אלו תסרוקות נראה בקיץ הקרוב? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

3 לוקים חמים משבוע האופנה בניו יורק

הלוקים המובילים: מראה זוהר, מראה מן האגדות ומראה אלגנטי בנגיעות טום בוי

איפור, שיער ולייף סטייל
שבוע האופנה בניו יורק חלף והתמקד ב'מה נלבש' השנה, אך הוצגו בו גם התסרוקות המובילות של מעצבי שיער מרחבי העולם. ריכזנו עיצובים של שלושה מעצבי שיער ידועים שהציגו את התסרוקות הכי חמות של הקיץ הקרוב

התסרוקת הראשונה עוצבה על ידי אנטוניו קורל קלרו, שגרירה הבינלאומי של MOROCCANOIL, בהשראת הזוהר והשחיתות אשר אפיינו את אופנת הווינטג' של הקרקס הנודד בשנות ה-20. המעצב אנטוניו יצר מראות מודרניים ומנוגדים המתאימים לשני המינים.

מראה נקי ווניטג'
מראה שנות ה- 20
צלם: דיויד וובר

התסרוקת השנייה עוצבה על ידי אנטוניו קורל קאלרו, שגרירה הבינלאומי של Moroccanoil . ההשראה מגיעה מסיפורי אגדות למיניהן ובהן: סינדרלה, בנות האחים גרים ואפילו סיפורי רשעים. התוצאות: המראה הראשון נוצר בהשראת סינדרלה, "יצרתי גלים רכים ואספתי לאחור חצי מכמות השיער אשר נאספה בסרט ורוד קטיפתי", מספר קורל קאלרו. "המראה השני מובנה יותר. יצרתי גולגול מעט מבולגן, עטוף גם הוא בסרט קטיפתי. את המראה השלישי יצרתי בהשראת דמויות המכשפות שבסיפורי האגדות, גולגול נמוך ומהודק לאחור".

איסוף מרושל
 גולגול הדוק
מראה אסוף מוקפד
צלם: דיויד וובר

על עיצוב הלוק השלישי אחראי פול הנלון, שמספר על ההשראה והביצוע: "הקולקציה עוצבה באלגנטיות רבה עם דגש על מראה מחויט. על מנת למתן את האלגנטיות, היה צורך לעצב את שיער הדוגמניות במראה מעט נערי ("טום בוי") ולא עשוי מדי, על כן עצבתי את השיער והשארתי את הקצוות לא עשויות, מה שגרם למראה להראות צעיר ובתולי. בעזרת מחליק יצרתי גלים בצדי השיער על מנת להגביה/להנמיך את אזור המצח ולדמות אותו למראה הזוהר וההוליוודי של שנות ה-40. יש גם מידה מסוימת של מראה גברי בליהוק פרצופים חדשים של בנות צעירות. זה מרגיש בתולי, עכשווי, נוח ואורגני".

מראה רך
טאצ' של טום בוי
צלם: דיויד וובר

*כל מוצרי השיער בהם השתמשו מעצבי השיער היו מסדרת מוצרי MOROCCANOIL

 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)