ירח דבש בארץ כמו בחו"ל? 4 מקומות שיעשו לכם את זה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ירח דבש בארץ כמו בחו"ל? 4 מקומות שיעשו לכם את זה

לפנק, לפנק ולא לשכוח - לפנק

ירח דבש

ממש לא חייבים לנסוע לחו"ל כדי לחוות ירח דבש מהסרטים, באמת שלא! בייחוד אם יש לכם זמן ל'גיחה' קצרה בלבד. חבל על הזמן של הטיסה, ההמתנה וההגעה שמקצרת את החופשה שלכם ב'עוד קצת'. בדקנו עבורכם מקומות בארץ, ללא פשרות, שיעניקו לכם ירח דבש מפנק אקסטרה ועם כל התוספות

תמרין - סוויטות בוטיק בראש פינה

עזבו שכבר המיקום 'ראש פינה' הוא אטרקציה ציורית ורומנטית בפני עצמה. תגיעו למקום ומיד תרגישו שהאווירה, הסוויטות והטעמים הם לחלוטין אירופה. סוויטות היוקרה מיועדות לזוגות בלבד והן ממוקמות במבנה מרשים ומשוחזר, במלון בוטיק שהעיצוב השולט בו הוא עבודות עץ מקוריות שיובאו במיוחד מירדן.

ירח דבש בתמרין
צילום: משה פילברג

בסוויטות היוקרה תמצאו מיטת קינג סייז ענקית ומפנקת, ג'קוזי זרמים פינתי, ארון ופינת ישיבה. לסוויטות בקומה העליונה מרפסת הכוללת פינת ישיבה ולסוויטות הממוקמות בקומת הכניסה יש חצר מטופחת המשקיפה אל הנוף.

ירח דבש בארץ - הייתם מאמינים?
צילום: משה פילברג

מה עוד? בכל סוויטה תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, מכשיר DVD ומערכת מולטימדיה מתקדמת. בנוסף, עומד לרשותכם מטבחון קטן הכולל פינת קפה עם מכונת אספרסו וקפסולות, מיני בר וכלי מטבח.

שאטו גלילי - מלון בוטיק מרהיב בנוף כנרת

אין על הגליל. הנוף, האווירה והאוכל משלימים את החוויה הכוללת ל'מוש'. מלון הבוטיק היפה הזה מציג קסם גלילי אל מול הכנרת עם 5 סוויטות מעוצבות, מתחם ספא מקצועי, ג'קוזי ובריכת שחייה. בלב המלון חדר יין ייחודי הכולל טעימות ויינות בוטיק וספרייה הכוללת ספרי קריאה בנושא יין ולייף סטייל לאוהבים.

ירח דבש בשאטו גלילי
צילום: אלברט אדוט

הסוויטות מעוצבות בסגנון כפרי יוקרתי ומאובזרות במיטה זוגית אורתופדית, חדר רחצה מפנק, מסך LCD 50 אינץ' עם חיבור לכבלים ומערכת קולנוע מתקדמת הכוללת ספריית סרטים, פינת ישיבה זוגית, מטבחון מאובזר הכולל מקרר יינות בטמפרטורת מיני בר, מכונת אספרסו, קומקום חשמלי וכלי אוכל מעוצבים. ואם כל זה לא הספיק לכם, תוכלו ליהנות ממרפסת שמש המשקיפה אל נופי הכנרת.

החדר בשאטו גלילי
צילום: אלברט אדוט

מה עוד? מטבח שף, טרקלין מפואר עם פינות ישיבה, אח עצים גדול, שולחן אבירים מעץ מלא המתאים ל-16 עד 20 סועדים ומטבח מרווח ומאובזר המציע קפה ועוגיות בכל שעות היום. בקומת אטרקציות של המלון מחכה לכם שולחן סנוקר מקצועי, שולחנות משחק ומשחקי קופסה.

אחוזת משכית בלימן

אנחנו ממשיכים באווירת 'חו"ל' ומכניסים אתכם דרך שער הברזל של אחוזת משכית לחופשה בטוסקנה. מלון הבוטיק suites & spa מציע מתחם אירוח יוקרתי הכולל סוויטות מפוארות ומבודדות המוקפות גינה פרטית ולובי מפואר. כל זאת במושב לימן שבגליל המערבי בסמוך לחוף בצת וצפונית לאכזיב. במלון 4 סוויטות אבן עם גן פרטי, מתחם ספא צמוד, שתי בריכות מרוצפות פסיפס, מתחם לאונג' מפואר ובו ניתן להזמין מגוון ארוחות שף בהתאמה אישית.

ירח דבש במשכית
צילום: אחוזת משכית

הסוויטות המלכותיות של אחוזת משכית בנויות בסגנון ספרדי, וכוללות רצפת ריהוט ייחודי שיובא מהולנד. בכל סוויטה מיטה מרווחת עם מזרן אורתופדי איכותי, מסך 60, Full HD, עם מערכת סאונד היקפית, ג'קוזי זוגי רומנטי, קמין ומיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, פינות ישיבה מרווחות, חדר רחצה מפנק, מטבחון מאובזר ובר קפה הכולל מכונת אספרסו של NESSPRESO ושולחן אוכל זוגי.

כל הפינוקים במשכית
צילום: אחוזת משכית

מה עוד? מתחם לאונג' יוקרתי הכולל קבלה, סלון, כורסאות קטיפה מעוצבות ושולחן אוכל גדול ומרווח, מסך LCD המחובר ללוויין, מחשב הכולל גישה חופשית לאינטרנט, קמין עצים, מרפסת פרטית עם פינות ישיבה, עמדת קפה הפתוחה 24/7 ובריכת השחייה. בנוסף, תוכלו ליהנות מארוחות שף, וספא (כולל בריכה מקורה וסאונה).

*לא הספיק לכם? קראו עוד על צימרים יוקרתיים לירח דבש.

רשת המלונות קראון פלזה והולידיי אין

רשת המלונות הידועה מציעה חבילת ליל כלולות מפנקת לזוג ביום החשוב בחייו. במסגרת החבילה יוכל הזוג ליהנות מלינה בלילה אחד בחדר משודרג אליו ניתן להגיע מוקדם להתארגנות, וכן כיבוד מפנק לחדר הכולל פלטת גבינות וירקות, לחמים ושמפניה וארוחת בוקר מאוחרת למחרת. אתם כמובן, יותר ממוזמנים לשדרג ולהוסיף את חופשת ירח הדבש שלכם בהתאם...

חופשה בתל אביב
צילום: יח"צ

רשת קראון פלזה והולידיי אין היא כידוע רשת בתי מלון ותיקה עם פריסה ארצית בתל אביב, חיפה, ירושלים, אשקלון, ים המלח ואילת. לרשת שמונה בתי מלון המציעים אירוח אקסקלוסיבי ללקוחות (מחירים החל מ-950 ש''ח).

חופשה בתל אביב
צילום: יח"צ

האותיות הקטנות: החבילה תקפה בסופי שבוע בקראון פלזה תל אביב וקראון פלזה סיטי סנטר תל אביב בלבד; חבילת ליל כלולות אינה תקפה בחגים בכל המלונות.


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס