רוצים להציץ לחינה טריפוליטאית? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חינה טריפוליטאית: הצצה לטקס מיוחד

כך עושים חינה טריפוליטאית: הטקס שמגיע מהמזרח התיכון ומבטיח לזוג הנישא שפע ומזל טוב

סיפורי חתונה
תבחרו; חינה תימנית, חינה מרוקאית, חינה טריפוליטאית, חינה הודית ועוד ועוד. נהוג לחגוג חינה לפי עדת המקור במזרח התיכון, ואולם בינינו - חינה היא חגיגה כל כך ססגונית ויפה שרבים בוחרים לחגוג אותה גם אם הם לא תמיד ממש מגיעים מארץ המוצא הספציפי

ואם נהיה כנים עוד יותר, אז מרביתנו כבר דיי מעורבים ולגמרי צברים עם שורשים ישראלים, אבל עזבו שטויות, העיקר שיהיה שמח! אז אימצנו את הטקס הססגוני באהבה גם על ידי חלק מיהודי עדות המזרח, בו מורחים חומר אדום-כתום, המופק מעלי צמח החינה בצורה עגולה על כפות ידי החתן והכלה כצורת מטבע, לסמל ברכת שפע, וכסימן למזל טוב.

רחלי כהן ועמוס אלגלי בחרו לחגוג בסגנון טריפוליטאי, בהתאם לשורשי מקור משפחתם והזמינו את 'חינת הזהב' להפיק להם חינה צבעונית ושמחה במיוחד.

הטקס התקיים ב"מורנו אירועים" בנתניה, ואליו הגיעו 180 מוזמנים, בהם חברים קרובים ובני משפחה. על התלבושות היפות והנחיית הטקס היו אמונים אילנית וקובי ראובן מ"חינת הזהב" והם גם דאגו לעצב את המקום לתפארת!

לפניכם תמונות מן החינה המרהיבה, אותם צילם קובי לחמיש

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן