

שאלנו אותן גם כמה שאלות ישירות
:

אז איך מרגישה 'הצלחה'?

חזוט: "וואו. כיף אדיר! כיף להרגיש שההשקעה וההתמדה מניבות פירות וסיפוק אדיר.

קליג: "ההצלחה זה האושר הכי גבוה שיש וההיי הכי נהדר בעולם שהגוף יכול לחוות. לקוחה מאושרת ומרוצה שבחרה ללבוש שמלה שעיצבתי ביום שיא של חייה, זה הדבר הכי נהדר שיש".

מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

חזוט: "את האינטראקציה עם הלקוחות, את היצירה ובעיקר את התוצאה הסופית שהכלה יוצאת מחויכת מאוזן לאוזן. אני מתרגשת יחד איתן ביום הגדול של חייהן".

קליג: "אני הכי מתרגשת לשוחח עם הלקוחה בפגישת הכרות ואז להגיע לפיצוח הנכון שלי ולהתאים לה שמלה שתואמת בול לאישיותה".

איפור ושיער - קארין חזוט

מה את מציעה לכלה שלך?

חזוט: "אני מציעה לה שביום חתונתה תבחר את האיפור ואת השיער בהתאם לאופי ולאישיות שלה, תוך התחשבות במבנה הפנים. אני בעד להבליט את היופי הטבעי שטמון בכל אחת".

קליג: "אני מאמינה שזהו היום היחיד בחיי הכלה שהיא יכולה ללבוש 'טו מאצ'' וזה אף פעם לא ייראה כך. אני מכוונת לכלה בינלאומית יפה, ייחודית שמקפידה על איכות החומרים. כאשר הכלה שלי מתחתנת על שפת הים בקיסריה, השמלה שאתאים לה תהיה בוהמי שיק, וגם אם האירוע במנזר במקסיקו או בקתדרה אלגנטית באיטליה הלוק יהיה בהתאם. בכל מקרה, אני אוהבת כמעט תמיד שובלים ארוכים, נפחים מודרניים עשירים וזוהר של בדים ברקמות נוצצות אלגנטיות מאוד".

מעצבת שמלת כלה - אפרת קליג

לסיום, טיפ להצלחה?

חזוט: "סבלנות, סובלנות, התמדה, אוזן קשבת, שירותיות וכמובן כישרון!".

קליג: "אסור 'לקפוא על השמרים', כל הזמן לזוז קדימה. לשאוף לשלמות ולהיות טוטאלית".

 *התמונות באדיבות המרואינות בכתבה

כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן