מגדלנה בקמפיין שמלות כלה של המעצבת ברטה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

המלאכית של ויקטוריה סיקרט אצל ברטה בקפה

מגדלנה נבחרה להוביל את קמפיין שמלות הכלה של המעצבת הישראלית Berta

שמלות כלה
מדובר בלא פחות מבשורה: הטופ מודל המובילה Magdalena Frackowiak נבחרה לייצג את קמפיין מותג שמלות הכלה הישראלי BERTA בניו יורק

Magdalena Frackowiak הטופ מודל הפולניה, המוכרת כמלאכית של ויקטוריה סיקרט, הספיקה לככב על השערים הנחשבים ELLE, VOGUE ונוספים. היא כיכבה בתצוגות האופנה של Balmain, Isabel Marant, Givenchy ובתי אופנה נוספים ועכשיו היא תככב בקמפיין של ברטה שלנו!

מגדלנה
קרדיט: יחצ


ברטה מעצבת שמלות כלה ישראלית ידועה ומבוקשת עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הכלות. בשלוש השנים האחרונות פרצה לשוק הבינלאומי וכבשה אותו בסערה עם 70 סניפים שמוכרים את המותג ברחבי העולם. בין הבוטיקים שבהם ניתן למצוא את עיצוביה של ברטה כיום נמנים
Saks 5th Avenue ו-Nordstrom בארה"ב ו-The Wedding Club אשר מוקמת בשכונת Knightsbridge היוקרתית בלונדון ובוטיקים רבים נוספים.

שמלת כלה בעיצובה של ברטה
קרדיט צילום: דודי חסון


המעצבת נבחרה על ידי 
ELLE איטליה לאחת מ-5 מעצבי שמלות כלה הטובים בעולם. היא הלבישה סלבריטאיות רבות, בהן כוכבת הפופ הבריטית קימברלי וולש, מיס אמריקה אוליביה ג'ורדן, הכדורגלנית אלכס מורגן וכוכבות נוספות.

שמלת כלה אלגנטית של ברטה
קרדיט צילום: דודי חסון


בית האופנה של ברטה באשדוד משתרע על 1,500 מ"ר, וכל השמלות מיוצרות בישראל בעבודת יד, כאשר כל שמלה עוברת תהליך ייצור של קרוב לחודש, שבו כל פנינה, אבן סוורובסקי ואפליקציית תחרה נרקמים בעבודת יד.
כבוד.

ניתן ללמוד מעט על הצלחתה הכבירה של ברטה בעולם גם מרמת החשיפה שאליה הגיעה ברשתות החברתיות; ברטה מובילה באינסטגרם עם למעלה מ-1,000,000 עוקבים ומעל 400,000 עוקבים בפייסבוק. מפרגנים.

ברטה שמלות כלה, האורגים 25 אשדוד, 
053-7931207 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג