איזו הינומה הכי פופולרית בקיץ 2016? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

3 קושיות הינומה - בכסות החתן

רגע לפני החופה מכסה החתן את פני הכלה בהינומה. מה משמעותה? והאם היא תהיה קצרה או משתרכת הקיץ הזה?

שמלות כלה
מקור המנהג הוא כמובן במקרא; בזמן נישואיי יצחק התכסתה רבקה בהינומה: "וַתִּקַּח הַצָּעִיף וַתִּתְכָּס"‏ ומאז ועד היום מכסה החתן את פני כלתו, לפני כניסתם לחופה. בעבר הקפידו על כך שההינומה תהיה עבה ולא ניתן יהיה לראות את פני הכלה, היום פחות. הרבה פחות...

אז אחרי שהבנו למה (פחות או יותר), נפגשנו עם ארבע מעצבות כלה מובילות: דורין, מיכל אזולאי, הילה כהן וגליה להב ולמדנו מהן כל מה שצריך לדעת על הינומות קיץ 2016, מוכנות?

בנות, אז אילו הינומות נראה בקיץ הקרוב?

גליה: "הקיץ ההינומות ארוכות ועשירות בדיטליים".

דורין: "בקיץ הזה, ללא כל ספק, מככבות ההינומות הארוכות, משמע באורך השמלה או הינומות נשרכות כשובל. ההינומה היא מרכיב חשוב ומשמעותי וכמעצבת אני מתייחסת אליה כמכלול שלם בעיצוב השמלה".

הילה: "אכן הקיץ ההינומות הארוכות משחקות תפקיד עיקרי; ההינומות בכמה אורכים, והבולטות ביניהן הן ההינומות שמשתרכות אחרי השמלה. הינומה "נשרכת" מתאימה יותר לשמלה קלאסית, פחות נפוחה, וללא שובלים נוספים, אחרת זה יוצר 'בלגן בעין'".

מיכל: "אני פחות מסכימה עם עמיתותיי; הקיץ אצלי מככבות יותר ההינומות הקצרות, בליווי שובלים של ארוכים. את ההינומות הארוכות אני משאירה לשמלות צמודות וסקסיות".

הינומה מעוצבת
דורין שמלות כלה: קרדיט צילום: דביר כחלון, עדו לביא 

הינומה ארוכה
דורין שמלות כלה: קרדיט צילום: דביר כחלון, עדו לביא


הינומה עם דוגמא
קרדיט: הילה כהן
הינומה שקופה וארוכה
קרדיט: הילה כהן

איך בוחרים הינומה?

דורין: "ההינומה חייבת להתכתב עם השמלה, לכן אני משלבת אלמנטים מהשמלה: תחרות, עיטורים, פנינים עדינות וכיו"ב, ובעיקר מקפידה על הינומות מטול משי רך, עדין ושקוף. אני אוהבת במיוחד לשלב הינומות ארוכות ונשרכות, עם שכבות מרובות בשמלות צמודות ללא נפח, כי זה יוצר מראה חלומי וקסום".

הילה: "ההתאמה היא בעיקר על בסיס צבעה. להינומה יש שני צבעים, לבן ושמנת. לשמלות לבנות ההינומה הלבנה מתאימה, ואילו לשמלות עם צבעי הניוד החלבי והשמנת, הינומה בצבע שמנת מתאימה יותר. הינומות קלאסיות מגיעות מבד טול משי ש'נופל' באופן הרבה יותר עדין ומעניק מראה רך לכלה".

גליה: "אכן ההינומה צריכה להתאים לצבע שמלה. הצבע חייב להיות תואם, לפיכך לשמלה בצבע שמנת תהיה הינומה בצבע שמנת ולשמלת פודרה הינומה בצבע זהה. כמו כן, הינומה חייבת להתאים לגזרת השמלה ולכלה. לשמלות נפוחות מתאימה הינומה קצרה ולשמלות צמודות תתאים הינומה ארוכה ומשתרכת".

מיכל: "לדעתי, הינומה נשרכת מתאימה לשמלות יותר רכות ונשפכות, מבדים רכים כדוגמת שיפון, וזאת בתנאי שאין גם שובל נשרך. מלבד זאת, יש היום סוגי טול רבים המתאימים להינומות בטקסטורות שונות כמו טול עם נקודות בצבע אייבורי ועוד. ישנן כלות שאוהבות לקשר את ההינומה לשמלה ואף בוחרות באותן אפליקציות שיש על השמלה עבור ההינומה".

הינומה עם שיק

הינומה עם נוכחות
מעצבת: גליה להב, קרדיט צילום: צלם גרג סוולס

יש טרנדים בעולם ההינומות?

דורין: "הטרנד השולט הוא ללכת על הינומה קלאסית בצבעי השמלה הנבחרת, שמשלימה את המראה האלגנטי המוקפד. זאת לעומת עונות קודמות שבהן עיצבתי גם הינומות צבעוניות כמו זהב עתיק, סגול ואפילו כתום להבה".

הילה: "אז גם בהינומות יש טרנדים, והקיץ הטרנד שכובש את לב הכלות הוא ההינומה המנוקדת - הינומה שעשויה מבד טול משי ומעוטרת בנקודות או אבנים שפזורים על ההינומה. טרנד נוסף הוא ההינומה הנוצצת שמעניקה גלאם ושיק לכלה".

מיכל: "לדעתי, להינומה אין קשר לטרנדים והיא פשוט צריכה להתאים לשמלת הכלה. כמו כן, כשהשמלה עשירה, הינומה חלקה מעשירה את המראה והיא המתאימה ביותר. לסיום, טיפ שכדאי לזכור: ככל שההינומה ארוכה יותר, כך נוצרת אשליה של גוף ארוך יותר".

 הינומה קלאסית
מעצבת: מיכל אזולאי, קרדיט צילום: עוז שכטר
  הינומה עם טקסטורה
מעצבת: מיכל אזולאי, קרדיט צילום: ocean - צילום ברמה אחרת  

השתתפו בכתבה:

דורין - עיצוב שמלות כלה
הילה כהן - שמלות כלה
מיכל אזולאי- שמלות כלה וערב
גליה להב - שמלות כלה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל