חליפות חתן לשימוש 'שיקי' ביום יום - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חליפת חתן לסתם יום של חול...

אל תאחסנו את חליפות החתן שלכם עדיין!

חליפות חתן
אצל רבים חליפת חתן משמשת ליום החתונה בלבד; לאחר מכן מניילנים ומאחסנים אותה עמוק בארון ולמעשה רק מעטים טורחים לעשות בה שוב שימוש, וחבל. איזק מ-Izak Men's Wear מסביר לנו כל מה שצריך לדעת, הן על המראה הקייצי הכי מדובר והן על הדרך לעשות שימוש מושכל בחליפת החתן שלכם גם ביומיום

אז לפני שנגלה איך להשתמש בחליפה גם בימי הקז'ואל, בואו נברר איך ייראה החתן בקיץ הקרוב: "מראה החתן העכשווי לעונת הקיץ הוא מראה שמורכב ממכנסיים בגזרת סלים או סקיני, חולצה בגזרת סלים פיט, וסט בגזרה שמדגישה את מבנה הגוף ואביזרים נלווים כמו פפיון, עניבה, שלייקס וחגורה", מספר אזיק ומוסיף: "הג׳קט הוא ללא כריות בכתפיים, להענקת מראה טבעי, והבדים עשויים מחומרים טבעיים, הווה אומר, כותנות שונות ופישתנים המותאמים לאקלים החם כאן בארץ".

חליפת חתן ללא ג'קט

חליפת חתן לבנה
חתן ב'שחור'
חליפת חתן עם וסט וללא ג'קט


איך ללבוש את פריטי החליפה ו'להישאר בחיים'?

איזק דוגל ב״לחרוש״ על הבגדים לאחר החתונה גם ביום יום, קודם כל כי הם נוחים ומחמיאים. כדי לעשות זאת נכון, אזיק ממליץ ללבוש את הג׳קט עם טישירט וג׳ינס מגניב סקיני/סלים, מה שיוצר טוטאל לוק קליל מעניין, אך לא מתאמץ.

את הווסט, שנחשב כפריט שנכנס לתודעת הגבר הישראלי, ניתן ללבוש עם ברמודה/מכנסיים קצרים וטישרט מדליקה או חולצת כפתורים מחוץ למכנסיים, בתוספת כפכפים אופנתיים, שישדרגו את המראה החתיכי.

שחור - לבן קלאסי וללא תוספות

חליפת חתן שחורה, כולל וסט ועניבה במראה צעיר
חליפת חתן עם עניבה
חתן וכלה קלאסים

אגב, איזק הוא בין המעצבים הראשונים שהכניסו שיק וסגנון אירופאי לארצנו, כבר לפני שני עשורים פלוס, והספיק להלביש רשימה ארוכה של מוזיקאים, שחקנים וסלבים, ביניהם: רון שחר, יובל סגל, חיים צינורית, חברי להקת ״משינה״, דן שפירא, נירו לוי, חיים אתגר ועוד.

התמונות באדיבות:  איזק - Izak Men's Wear, דיזינגוף 209, ת"א


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה