טיפול פנים לפני אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

כך תגיעי עם פנים זוהרות ליום החתונה...

טיפול 10,000 לפני החתונה לעור הפנים

איפור, שיער ולייף סטייל
 טיפול 'יופי' ניתן לעשות בצמוד ליום האירוע, עם טיפול פנים מעמיק יותר, אשר אמור לטפל בבעיות בעור הפנים, כדוגמת פצעונים וכתמים, חשוב לבצע מבעוד מועד

מרים זהבי, נשיאת חברת הקוסמטיקה 'כריסטינה' מעניקה טיפים חשובים כדי שהפנים שלך יהיו זוהרות ומתחילה בטיפול פנים בשילוב חמצן: "מומלץ לבקר אצל הקוסמטיקאית כחודשיים לפני החתונה כדי לגבש תכנית טיפול המותאמת לסוג העור, את הטיפול עצמו כדאי לעשות כשלושה שבועות לפני החתונה, על מנת לשמור על עור חדש ומבריק . בנוסף, כדאי לקבוע עוד יום טיפול (מפנק יותר...) בשבוע של החתונה או אם יש לך מקרה חירום (כמו פצעון לחץ וכד') – כי בטיפול חמצן התוצאות הן מידיות". מסבירה זהבי ומוסיפה עוד כמה טיפים, שכדאי ליישם.

טיפול פנים של כריסטינה

הימנעי מחשיפה לא לשמש לפני החתונה- החשיפה לשמש גורמת להיווצרות כתמי פיגמנטציה שקשה להסתיר, ומומלץ לשמור על גוון העור בצבעו ובמצבו הטבעי.

שמרי על עור גוף ופנים – השתדלי להימנע מלאכול מאכלים שומניים, מטוגנים וממאכלים הגורמים לך לפצעונים , שתי הרבה מים ואכלי הרבה ירקות.

בצעי טיפול קוסמטי מלא חמצן- כשלושה שבועות לפני האירוע. טיפול קוסמטי מלא חמצן, ממלא ומעורר את עור הפנים, מישר את הקמטים, מעלים את הפצעונים, ומאיר את הפנים. בעזרת טיפול קוסמטי זה את עוזרת לעור לקבל חמצן חדש וטהור, ממש כמו  מכונת הנשמה לעור הפנים. החמצן מזין את כל תאי העור הפנימיים והחיצוניים, ויש לו יכולת לרפא פצעים ולהעניק חיות לעור.
טיפול פנים


מהו טיפול חמצן?

הטיפול , משלב פילינג צמחי וחמצן. שילוב זה מגביר את זרימת החמצן לתאי העור מכיוון שתוך כדי טיפול הפילינג, המסיר תאי עור מתים , נכנס החמצן משפר ומעודד (התחדשות) של תאי העור. לאחר ניקוי ראשוני ופילינג לעור, להסרת שכבות התאים הראשונות. "הפילינג נעשה בעזרת חומרים ממקורות טבעיים העור ייראה מבריק, מחודש ויפה.

השלב הבא הוא מריחת מסכות. הראשונה, המבהירה את העור, עשויה מחומר קצפתי (ויטמין C) נעים ואוורירי. המסכה השנייה, מעניקה לעור ברק וקרירות, היא מצננת את עור הפנים ומעניקה לו לחות מוגברת.


כך תגיעי עם פנים זוהרות ליום החתונה..., איפור, שיער ולייף סטייל, 3


לאחר מריחת המסכות משתמשים בחמצן שעובר דרך מים\לחות. חמצן זה, סוחף עמו את המינרלים והוויטמינים שבתוך המים היישר אל העור ולכן הוא המומלץ ביותר.
אחרי טיפול זה, שנועד לחדש את תאי העור ולהאיץ את זרימת הדם לפנים, תהליך איחוי העור מהיר וטוב. הפנים נרגעות, והלחץ של החודשים האחרונים מתפוגג.

טיפול חמצן מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים, ובהתאם לסוג העור מותאמים הפילינג, סוגי העיסוי והחומרים המזינים המתווספים לטיפול בחמצן הטהור.

ומה עוד?

לצד הטיפול, מומלץ לבקש מהקוסמטיקאית מסג' הזנה לגוף עם שמנים ארומטיים וקרמים מלטפים, מגיע לך!


כך תגיעי עם פנים זוהרות ליום החתונה..., איפור, שיער ולייף סטייל, 4

המלצות ספציפיות נוספות:

אם את סובלת או יש לך נטייה לפתח הרפס (בעקבות לחץ) – כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה ולמרוח זובירקס באזור השפתיים, הלחץ לפני החתונה עלול לגרום לפצעים.

* קרדיט צילום תמונות: שלומי ארביב

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג