רוצים לדעת מה היעד הכי חם לירח דבש? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ירח דבש בזנזיבר: אם יש גן עדן הוא כאן...

היעד הכי 'חם' כבר לא 'לעשירים בלבד'!

ירח דבש
תחשבו על חוף ים מושלם, מים צלולים, עצים טרופיים ומבנים בסגנון אפריקני, כי זה מה שתראו במתחמי הנופש, בנוסף למסעדות והברים שמשובצים ביניהם. ברוכים הבאים לזנזיבר - אי שיגדיר עבורכם מחדש פינוק מהו

עד לא מזמן נופש בזנזיבר היה משהו ששמור רק לעשירון העליון, אך כעת גם זוגות צעירים לוקחים בחשבון את האי הנפלא הזה כשהם מתכננים היכן לבלות את ירח הדבש שלהם. אל האי הקסום אפשר להגיע בטיסה ישירה של 6 שעות בלבד.

הטמפרטורה באי נעה סביב 30-25 מעלות במהלך כל השנה, ולכן לא משנה מתי תבקרו כאן, טבילה באוקיינוס היא תמיד אופציה, אלא אם כן הים נמצא בשפל ואז תוכלו להשתכשך בו אבל לא יותר מזה. בין טבילה לרביצה על החוף, כיף להתפנק בשייק פירות טרי ולבהות בגווני הכחול והטורקיז שלפניכם.

זנזיבר - גן עדן

מהחוף לספארי ובחזרה

לזנזיבר יש הרבה מה להציע מעבר לבטן-גב. קודם כל, אל תשכחו שהאי שייך באופן רשמי ליבשת אפריקה, מה שאומר שאתם יכולים ליהנות גם מפעילות אפריקנית למהדרין, כלומר, ספארי! מומלץ מאוד לשלב בנופש בזנזיבר גיחה לספארי באפריקה בתשלום נוסף. ניתן לטוס ולחזור באותו היום (הטיסה אורכת כשעה וחצי) או ללון בספארי ולחזור למחרת. הספארי הוא חוויה מדהימה שתפגיש אתכם עם ג'ירפות, זברות, פילים ואריות, ממש כמו בערוץ נאשיונל גאוגרפיק.

ירח דבש בצבעי טורקיז

עוד אטרקציות מומלצות על האי כוללות סיור במטעי תבלינים. האי נקרא 'אי התבלינים' בזכות גידולי התבלינים הנפוצים בו, למשל ציפורן, הל, קקאו, קינמון ותבלינים נוספים. אפשר לקחת סיור מודרך למטעי התבלינים וכמובן לקנות מהם במהלך הסיור או בביקור בשוק בסטון טאון.

אותנטיות בזנזיבר


סטון טאון הוא הרובע העתיק בזנזיבר סיטי, בירת זנזיבר. הבתים ברובע בנויים אבן אלמוג לבנה ודלתותיהם מעוצבות ומגולפות בעץ. על פי המסורת באי, לדלתות הבתים יש חשיבות מיוחדת מכיוון שהן מעידות על עושרה של המשפחה שגרה בבית, ונהוג לעטר אותן בסמלים של פריון, שפע או שלום. אפשר לבלות כמה שעות בשיטוט ברובע העתיק ולהמשיך לכפרים באזור, או לבקר בשמורת הטבע המרשימה של זנזיבר.

מונית-סירה למסעדה

עם רדת הליל זנזיבר נכנסת לתרדמה, אך בבתי המלון יש הופעות חיות או מסיבות. חוץ מזה, יש על האי מסעדות יפהפיות, למשל מסעדת The Rock שהיא כנראה המסעדה היחידה בעולם שממוקמת על אי קטנטן ואפשר להגיע אליה רק בסירה!

ירח דבש בזנזיבר

אם נשאר לכם עוד כוח, ניתן לשכור באי ציוד לצלילה, גלישה או שנרקול, לעשות טיול טרקטורונים, לשחות עם דולפינים ועוד ועוד... כמו שאפשר להבין, חופשה בזנזיבר יכולה להיות חופשת בטן-גב ברמה הגבוהה ביותר או חופשה מלאה בפעילויות ספורטיביות ובטיולים, הכול בהתאם למצב הרוח שלכם. מה שבטוח – ירח דבש בזנזיבר זו חופשה שלא תשכחו הרבה זמן...

*קרדיט צילום: אלון חובב

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות