המחותנים מגיעים? טיפים לעריכת החג ליצירת הרושם הנכון... - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עורכים שולחן חג למחותנים: סידורי פרחים ובחירת שולחן

עיצוב השולחן בערב החג - חלק ב'

מסביב לחתונה
אז סגרנו את נושא הסכו"ם וכלי ההגשה, כעת הגיע הזמן לבחור שולחן אירוח מתאים וסידורי פרחים חגיגיים לאווירה מושלמת, כי בליל הסדר הקרוב המחותנים מגיעים

שולחן חג יכול להיות מעוצב הן בקווים נקיים ואלגנטיים והן בצבעוניות המסמלת אביביות. רשת ZER4U מציגה טיפים לעיצוב שולחן החג, כך שישרה את האווירה המתאימה לכם בערב חג הפסח.

רוצים אלגנטי קלאסי?

פרשו מפת סטן בגווני לבן, שמנת, או כסף. במרכז השולחן הניחו עששיות, אגרטלים וכלי אוכל בצבע לבן, והשתמשו בפרחים מסוג שושן צחור וליזיאנטוס אשר מעניקים מראה נקי ורענן לשולחן. בין הפרחים ניתן להניח פרטי עיצוב שונים כגון פמוטים גבוהים, או אפילו כלי הגשה עם מקרונים צבעוניים, שייתנו מעט צבע וטוויסט. אפשר לשחק עם גובה הפרחים שיהיה נמוך יותר ויותאם לאופי הארוחה.

זר אלגנטי

 זר אביבי

רוצים מראה צבעוני - אביבי?

שולחן צבעוני הוא חגיגת צבעים המשתלבים יחדיו בהרמוניה. שחקו עם צבעי המפות והניחו מעליהן ראנרים ש"ישברו" את הצבע האחיד. כעת הניחו זר גדול וצבעוני או מספר זרים קטנים צבעוניים, כמו למשל זר ורוד חגיגי או הזר השזור בצבעוניות מרשימה של מגוון סגולים, גרברות, חרציות, ציפורן ננסית, ליזאנטוס ורוד ומגוון מרשים של ענפי קישוט.

כדי להעניק מראה יותר כפרי, ניתן לערוך את הארוחה על שולחן עץ גדול, להשאירו חשוף ברובו ולסדר סידורי שולחן שטוחים, שישתלבו במראה הכפרי.

זר מרכזי לשולחן


נקודות לתשומת לב ומחשבה

·     חשוב להתחשב בגודל הבית באזורים והחללים שבהם אתם רוצים לשלב פרחים, וכן בכלי הקיבולת האגרטלים שקיימים בבית. אווירה לבנה תמיד נותנת תחושה טובה ומיוחדת, קלאסית נקייה ויוקרתית מאוד.

·     את שולחן החג מומלץ לעצב כך שיהיה מספיק מקום על השולחן לכל האוכל המוגש, ובמרכזו ישולבו זר פרחים ונרות בגובה נמוך מאוד, כך שלא יפריע לאורחים לראות אחד את השני.

·    חשוב להשתמש בסוג אחד של פרחים או שניים ולא יותר, ולשלבם באגרטלי זכוכית קטנים, לצופף ורדים לבנים גדולים וריחניים בכמה מוקדים בגובה נמוך. באזורים אחרים של הבית מומלץ להעמיד אגרטל גדול עם וורדים גבוהים ומרשימים מאותו סוג. את הפרחים שנשארו מומלץ לשלב בחדר האמבטיה ובפינות נוספות בבית. בדרך זו נעניק אווירה אחידה לכל הבית ומראה חגיגי, קלאסי ומרשים.

·    השפעת צבע הפרחים על האווירה בבית - הצבע הכחול מעניק אווירה נעימה ורגועה והצבע הצהוב, מחמם את ומעניק הרגשה חמה, נוחה, מלטפת ומפנקת עם תחושה של ביתיות. הצבע האדום או הבורדו עם נגיעות של זהב יעניק אווירת חג יותר חושנית וסקסית. הצבעים חום וירוק מעניקים הרגשה יותר טבעית. 

 זר ורוד

·    חשוב לזכור שהישראלים מארחים בחג הרבה אנשים ומגישים כמויות גדולות של אוכל, לכן מומלץ להשאיר מקום לכל הכלים ולתכנן את סידור הבית והשולחן בקפידה כדי שלא תתקבל בבית תחושה של אי סדר.

 זר בסגנון אחר

קרדיט: זר פור יו, צילום אלעד גונן

איך לבחור שולחן חג לאירוח?

רשת רהיטי Rossetto, מספקת טיפים והמלצות נכונה ומעוצבת:

1. גודל החלל - אחד הדברים הראשונים שיש לעשות לפני שניגשים לחנות לבחור את השולחן הוא למדוד את מידות החלל בו הוא ימוקם.

2. מידות השולחן - רצוי לבחור בשולחן בעל מידות סטנדרטיות ונוחות. שולחן מרווח בעל מידות נכונות יהיה לרוב ברוחב של כמטר ולא פחות מ-90 ס"מ, וגובהו בין 80-75 ס"מ. יש לקחת בחשבון את מידות הרחבתו של השולחן, הנעות לרוב בין 35 ס"מ למטר, כשהגודל האידיאלי והפופולארי להרחבה הוא כחצי מטר.

שולחן אירוח מלבני

3. צורת השולחן - שולחן עגול יוצר קרבה ואינטימיות ולכן מתאים לחללים קטנים יותר ולמספר סועדים מוגבל. בנוסף, אם רוכשים שולחן עגול, עדיף שיהיה בעל רגל אחת במרכזו, כך שניתן יהיה למקם את הכיסאות מסביבו בנוחות. שולחן מלבני מתאים ל-6 סועדים ומעלה ועשוי לשרת את מי שמרבה לארח. בנוסף, הוא יתאים לחלל צר וארוך. זאת ועוד, בשולחנות מלבניים, אפשרויות הבחירה ברגליים הן יותר גדולות וניתן לבחור בין 4 רגליים, שתיים או רגל אחת.

שולחן על רקע ירוק בקבוק

4. כסאות - אלמנט חשוב מאוד לנראות שולחן החג הוא בחירה של כסאות זהים. אם לא מתאפשר סידור של כסאות זהים, רצוי להעמיד שני כסאות גדולים במיוחד בראש השולחן ואת השאר לפזר לפי סדר היררכי.

שולחן עשוי זכוכית

5. הלבשת השולחן באקססוריז - שילוב של סידורי פרחים, מפה דומיננטית לבנה או בהירה, מפיות, נרות, סידורי שמות האורחים, סכו"ם מעוצב וסט כלים תואם יאיר את שולחן החג.

 שולחן עץ

קרדיט: רשת ROSSETTO, צילום יחצ חול 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל