משקאות אלכוהוליים ובר פירות: השילוב המנצח - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

משקאות אלכוהוליים, בר פירות ויאללה בלאגן!

חתונה? כאן האלכוהול נכנס לתמונה

קייטרינג ובר
אירוע חתונה או כל אירוע אחר אינו שלם אם אין אלכוהול שיעצים את השמחה ו"יגרש" מצבי רוח רעים. הכינו את המשקאות, ובואו ליהנות

כל ילד יודע לדקלם את השיר "אין, אין, אין חגיגה - בלי, בלי, בלי, בלי עוגה", אבל בעולם המבוגרים ברור שאין חגיגה, בלי, בלי, בלי אלכוהול. משקאות אלכוהוליים הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע שמכבד את עצמו.

משקאות אלכוהוליים מככבים בחתונה

צוות מקצועי הכרחי!


אז איך להגיש אלכוהול באירוע? היום זה כבר 'בייסיק' וברור שמזמינים בר אקטיבי; השאלה איך לעשות זאת נכון ומה הכי 'חם' על הרחבה... דיימונדס בר'ס - diamonds bars - ממליצים לשים את הדגש על בר אלכוהול עשיר ומגוון, והכי חשוב: על צוות ברמנים מיומנים ומקצועיים שיידעו לקרוא את הקהל שלכם נכון ולהלהיב אותו.

בר פירות

 

אלכוהול ופירות שילוב מנצח


המשקאות האלכוהוליים הכי פופולריים הם וויסקי, בלאק לייבל וודקה ואן גוך. בהקשר זה, חשוב לדעת שבר אקטיבי חוסך לכם כסף, כיוון שבמרבית המקרים המשקאות האלכוהוליים באולמות יקרים יותר, וגם האופציה לרכישה עצמאית פחות משתלמת משום שצריך לדאוג לשינוע, קירור, הגשה ועוד.

בירות בהגשה מיוחדת

קוקטליים ושילובים מעניינים


מלבד שירותי בר אקטיבי, אטרקציות משיקות נוספות כוללות בר שייקים צבעוני וססגוני, ברים מתוקים מגוונים, בר קינוחים ובר פירות העונה. לדעתנו, אפשר ליצור שילובים מנצחים בין בר אקטיבי לשייקים טבעיים או לבר פירות.

שילוב מרענן

 *קרדיט תמונות: דיימונדס בר'ס

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל