חשבתם על חתונה במסעדה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

להתחתן 'בקטנה'

5 מסעדות אינטימיות לאירועי בוטיק

מקום לחגוג
לא כולם מחפשים להתחתן באולמות וגנים, חלקם מעדיפים בטבע או בחצר הבית (אם יש). אבל מה עם מסעדה טובה? 

נשמע כמו פתרון אידאלי לכל מי שרוצה להתחתן 'בקטנה' או לעשות חופה נפרדת ואז להגיע לחגוג ולסעוד עם החברים הטובים והמשפחה המצומצמת. אז אם אתם מזהים את עצמכם בין השורות, הנה לכם 5 מסעדות שאנחנו אהבנו ומצאנו כמתאימות לחתונה אינטימית. 

אזהרה: התמונות המצורפות עלולות לעורר בכם תאבון בלתי נשלט...

אנגוס - מסעדת שף לאירועים

אנגוס היא מסעדה המהווה פלטפורמה נפלאה לעריכת אירועים קטנים מכל הסוגים, ולכן היא מתאימה לנו כמו כפפה לחתונה. מוגשות בה מנות בשרים, מנות דגים ומנות גורמה משובחות. תוסיפו לכך חלל מרווח שמתאים לאירוח של 150 איש ותקבלו חתונה קטנה ומגניבה.

מסעדת אגנוס



במסעדה תמצאו גם חדר פרטי וגינה חיצונית. ניתן להשתמש בחדר הפרטי להכנות לפני החופה, ובגינה לעריכת החופה עצמה ואף למהלך האירוע. ואהה, שכחנו לציין: המסעדה גם כשרה וכוללת חניה חינם.

מנות מעוררות תיאבון באנגוס



מסעדת אל גאוצ'ו
הרצליה פיתוח


זה נכון שמדובר ברשת בעלת סניפים רבים שניתן לארגן בהם חתונות אינטימיות, אבל הפעם בחרנו להתמקד בסניף הרצליה פיתוח. המסעדה מורגלת בחגיגות קטנות ומגוונת כדוגמת אירועי בוטיק, השקות, אירועים עסקיים וכמובן חתונות אינטימיות עד 100 איש. התפריט, מן הסתם, ארגנטינאי וכולל מנות בשר איכותיות אך גם מנות צמחוניות טובות. עוד במקום, ציוד הגברה, מסכים ומקרנים וגם חדר פרטי וחניה מסודרת.

מסעדת אלגאוצ'ו
 
מסעדת אנג'לינה
 
בלב הוד השרון נמצאת מסעדה קטנה ומקסימה עם אווירה ייחודית שמזכירה בוטיק פריזאי. המקום מתאים לחתונה ממש-ממש אינטימית ועד לכ-30 איש בלבד, אבל החלטנו להביא לידיעתכם את עצם קיומה בשל אופייה המיוחד. אפשר בהחלט לקיים בה ערבי בוטיק וחתונות, והיא כוללת חלל פנימי וחיצוני וחניה חינם. והאוכל? ט-ע-י-ם!

מסעדת אנג'לינה
 
מסעדת בורה בורה

המסעדה ממוקמת בבת ים ומתאימה לאירוע מכובד של עד 300 איש. גם כאן המטבח הדרום האמריקאי מנצח על המנות ומציע שלל בשרים איכותיים ומטעמים בסגנון ברזילאי. במקום חדר פרטי ורחבה חיצונית עם בריזה משגעת שמגיעה היישר מן הים. במסעדה מוצעים גם ציוד הגברה וחניה מסודרת.

ככה מכינים מנה במסעדת בורה בורה
 

מסעדת אנטריקוט
 
תמצאו אותה בירושלים הבנויה והאפופה ברוח קודש וברוחניות מהפנטת ותוכלו לארגן בה חתונה עד 200 איש. תחשבו על האפשרות לחופה מרגשת מול הכותל ואז ארוחה טעימה במסעדה. המקום מתמחה במנות בשרים, מנות דגים ובאוכל משפחתי מענג. האווירה? ביתית, נעימה וחמימה; והמיקום? במרכז שכונת סנהדריה המפורסמת. המסעדה כשרה למהדרין.
 
מנה במסעדת אנטריקוט

קרדיט תמונות: המסעדות המשתתפות בכתבה

*הכתבה הוכנה בשיתוף זאפ רסט

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה