מדוע כדאי לדאוג להסעות לאורחים בחתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מישהו צריך טרמפ לחתונה?

הסעות לאירועים - כל היתרונות

הפקת אירוע
במהלך ארגון אירוע אתם בוודאי מעוניינים שאנשים רבים ככל האפשר יגיעו להשתתף בשמחתכם, אבל לא רק שיגיעו - אלא גם שייהנו, ויישארו אתכם כמה שיותר

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ארגון הסעות לאירועים. אז, מהם היתרונות של הסעות לאירועים ומדוע כדאי לשקול זאת בחיוב?

למה לספק לאורחים שירותי הסעות?

מכל הסיבות הנכונות:

יותר אנשים יוכלו להשתתף באירוע שלכם - אם אתם מקיימים אירוע במקום שההגעה אליו מורכבת או שנמצא במקום הרבה יותר רחוק ממקום מגוריהם של רוב האורחים (כי החתן מהצפון, הכלה מהדרום והחתונה אי שם באמצע), יש סיכוי גדול שלא כל המוזמנים שלכם יוכלו להגיע. אחרי הכול, לא כולם בנויים לנסיעות ארוכות, וכאשר מדובר באנשים מבוגרים או כאלה שצריכים להגיע בתחבורה הציבורית או במונית, רבים מהם יעדיפו להישאר בבית.

לעומת זאת, אם תספקו להם שירותי הסעות לאירועים, היינו מיניבוסים או אוטובוסים שאוספים אותם מנקודה קרובה או אפילו מהבית עד פתח האולם או הגן, יש סיכוי גבוה יותר שרוב המוזמנים יגיעו, אם לא כולם.


הסעות לחתונה


רחבת הריקודים תהיה יותר מלאה
 - כשאנשים יודעים שהם לא צריכים לנהוג בדרך חזרה, הם מרשים לעצמם לשתות יותר משקאות חריפים; כשאנשים שותים יותר משקאות חריפים, הם נהנים יותר וגם רוקדים יותר; כשאנשים נהנים ורוקדים יותר, רחבת הריקודים מלאה יותר, והאירוע שלכם שמח הרבה-הרבה יותר. בנוסף, אנשים ששותים יותר אלכוהול יזכרו, ברוב המקרים, את האירוע כמוצלח, וזאת בהחלט סיבה מצוינת לסדר להם הסעה...

טרמפ לחתונה

 
האירוע יימשך זמן רב יותר - אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם אחרי שעתיים-שעתיים וחצי מתחילת האירוע עם אולם או גן אירועים חצי ריקים, כדאי מאוד שתארגנו לאורחים שלכם הסעות לאירועים. כשיש הסעה, האורחים צריכים להישאר עד שהיא יוצאת, ולא יכולים לעזוב קודם לכן. כמובן שעדיף לקיים אירוע שבו המוזמנים נהנים ולא רק יושבים ומחכים להסעה, אבל אין ספק שזה יתרון חשוב שמדגיש את חשיבות ארגון ההסעה.

הסעה לאירוע שלכם

שיק גדול יותר - אין מה לעשות זה חלק מהשיקולים. אתם חוסכים לאורחים שלכם את כאב הראש של הנסיעה, הדלק והחנייה והם מעניקים לכם שיק יותר נדיב. ככה זה עובד.

לסיכום: בחירת האופציה של הסעות לאירועים מאפשרת לכם להיות רגועים בקשר למספר האנשים שיגיעו לאירוע שלכם, מבטיחה לכם שכולם (או הרוב) ייהנו הרבה יותר ומשפיעה מאוד על השעה שבה האירוע יסתיים. אז אם אתם רוצים שלכולם יהיה קל ונוח, ושאת האירוע שלכם אי אפשר יהיה לשכוח, צרו קשר עם חברה המספקת שירותי הסעות לאירועים. רק שמחות - אמן! 

*הכתבה באדיבות מיארא הסעות


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)