שמלות כלה צבעוניות: מתאים בצבע - שמלות כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה צבעוניות: מתאים בצבע

בשנים האחרונות "מזדחלת" לה אופנה של שמלת כלה צבעונית. לבן Out, צבעוני In?

שמלות כלה
זה מיוחד, זה שונה וזה אמיץ - בכך אין ספק. האם זה 'עונה על הציפיות'? זאת כבר שאלה אחרת...

אף אחד לא יתפוס את מקומה ו/או את הפופולריות של שמלת הכלה הלבנה. עם זאת, בשנים האחרונות מזדחלת לה אופנה של שמלת כלה צבעונית. הצבעוניות מתבטאת בקשת רחבה של עוצמות וצבעים, והבחירות נעשות בהתאם לרמת האומץ של הכלה, הסגנון שלה והמשיכה שלה לתחום האופנה.

מובן ששמלת כלה צבעונית לא מתאימה לכל אחת; עליה 'להתלבש' עם האופי והסגנון של הכלה, אחרת היא לא תחוש בנוח ולא תיראה במיטבה.

 

#nisan #düğün #weedingdress #kuaför #güzellik #gelinlik #kına #istanbul #izmir #ankara

A photo posted by BELLA GELİNLİK (@bella_gelinlik) on






 

אז אם את כלה 'בועטת' שלא אוהבת להיות שגרתית, לכי על שמלות הכלה הצבעוניות; רק אל תשכחי לערוך התאמה עם בגדי החתן, כיוון שהקומבינציה הצבעונית חייבת להיות מתואמת.

אם את פחות 'בועטת' אבל בכל זאת רוצה להיות 'שונה', תשקלי את השמלות הצבעוניות בצבעי הפסטל, הניוד והאפרסק. אגב, לא חייבים לוותר על 'הלבן' לחלוטין, אפשר פשוט לשלב תחתית צבעונית או עליונית, ויש אפילו לבן עם תוספות רבות של צבע זהב.


 

Weeding day ❤ #weedingday#weeding#suits#dress#weedingdress#love#luxurylife#couple#beautiful#arsanibeauty

A photo posted by House Of Beauty 👑 (@arsani_beauty) on


 

ВЫПУСКНИЦЫ 2017 ❗️Мы ждём Вас за платьем мечты 👗 Поможем с выбором и сделаем из Вас настоящую принцессу👸🏻 Какой же образ будет самым выигрышным на выпускном балу в этом году ? 🌟Скорее читайте наш информационный пост в группе ВК о главных тенденциях на выпускные платья 2017🌸 _____________________________________________________ Платья, созданные с любовью... ❤ Наш адрес : Никитина 99 5 этаж 501 офис! Телефон для записи 97-97-24 💙с 13:00 до 19:00⏰вс-нерабочий день📵 #шьемдлявас #свадьба2016 #свадьбатомск #свадьбамосква #свадьбановосибирск #свадебноеателье #свадьбафото #dress #weeding #weedingday #weedingdress #свадебныйсалон #томскаясвадьба #свадебноеплатье #визажист #фотограф #фото #платьявпол #платья #свадьбагода #платьенавыпускной #выпускной #выпускнойвшколе #сибирь #томск #новосибирск #россия #свадебнаямода

A photo posted by from Siberia with love❤️❤️❤️ (@candy_by_demyanova) on





שימי לב: לא כל שמלה צבעונית יכולה להוות שמלת כלה. שמלת הכלה הצבעונית שלך חייבת לשדר משהו 'כלתי'. מה זה אומר? בדים עם נוכחות, נפח, זרימת בד, אלמנטים מיוחדים, טול, אקססויריז משולבים ובקיצור - כל הפרטים שיהפכו אותה לשמלת כלה ללא עוררין.

מעצבות ומעצבים בתחום בארץ ובעולם מציעים שמלות כלה צבעוניות; יש עדינות יותר בצבעים רכים, ויש נועזות כמו מעצבת האופנה הידועה ורה וואנג שכבר מספר שנים מציגה קולקציות שמלות כלה צבעוניות במיוחד, ובהן שמלות כלה אדומות.

קז'ואל - צבעוני

הכי מתאים לחתונת שישי בצהריים או חתונה אינטימית.

 

#dress #clothing #fashion #weedingdress #newyear

A photo posted by Tennis Lover (@ivan_forever_lee) on


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים