שמלות כלה קלילות, סקסיות ומתוחכמות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה קיציות: פשטות מתוחכמת ורומנטיקה על זמנית

המעצבות ליהיא שמריך-כהן ואפרת קליג מציגות קולקציות קיץ

שמלות כלה
אפשר להרגיש את האווירה החגיגית באוויר, ריח הפריחות ותחושת ההתחדשות שמביאים עמו חג הפסח. קולקציות שמלות הכלה של המעצבת אפרת קליג ומותג השמלות LUMINARY בעיצובה של ליהיא שמריך-כהן, מביאים עמם ללא ספק רוח נעימה ואווירה של אהבת קיץ

המעצבת אפרת קליג מציגה קולקציית שמלות קיץ נכונות בפשטות מתוחכמת, שמלות קלאסיות שיק בקווים נקיים וסילואטות נשיות רומנטיות, מוקצנות על ידי תחרות רומנטיות גמישות ודקות, 'הנמרחות' על הגוף בדקיקות ובקלילות. טרנד מאפיין וחזק, בשמלות הכלה, הוא שילובי צבעים: הפודרה - גוף בשילוב לבן, פודרה רומנטי עם לבן ורוד בהיר קרח, קרם / בננה רומנטי עם משחקי הגוף באיורי הדפסים של טווסים, פרחים וקווים גאומטריים.

שמלת כלה צמודה


טרנד מוביל בעולם שמלות הכלה בקיץ, לדבריה של קליג, הוא עיצוב גזרות קיצוניות בצלילותן או גזרות צמודות מאוד לגוף - למראה ארוך וגבעולי המעוצב על ידי שובלים רמונטים לסילואטות ארוכות בתחרות או נפחים מודרניים מבדים נקיים מאוד. חזרה גדולה של הנסיכות בסאטן דושס צרפתי, טאפט מודרני ובדים חלקים זוהרים ועומדים.

שמלת כלה עם משחקי שקיפויות


הקולקציה החדשה של קליג, מתאפיינת בטרנדים החזקים המשלבים יחד את שני הלוקים בערב אחד. שמלות הכלה מעוצבות בגוונים ייחודיים ובגזרות גבעוליות אין סופיות וארוכות, עליהן משולבים הנפחים המודרניים המעצימים את הצבעוניות של סגול לילה קרח, ורוד פודרה רומנטיים וניל וקריסטלי קרח, והכל בשילובי לבן רומנטיים סקסיים, נסיכות ייחודיות, פאשניסטיות מובילות.

שמלת כלה ייחודית


שמלות הגבעול הרומנטיות ניחנות בתחרות בעלות פרחים גדולים רומנטיים סקסיים הרקומים באבנים עדינות כתכשיט לפי קווי הגוף. שמלות התכשיט זוהרות בעדינותן ובסטרצ'יות 'נמרחת' על הגוף. השמלות מאוד נוחות וקלילות.

האקססוריז הבולטים הינם אבנים בצבעי גלוס ירח שזוהרים בעדינות מטורפת כגלוס ורקמות. טרנד הכתרים חוזר בגדול ומשולב בשמלות נסיכה נקיות מאוד. אין ספק שהכלות האורבניות והקלאסיות מכתיבות האופנה שאוהבות גלאם ימצאו את מבוקשן כאן.

 שמלת כלה חשופת כתפיים
קרדיטיםשמלות כלה: אפרת קליג צלם: עידו לביא, שיער: מאור קידושים, איפור: נוגה תמיר, ארט: אוריה שטינוורצל

המותג LUMINARY בעיצובה של ליהיא שמריך-כהן מציג קולקציית כלות רומנטית ומרהיבה ל-2016. הקולקציה מונה 14 דגמים של שמלות, חצאיות קלוש, ודגמים המשלבים שני חלקים שניתן לעשות ביניהם Mix&Matchהחומרים והבדים ממנה עשויה הקולקציה הם תחרות, תחרות סולטיס, פנינים וחרוזים בעבודת יד. 

שמלת כלה קלאסית


כל שמלה מותאמת ללקוחה באופן אישי ולפי מידה וניתן גם להשכיר שמלות מהקולקציה שלצידה הינומות וכיסויים חופה להשכרה גם כן. הסגנון האישי של ליהיא הוא סגנון רומנטי, קלאסי עם נגיעות של טרנדים שמשאירים את הפריטים על זמניים.

שמלת כלה אורירית

שמלת כלה רומנטית


ההשראות לקולקציות הערב והכלות הן יותר אוויריות ומושפעות מגורמים רבים, טבע, תמונה, בד מיוחד או תחושה שהיא רוצה להעביר ללקוחה.

שמלת כלה קייצית

קרדיטים:
שמלות כלה: 
LUMINARY
צילום: אלכס ליפקין


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)