מהי שמלת הכלה הנבחרת של המעצבים? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מעצבים בוחרים את שמלת הכלה האהובה עליהם

ביקשנו ממעצבי שמלות כלה לבחור את 'הילדה המועדפת' שלהם לכבוד יום המשפחה

שמלות כלה
לכבוד 'יום המשפחה' ביקשנו ממעצבי שמלות הכלה בקשה כמעט בלתי אפשרית - לבחור מבין כל 'ילדיהם' את הבת המועדפת, הלא היא שמלת הכלה אליה הם הכי מתחברים

זה כמעט אכזרי לבקש ממעצב לבחור יצירה אחת ויחידה מבין שלל יצירותיו, ובכל זאת עשינו זאת. קבלו את ה'ילדים המועדפים' של המעצבים הנבחרים שלנו:

המעצבת דורין גורן: "שמלת חלומותיי היא שמלה רומנטית נשית וסקסית עם נגיעות רטרו שמרפרפות לשנות העשרים האהובות עליי. השמלה נתפרה מבד מחורז עשיר ואלגנטי והגזרה שלה מחמיאה מאוד, מדגישה מותן, מעלימה ירכיים ובעלת מחשוף גב עמוק ומעניין. זוהי שמלת כלה מרשימה עם נוכחות בלתי נשכחת".

שמלת הכלה הנבחרת של דורין גורן
צילום: דביר כחלון

מעצבת דניאל גולדברג: "שמלת הכלה הנבחרת שלי מעוצבת בקו קלאסי ואלגנטי - חצאית נשף נסיכותית וחלק עליון עשוי רקמות וחרוזים בעבודת יד. הסיבה לבחירתי היא כי יש רק אחת כזו, ואני משתדלת להיות שונה ומיוחדת. בנוסף לכך, הצבעים אייבורי וזהב בהיר מאוד משדרים יוקרה ואיכות בדיוק כמו שאני אוהבת".

שמלת הכלה הנבחרת של דניאל גולדברג
צילום: יניב אדרי, שיער: יניב זאדה

מעצבות ליליום: "השמלה הנבחרת שלנו לקוחה מקולקציית 2016, והיא המולן רוז. את קולקציית 2016 יצרנו לכלה העכשווית, זו שיש בה אמירה, בטוחה בעצמה ורוצה שידעו זאת. היא אשת העולם הגדול, פאשינסטה מלאה בשיק וסטייל. השמלה הזו נשית, ייחודית ובעלת 'אמירה' ושיק".

שמלת הכלה הנבחרת של 'ליליום'
התמונה באדיבות 'ליליום'

המעצב יואב ריש
: "השמלה הנבחרת שלי, בלי התלבטות, היא שמלת 'גבריאלה'; יש בה איזון מושלם של בוהו שיק, נוחות ועיצוב לא מתאמץ. השמלה מורכבת תחרות קרושה כפריות בחלקה העליון וחצאית משי מקומט עם קומת תחרה, בחלקה התחתון. הכי רומנטית שיש".

הבחירה של יואב ריש
התמונה באדיבות יואב ריש

מעצבת 'מרי מי'
: "אני בוחרת בשמלה קלאסית ואצילית בעלת מחשוף קדמי ומחשוף עמוק בגב השמלה. השמלה סקסית אך לא בוטה או גסה ועל זמנית, ולדעתי זה המראה המושלם לכלה ביום חופתה".

הבחירה של 'מרי מי'

צלם: אמיר צוק, דוגמנית: מריה סימנס

המעצבת נועה שנער: "השמלה הנבחרת שלי נקראת 'ונוס'. זוהי שמלת כלה בגזרת סטרפלס ייחודית ומרשימה שכולה נוצרה בעבודת יד קפדנית. השמלה כוללת טקסטורה של קשתות בשילוב פרחים וענפים המקנים לה מראה של אלה יוונייה. השמלה הזו מבחינתי היא המאסטר פיס של הקולקציה כי היא אצילית ומרשימה, סקסית ומחמיאה מאוד".

הבחירה של נועה שנער
צילום: שי פרנקו

המעצבות סוזי ואביבה: "אנחנו מאוד אוהבות שמלות קלאסיות המשלבות רכות עם נוכחות, נשיות וסקסיות, ולכן בחרנו בשמלה מרשימה ומחמיאה המשלבת מספר סגנונות. חלקה העליון של השמלה עשוי תחרה מחורזת בחרוזי פנינה בצפיפות גבוהה היוצרת מראה זוהר ויוקרתי, ואילו חלקה התחתון כולל בד נקי במספר שכבות, כאשר לכל שכבה יש רמת שקיפות שונה מהאחרת. גזרת השמלה יוצרת נפח ותנועה בבד".

הבחירה של סוזי ואביבה
התמונה באדיבות סוזי ואביבה

המעצבת אילה עמרני
: "השמלה האהובה עליי היא חדשנית מבחינת הגזרה והמראה, אוחזת את הגוף באופן מושלם, נוחה וקלאסית. יש בה אמירה שונה וסוג של מסתורין, מכסה טפח וחושפת טפחיים...".

הבחירה של אילה עמרני
התמונה באדיבות אילה עמרני

המעצבת תמר פרץ: "הבחירה שלי היא שמלת כלה מתוחכמת אך קלאסית. הבד עדכני ועשיר, והגזרה חדה, נקייה, מחמיאה ונוחה".

שמלת הכלה של תמר פרץ
צילום: דניאל אלסטר

המעצבת לימור רוזן: "השמלה שלי היא שמלת ג'ייד עם ביטנה עשוית תחרה ורקמה בדוגמת עלים וטול רקום חרוזים עדינים; בחלקה התחתון חצאית מבד שיפון מתנופף. כמו כן, לשמלה צווארון בגזרת קולר גבוה שמוסיף הרבה מאוד עניין ולוק אלגנטי ואצילי. הזרימה ומשחק השקיפויות בשכבות החצאית מעניקות לשמלה תחושת פלרטטנות וקושרות יחד את הכל ללוק מושלם".

שמלת הכלה של לימור רוזן
צילום: אלכס ליפקין, שיער: בנג'מין רוימי, איפור: שלי גפני, דוגמנית: קרוסטין ל-MC2
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס