שמלות כלה למלאות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלות כלה: למלאות בלבד!

ליאה רותם מציגה שמלות כלה במידות גדולות

שמלות כלה
 ליאה רותם, מלכת היופי השמנה של ישראל, פותחת סלון כלות למלאות בכפר הרא"ה "כלה בכל מידה liaa" ומגשימה חלום לעצמה ולעוד הרבה כלות מלאות שרוצות להיראות טוב ביום חתונתן, בלי צורך להתנצל על שום דבר וללא הכרח לרדת במשקל. פגשתי  אותה לשיחה 'אחת על אחת'  כדי להבין איזו בשורה היא מביאה עמה.

ספרי לנו קצת על עצמך, מי את?

"אז אני ליאה רותם, אימא לשניים בני חמש ושנה ונשואה לליאור עוד מעט כבר 8 שנים. אני בת 31 בעלת שני תארים, ראשון בקרימינולוגיה והשני בלימודי ביטחון לאומי. אני מלכת היופי השמנה הנוכחית של ישראל ולפני שנתיים החיים שלי השתנו. אחרי הזכייה, הבנתי שאני רוצה לבטל את מילת הקישור "אבל" מהמשפט "את יפה, אבל שמנה", ולעשות משהו בנושא".


שמלת כלה עם גב מעניין

שמלות כלה למלאות


אז זה מה שהניע אותך לפתוח את החנות?

"כן, וגם אחת הסיבות העיקריות לפתיחת הסטודיו "כלה בכל מידה" היו בעצם זיכרונות העבר שלי בחיפוש אחר שמלת הכלה ולתקן את חווית הקנייה כאישה שמנה. בסטודיו שלי שמלות הכלה מגיעות במידות מידות 42+ (פלאס סייז), ואת כל השמלות בחרתי ומדדתי על עצמי. דאגתי להבטיח איכות בלתי מתפשרת, גם לנשים רגילות שלא זכו בגוף של דוגמניות".


שמלות כלה במידות גדולות בקו הגוף וללא שרוולים

שמלת כלה בדגם סטרפלס


מה מאפיין, מבחינת גזרות, שמלות כלה במידות גדולות?

" בגדול- גזרות שחושפות מה שצריך, מסתירות ומעדן אזורים אחרים, כמו הזרועות, ומדגישות את המותניים בחיתוכים שנותנים אפקט של הצרה. אבל באופן כללי, אין שום סיבה שמה שמתאים לנשים רזות לא יתאים גם לנשים מלאות יותר. צריך להיזהר עם המילה "מתאים", כי לכל אישה יש אופי וטעם מיוחד וייחודי לה. הרעיון הוא להקשיב לצרכי הלקוחה, לפני שמקטלגים אותה לתוך שבלונה של אישה גדולה ומנסים להתאים לה שמלה. חשוב להתאים לכל אחת מה שהיא אוהבת, להבליט יתרונות ולעדן חסרונות – כמו שעושים לכל דוגמנית. וכמובן, לאפשר לכל אחת ללבוש את שמלת החלומות שלה".


שמלות כלה במידות גדולות חשופות זרועות

שמלת כלה בדגם חשוף כתפיים


מה את מציעה בקולקציה שלך?

"הקולקציה שלי כוללת שמלות איכותיות, עשויות מבדים מותאמים לאקלים הישראלי, שעברו בחינה ובחירה קפדנית ובלתי מתפשרת לא באיכות ולא בעיצוב. בקולקציה שלל דוגמאות שבהן כל אישה יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת, ובהן שמלות עם שרוולים, שמלות ובלי, שמלות משובצות באבנים ובפנינים, שמלות סטרפלס, שמלות צמודות ועוד".

מהיכן ההשראה?

"את ההשראה לדוגמאות אני שואבת מחיי היום יום ומהחלומות שלי לראות אישה בלבן, ביום חתונתה. הנטייה שלי היא לכיוון אירופאי קלאסי."


שמלת כלה עם תוספת תחרה

שמלת כלה נקייה מדוגמות


מה הכי חשוב לספק לכלות שמגיעות אלייך?
" חווית קניה אחרת ממה שחוות נשים רבות בחנויות הבגדים. אצלי קודם כל יהיה כיף - ויחד עם זה כל אישה תוכל למצוא את שמלת החלומות שלה. מלבד זאת, אני גם מאפרת ואוהבת לפרגן לנשים שאני עובדת איתן בתחומים שונים כמו שיער, איפור, תכשיטים ונעליים. והכי חושב: להקשיב לרצונות של כל אחת - ספרי לי מה החלום שלך ואני כבר אגשים לך אותו..."



שמלת כלה עם טול

שמלות כלה בצבעי לבן ושמנת

קרדיטים תמונות:

צילום- מירי גורביץ

איפור –ליאה רותם

שיער- שחר יוסף 

דוגמניות – ליאה רותם, סבאא ג'בריה

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז