איך לשדרג עיצוב בעזרת נרות? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לכבוד חג האורות: עיצוב בנרות

"באנו חושך לגרש" - כל הדרכים לעצב אירוע בעזרת נרות

הפקת אירוע
חג החנוכה, הידוע גם כחג האורות, הוא הזדמנות נפלאה לספר לכם על עיצוב אירוע בעזרת נרות במגוון אפשרויות ו'משחקים' בעלות תפעולית נמוכה יחסית. רוצים לדעת כיצד?

מסתבר שניתן לבנות 'סיפור שלם' בעזרת נרות; כל מה שצריך זה רעיון מרכזי אחד, יצירתיות למכביר ו...נרות. דן גרינברג מ'נרות קסל' מספר לאתר מתחתנים איך לבנות סיפור טוב בעזרת שילוב גדלים, כמויות, צורות וצבעים של נרות.

למשל, אם אתם הולכים על חתונה 'ילדותית', מומלץ לבחור בורוד בייבי, ואם אתם רוצים לשלב מספר צבעים חמים או עזים - פשוט בחרו נרות צבעוניים וגדולים. כדאי 'לשחק' עם הנרות ללא חשש ולשלב צבעים דומיננטיים בהזמנות או אולי אפילו בתלבושות שלכם, ובכך
 למתג את האירוע כולו.

נרות גוגל

יצירת 'סיפור רומנטי' בעזרת נרות

אם בחרתם צבע אחיד בעיצוב האירוע כולו ואתם רוצים להכניס 'נגיעות' של צבע ולהעשיר את העיצוב בגוון ייחודי, מומלץ להוסיף נרות זהובים, זוהרים או כל צבע אחר שאתם מתחברים אליו.

מגוון של צורות וצבעים

מינון הנרות מאפשר משחקי עוצמה ורכות

מגוון האפשרויות ליצירת התאורה הרצויה והאווירה המתאימה, הוא כמעט אינסופי... אפשר להשתמש בנרות כתאורה צפה על פני המים או לשלב נרות במבנה עגול כדי ליצור חמימות ואווירה עוטפת. 

יצירת אווירה בעזרת נרות

משחקי גבהים ויצירת שולחן אבירים

מה שלא תעשו, חיבור לנרות הוא תמיד חיבור של חום נעים ולא מנוכר.

עוד אופציה היא להשתמש בנרות כמייצגים וליצור צורות שונות. אפשר גם ליצור משחקי גבהים שונים במינוני נרות משתנים שמשפיעים על האווירה, העוצמה והנוכחות. העוצמה יכולה להתבטא גם בבחירת הכלים לנרות או במידת החשיפה של הנרות.

מייצגים עם נרות

מגוון האפשרויות הוא באמת רחב, כולל שימוש בעששיות, נייר חסין אש, נרות חלולים, ובתוכם נרות עם אפקט הארה, נרות צפים, לפידים, נרות כתאורת רקע ועוד ועוד.

עיצוב חתונה

שילוב נרות בצמחייה הטבעית שבגן

לבסוף, ניתן גם לחלק נרות כמזכרת לאירוע...והעלות? ובכן העלות התפעולית זולה יותר מכל מיני קומבינציות של עיצובים, כולל פרחים; וכשאנחנו אומרים 'עלות תפעולית', אנו מתכוונים לעלות הבערה פר שעה.

חג מואר!!!

*תודה ל'נרות קסל' על ההסבר המפורט 

קרדיט תמונות : 
YADO & AYLONA
מעצבת אירועים: 
אור עמרני 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה