ארבע העונות - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ארבע העונות

חתונה בכל עונה

הפקת אירוע

ארבעה מעצבים תורמים את הרעיונות הכי שווים לחתונה בכל עונה


outum1.jpgסתיו - סט הפקות
ההזמנה מעוצבת על גבי נייר איכותי בצבע לבן. בחלקה העליון מצויינים פרטי האירוע, ובחלקה התחתון משתקפת תמונת חול ים לבן, צדפים, ורק מעט כחול שמוסיף נגיעה של צבע.
עוד לפני ההזמנה הרשמית ניתן לשלוח קדימון- מעין "טיזר" שיסקרן את קהל המוזמנים לגבי האירוע. בקדימון אפשר לציין את התאריך, המקום ואפילו את השעה, אך לא להזכיר שמדובר בחתונה, ולא לנקוב בזהות המזמינים.  
עיצוב  אחרי החגים ובמזג אוויר נוח, לאור השקיעה נערך טקס חופה. הטקס מתחיל מוקדם מהרגיל על מנת ליהנות מתפאורת רגע המפגש בין השמש לים, וגם לקבל עוד שעה של מסיבה בהמשך.
הקונספט - חתונה סתווית בלבן. החופה בנויה מכיפה גדולה ועגולה, ללא עמודים, ומצופה כולה בפרחים לבנים. מתחתיה במה, אף היא לבנה (כדאי למקם את החופה כך שהשמש תשקע לצדה).
מצדי שביל הגישה אל החופה מוצבים עמודים מוארים וגבוהים שבראשם כדורי פרחים גדולים לבנים.
פנים העמודים מואר וכן שולי במת החופה. האור המופנה כלפי מעלה מדגיש את סביבת החופה. מאחורי החופה ממוקמים פנסי שטיפה רבי עוצמה, וערפל דק מפוזר באזור החופה כדי להדגיש את קרני האור .
הכיסאות המסודרים לפני החופה משני צדי השביל עטופים בכיסויי לייקרה לבנה ואלסטית, ולעומדים לצדי השביל יחולקו עלי כותרת מוורדים לבנים, כדי לפזר לפני הזוג בהולכו בשביל החופה.
תפריט  מנות פתיחה - מיני טאפסים, קרפציוס, פטה, אנטיפסטי ולחם פרנה מרוקאי בליטוף שמן זית, מלח ים אטלנטי ובליווי תיבול מעודן.
מנות עיקריות - לכל אורח מוגש תפריט אישי בן כשש מנות, מהן יוכל להזמין במהלך הערב כאוות נפשו ובזמן שיבחר, ללא תלות באורחים האחרים. התפריט כולל: גלילי דניס במלית סלמון ועלי מנגולד מונחים על קרם ארטישוק ירושלמי בעידון שמן שקדים קלוי, נתחי כבד אווז צרובים על מצע בריוש צרפתי וקונפי בצלצלי אשלוט, אנטריקוט שרולה 300 גרם, ונתחי ורד הצלע מיושנים וצלויים לצד ירקות שורש חורפיים.
קינוחים מרקיז שוקולד - שכבות שוקולד בלגי עשיר בליווי דפי קרמל ושקדים בליווי פאדג' חם, כנפה פיסטוק טבול בסירופ שושנים ורבעי אניס.
תודות  לאחר החתונה, יישלח לכל אורח אלבום מקוצר (בגודל 10X15) ובו מספר תמונות שלו ושל משפחתו, בליווי החתן והכלה. אפשר לצרף לאלבום ברכת תודה בצורת עלה שלכת עם שמות בני הזוג ותאריך החתונה.


winter1.jpg חורף - היולי, הפקת ארועים במקומות קסומים בטבע
הזמנה
מוארכת בצבע לבן בתוספת מעין כיס עליו מודפסים בצבע נחושת סמלים מתקופת הצלבנים. בתוך הכיס, נייר מקופל כאקורדיון, שעל כל צד שלו מסופר סיפור מההיסטוריה המפוארת של המצודה (מקום האירוע), עם איורים של העיר העתיקה. ספח האקורדיון יכול לאחר מכן לשמש כמזכרת.
עיצוב  האירוע מתרחש במצודה עתיקה, שהוכנה בה מראש תשתית חימום. נרות ולפידים מוצבים ליד קירות האבן העתיקים ומדגישים את סיפורן של האבנים. התאורה רכה וחמה ומשתלבת עם הנרות והלפידים ליצירת אווירה קסומה ומיוחדת שמחממת את ליל החורף הקר.
זרי פרחים לבנים בכדי נחושת גדולים מוצבים בכניסה למקום ובאזור החופה.
החופה מעוצבת בסגנון פשוט ומסורתי, קשורה לארבע סנדות עץ טבעי עם בד לבן, רך ועדין.
על השולחנות מפות בצבע שמנת ומפיות בצבע אפרסק. במרכז השולחנות נרות חלביים וסביבם מחרוזות מאבני זכוכית בצבעי אדמה.
תפריט   מנות פתיחה - מרק בטטה וכבד אווז בניחוח בזיליקום, שזיף במעטפת חזה אווז מעושן בקרמל תפוזים, מיני טוסט כבד אווז מזוגג בקלבדוס על מצע ריבת תפוחים, מיני טארטלטים במילוי תרד/בטטות.
מנות עיקריות - אנטריקוט בשר מיושן צלוי בחרדל דיז'ון, שום ופלפל שחור גרוס גס, סטייק פרגיות ושוקי עוף עשויים על גריל פחמים עם ריבת בצל, צלעות אווז בקונפי תפוזים וקרמל אגוזים, פילה דניס במרינדת לימונים ועשבי תיבול.
קינוחים  מרקיז נוגט ופיצוחים, טארט טאטן מוגש כמנה אישית חמה בתוספת קינמון, מוס לימון, ערמונים על האש, אספרסו בר בליווי עוגיות הבית.
תודות  כריות חימום קטנות לחימום הידיים שניתן להכניס לכיס, ועליהן שמות בני הזוג, תאריך החתונה, וכיתוב: "שיהיה לכם חורף חם".

spring1.jpg אביב - אורלי רפאלי-הורי
הזמנה בסגנון עתיק ובצבע קלף עם הדפסת אותיות ועיטורים בסגנון אגדתי, מגולגלת בסרט משי.
עיצוב האירוע מתרחש במקום פתוח, בסמוך לאגם או נחל זורם. עיצוב המקום נבנה בצורה מעגלית, כאשר רחבת הריקודים ממוקמת במרכז האירוע. מסביבה פינות ישיבה אלטרנטיביות לבנות עם כריות פרחוניות בגוונים צבעוניים ולצדן כריות תחרה לבנה.
מסביב לבמת הריקודים ממוקמות במות ארוכות וגבוהות ועליהן פינות ישיבה בצורת חצאי עיגול הבנויות מבמה לבנה ועליה כריות לבנות. מעל כל פינה גזיבו ברזל ענקי שזור בירק נשפך ופרחי בר צבעוניים למראה "הגן הנעלם". בחלק הפנימי של האירוע במות ישיבה זהות אך במפלס נמוך יותר. מעל כל פינת ישיבה אהיל מיוחד בסגנון עתיק, סטנד ברזל בצורת טיפה וממנו נתלים שלושה אהילי אוף וויט עם פראנזים.
שביל החופה, המתחיל בדשא, בנוי על גבי במה לבנה, ומשני צדיו עמודי וויט ווש (עמודי אבן בסגנון המאה ה-18), ועל גבי כל עמוד סידור ורדי גינה על בסיס לבן עם נגיעות של צבע וירק נשפך ובמרכזו נר אוף וויט בתוך ואזה נשית. בין העמודים שזורות שרשרות פרחי בר.
החופה עצמה בנויה מגזיבו ענק בצבע לבן מעוטר בירק נשפך ובאלפי פרחי בר צבעוניים, למראה אגדתי וקסום. מסביב לחופה ועל המים צפות סירות מניאטורות עגולות, מעוטרות בטבעות פרחי בר, ובמרכזן עששיות לבנות עם נרות דולקים.
תפריט  מנות פתיחה - קרוסטיני עגבניות, זיתי קלמטה ואורגנו טרי, טמפורה חזה עוף מוגש עם סלסת מנגו, כבד אווז עם ריבת בצל על מלבה טוסט.
מנות עיקריות - מדליוני פילה בקר עם רוטב פירות יער, שוק טלה בלימון ושום, פילה סלמון שלם מאודה בלימונים, יין וירקות שורש.
קינוחים טרופים ושוקולדים, פבלובה במלית לימון ופירות יער, פירות פרוסים,
מקפא מוקה בתוספת רוטב קרמל ושקדים, סורבה במבחר טעמים, מבחר עשיר של עוגות.
תודות מעטפה אישית לכל אורח מלאה בזרעי פרחים "זרעי אהבה" ותמונת בני הזוג מודפסת על גבה בתוספת הכיתוב: "שזרעי אהבה אלה ינבטו ויפרחו כמו אהבתנו, תודה ששמחתם איתנו ביום מיוחד זה".


summer1.jpgקיץ - שטיין-שני יוצרים אירועים
הזמנה עיצוב ההזמנה באווירה קיצית - שילוב פרטי האירוע עם אלמנטים של קיץ, כמו תמונה של חוף ים עם כיסאות נוח, שמשיות, כדור ים צבעוני וארמון חול.
עיצוב  אירוע הממוקם ממש על קו הים מעניק תחושת חופש אינסופית, כאשר המרחבים הכחולים והשקיעה האדומה והמרגשת יישארו איתכם לנצח. שעת האירוע: צהריים-ערב.
האורחים נכנסים על גבי גשר בנוי שיסתיים באופן דרמתי במדרגות היישר לאירוע עצמו. בצדי השביל מונחות, על גבי במות קטנות, שדרות של בוגונוויליות צבעוניות ענקיות בכדי חרס לבנים.
האירוע מתרחש במדשאה ירוקה רחבת ידיים אשר במרכזה מוצב בר ענק לבן, הוא לב לבו של האירוע.
אזור קבלת הפנים מעוטר בשמשיות מצלות ובשולחנות בר מוגבהים מזכוכית.
בשטח המדשאה פרוסות פינות של סלוני ראטן שכריותיהם מרופדים בבד פשתן עם דוגמה של פסי צבע בהירים. במרכז כל סלון מוצב שולחן ראטן המעוטר בראנר משי בצבע שונה, וסידור פרחי העונה בקופסת זכוכית.
רחבת הריקודים בנויה על גבי דק עץ היוצא כלשון אל תוך הים. משני צדיה של הרחבה ספסלי ישיבה כמעין טריבונות המעוטרות בכריות צבעוניות. 
 

תפריט  מומלץ לעשות שימוש רב בפירות הקיץ המגוונים, להגיש אוכל טרי ואיכותי מחד אך לא מתיימר מאידך.
מנות פתיחה - שיפודי נקטרינות על הגריל, כוסיות יוגורט עם נענע וענבים, מאפה תרד וקשקבל חתוך במקום, קבבים עם טחינה ורוקט על גבי פיתה צלויה. משקה פתיחה: ערק עם לימונים ונענע.
מנות עיקריות - דגי ים עשויים על הגריל במקום, צלעות כבש עם ראשי שום, סלט ערבי ענק קצוץ דק עם הרבה לימון, פינה של מסבחה ופינה של ממולאים על פתיליות.
קינוחים סורבטים של פירות עונה, גושי חלבה גדולים, אבטיחים וסברסים על קרח חתוכים במקום, וקפה ערבי מבושל בליווי בקלאוות ועוגיות תמרים.
תודות  חבילת ים מפנקת לקיץ הכוללת מגבת קטנה, כפכפי אצבע, קרם שיזוף, מטקות וכדור ים מתנפח, בצירוף ברכת תודה מבעלי השמחה.

מתוך קטלוג "מתחתנים"


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה