שמלות שושבינות של הוליווד - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שושבינות בסגנון הוליוודי

שמלות שושבינות שמגיעות בליווי 'שירת מלאכים'

הפקת אירוע
אז מסתבר שמותג הביגוד והאקססורי האוסטרלי לילדות,Tutu Du Monde , כבר הספיק לעשות הרבה גלים בהוליווד וסלבריטאים רבים בוחרים להלביש בו את ילדיהם. מצאנו את שמלות הקולקציה מתאימות במיוחד לשושבינות מלאכיות ומתוקות, שפטו בעצמכם

את השראת המעצבת האוסטרלית אנדראה לשמלות, לא ניתן לפספס כיוון שהשמלות נראות כאילו נלקחו מסיפורי פנטזיה דמיוניים. השמלות מושקות 4 פעמים בשנה וכוללות פריטים אייקוניים החוזרים ונשנים בגרסאות שונות, יחד עם פרטי ביגוד עונתיים ואקססוריז נוספים.

שמלת שושבינה קלאסית

בגדול, מדובר במותג שהוקם רק בשנת 2009 בסידני אוסטרליה, אבל כבר הספיק לכבוש מקום של כבוד בקרב מביני עניין בעולם האופנה וסלבריטאים הוליוודיים מוכרים ורבים כדוגמת ביונסה, קים קרדשיאן, שרה ג'סיקה פרקר, ניקול ריצ'י, ג'סיקה אלבה, ניקול קידמן ועוד.

שמלת שושבינה המשדרת ילדותיות ותמימות


קצת על האיכות: השמלות נתפרות בבדים איכותיים, נושמים, גמישים ורכים, המשולבים ומשובצים באלמנטים נוצצים ויוקרתיים כדוגמת אבני חן, פאייטים, סרטי משי, חרוזי קריסטל, נוצות וחומרים רבים הנשזרים בשמלה זה אחר זה באופן ידני. עם זאת, הדגש הינו על עיצובים נוחים ועל זמניים.

שמלת שושבינה עם הרבה 'שיק' מלאכי

הקולקציה הנוכחית לאביב 2016, אשר הגיעה בימים אלו לישראל, כוללת שמלות אווריריות, המאופיינות בצבעוניות פסטלית מעושנת, אשר כמיטב מסורת המותג כוללת ברבים מהפריטים חלק טוטו תחתון ושזורות בדיטיילס מדויקים רבים. בין היתר ניתן למצוא שמלות, שכמיות, ז'קטים, חולצות טי שירט, חצאיות, בגדי גוף ועוד. טווח המחירים: 875-235 ש"ח לפריט.


שמלות שושבינה בצבע לילך


לסיום: לאמיצות במיוחד - שמלות שושבינה שחורות!

שמלות שושבינה שחורות

קרדיט תמונות: Tutu De Monde יח"צ

*להשיג בלעדית באתר www.CutiePie.co.il


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר