מה אתם אומרים על חתונת בריכה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונות על הים או חתונות בבריכה?

דווקא עכשיו - זה הזמן הנכון לחשוב על חתונת הקיץ. כל היתרונות בחתונה "רטובה"

מקום לחגוג
חתונות על הים נשמע כל כך רומנטי, ועם כל היתרונות שבדבר הסיכוי שאכן תטבלו בים - קטן למדי. יחד עם זאת, כאשר מדובר בחתונת-בריכה, התמונה משתנה 

קר בחוץ וקצת קשה לחשוב על ים ובריכה, אבל דווקא עכשיו זה הזמן האידיאלי לתכנן את חתונת הקיץ שלכם ולמצוא את המקום המושלם עבורכם. בתקופת הקיץ רבים מחפשים חתונה שכוללת מים. מה זה אומר? שיש ריבוי של חתונות על הים, עם הבריזה, השקיעה, הרומנטיקה והאווירה המתאימה. אבל יש עוד אופציה והיא כוללת מים בשפע...

הבריכה בגן מעלה החמישה

דוגמה לכך הוא הגן במעלה החמישה; הגן נמצא בתוך חורש טבעי לצד בריכת שחיה מגניבה ומתאים לחתונות בסגנון כפרי, טבעי ונקי עם 800-250 מוזמנים. חופה בגן מעלה החמישה עומדת אף היא על רקע חורש טבעי ירוק ומטופח. מתי הבריכה נכנסת לעניינים? בחתונות שישי בצהריים המוגדרות כחתונות בריכה.

בחתונות אלה דואגים להצללה, מציל, קוקטיילים קפואים וקיציים ומנות מיוחדות לקיץ הכוללות רטבים קלילים יותר, בסיסים של שמן זית מצוין ועשבי תיבול טריים, כדוגמת סביצ'ה שמכינים במקום, וגספצ'יו של עגבניות שרי צהובות. מדובר בשילוב של קולינריה ירושלמית ובינלאומית. אז כאשר אתם חושבים על חתונות על הים, כדאי לשקול גם חתונת בריכה מרעננת וכייפית.

הגן במעלה החמישה

 
לסיום מספר טיפים לחיפוש נכון של אולם, באדיבות הגן במעלה החמישה:
  • לפני הכל חשוב שתהיה כימיה עם איש המכירות שילווה אתכם בכל תהליך ארגון החתונה - שיכיר היטב את הגן, שיידע להמליץ על כל מה שאתם לא חשבתם עליו, שיהיה אמין ושתרגישו שיש על מי לסמוך.
  • תסתמכו על תחושת הבטן שלכם, איך אתם מרגישים ברגע שנכנסתם לגן? זה כמו להיכנס לדירה להשכרה: יודעים מיד אם זה מה שרוצים או שצריכים להתפשר. ואל תתפשרו.


על רחבת הריקודים

  • תהיו גמישים במחשבה, תזרמו עם הרעיונות שלכם אבל תדעו גם להציב גבול; בסוף הכל עולה כסף, צריך לשמור על מסגרת תקציב ולהישאר יצירתיים.
  • תדאגו לתעדף את ההשקעות הכספיות שלכם - מה הכי חשוב לכם? האוכל? הבר? העיצוב? תחפשו מקום שעונה על שלושת הדברים הכי חשובים (לפחות שלושה).
  • תשקיעו בפרטים הקטנים, למשל שתהיינה מגבות ליד הבריכה, כי מישהו ימצא את עצמו בתוך המים (רמז: הוא שבר כוס שעתיים לפני כן), מתחילה המסיבה? אפשר לרדת מהעקבים, ולנעול כפכפים (למי שלא חשבה על זה). אתם מתחתנים בערב במקום קריר? תאמרו לאורחים להתלבש חם או תביאו כירבוליות.


שזירת פרחים בגן

  • תייצרו לאורחים שלכם הזדמנויות צילום מגניבות שישתפו ברשתות החברתיות השונות, אלו המזכרות הכי שוות.
  • תגידו תודה לאורחים, תכינו משהו קטן שיקחו איתם הביתה. לדוגמה: אצלנו בחתונות קונספט שוק אורחים היוצאים עם שקיות ירקות טריים המשמשים כעיצוב עמדות, חתונות שישי מביאות חלות קטנות לשבת. המנהג של לקחת את מרכזי השולחן הביתה עדיין קיים (2017 להזכירכם); עשבי תבלין הם פתרון מצויין וזול לזה; רק שימו לב שיהיה הרבה בזיליקום, זה התבלין המבוקש ביותר.


הרי את מקודשת לי

  • תאצילו סמכויות - הורים, חברים, אחים, כולם יעזרו לכם בחפץ לב וישמחו להיות מעורבים. אז לא להתבייש, יש המון משימות; זה כנראה האירוע הראשון שארגנתם בחייכם, אז חשוב להיעזר בקרובים אליכם ובספקים חיצוניים כאשר חייבים מקצוענות. אל תקחו הכל על עצמכם.

*התמונות באדיבות הגן במעלה החמישה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס