תסרוקות ערב לשנת 2016 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עיצוב שיער: תסרוקות ערב 2016

המראה טבעי, 'המרושל' ואפילו המתולתל אל מול הצמות והמראה הקלאסי

איפור, שיער ולייף סטייל

תסרוקות ערב מתאימות לכלה, אבל בהחלט גם לאם, לאחות או לחברה הכי טובה, מדוע? כיוון שהטרנד הבולט הוא מראה טבעי ורך, כמעט 'בלתי מתאמץ'. עם זאת, המראה הקלאסי, האסוף והמהודק תמיד נותר רלוונטי.

אז מה חדש?

"יש מגוון רחב של תסרוקות שנשארו אתנו משנה שעברה, עם שינויים קלים של עיצובים, במראה פזור ו/או גלי מוברש עם נפח, במראה אסוף, כולל מספר סוגי קליעות בסגנון מרושל ובסגנון נקי ומוקפד", מעדכן מעצב השיער עופר חנגל ומוסיף: "חשוב לציין, שלא כל טרנד מתאים למבנה הפנים או לסוג השיער של כל אחת, ולכן חשוב להתייעץ עם מעצב השיער". מעצב השיער קלים ליין מסכים: "בשנה הקרובה אנחנו נראה הרבה תסרוקות נקיות עם מראה טבעי, וכן מראה נסיכתי מוברש, וכל מיני סוגים של צמות ותסרוקות מרושלות שמקנות מראה שובב וסקסי".


 עופר חנגל עיצוב שיער, צילום: דימה DVA

מסתבר שבעידן ההחלקות היפאניות/קרטין למיניהן, ייחודי להיות מתולתלת. ואם החלטתן לזרום איתם, חנגל מזכיר לכן שחשוב להתאים תספורת נכונה ולהשתמש במוצרים ייעודיים לתלתלים שיקנו לכן את המראה הטבעי הנכון.

ליין מחדד ומוסיף: "שיער מתולתל מעיד על אופי קופצני ושובב, מי שאוהבת תלתלים לא תתחבר לחלק. התלתלים (או המראה הגלי), מתאימים בעיקר לרזות שצריכות למלא מעט את אזור הכתפיים והצוואר. מנגד, התלתלים יכולים גם להתאים לבחורות מלאות ויוצרים פרופורציה במראה הכללי של הגוף. בגדול - השיער החלק מתאים לנשים שרוצות מראה נקי וקלאסי".


עיצוב שיער ואיפור: קלים ליין, צלם: רועי סרוסי

לפני שאתן מחליטות על תסרוקות כלה או עיצוב שיער, דעו שחובה להתייחס למבנה הראש ותווי פנים, הצוואר והאוזניים (במיוחד במראה האסוף). ומה עם התאמת התסרוקת לסגנון השמלה? חנגל מתעקש: "נושא השמלה יכול להילקח בחשבון, רק אם התסרוקת שמתאימה לשמלה, מתאימה גם למבנה הפנים, אם לא, אז מתעלמים מהשמלה ובוחרים תסרוקת שתחמיא לפנים!".


עיצוב שיער: עופר חנגל, צילום: דימה DVA

מבחינת צבעים וגוונים, על פי חנגל, השנה האומברה (בשלל גווניו) הוא הדבר 'החם'; הוא מקנה מראה טבעי של גווני שמש ומשלב גוונים אפורים וגם בצבעי פסטל מיוחדים. ליין סבור שהצבע החזק של השנה הולך להיות הבלונד הנקי הפנינתי, הבלונד האפור שנותן מראה חורפי ומיוחד, וכל זאת לצד הגוונים הטביעים, שימשיכו להוביל.

טיפ נוסף, שמספק חנגל, הוא לא לעשות צבע או גוונים שונים "רק לחתונה", כלומר לא לעשות יותר מדי שינויים חדים בצבע ו/או בגוונים לפני החתונה. אם התוצאה לא תתאים או לא תיראה טוב, אתן תהיו בבעיה. בכל מקרה, חידוש צבע/גוונים מומלץ לעשות כשבוע לפני החתונה.


עיצוב שיער ואיפור: קלים ליין, צלם: רועי סרוסי

עוד שני טיפים לסיום, שמספק לנו חנגל:

  • מומלץ שלא להסתפר, לפחות שלושה חודשים לפני החתונה. אם אתן חושבת, בכל זאת, להסתפר, התייעצו עם מעצב השיער שמסרק אתכן ביום החתונה.
  • החלקות רצוי לבצע כשלושה חודשים לפני החתונה.

 
עיצוב שיער: עופר חנגל, צילום: דודו ואורן 2tzalamim

אם התלבטתן בין המראה האסוף או הפזור, ליין מדגיש כי המראה האסוף מיוחד ולא רק קלאסי, אלא יכול לשדר גם סקסיות, פשטות, שובבות, רוגע; הכל תלוי באופן העיצוב. כמו כן, הוא מתאים בעיקר לבעלות תווי פנים עגולים, ולאלו מכן המתכננות ללבוש שמלת קולר או חולצה עם מחשוף גב עמוק. במקביל, המראה הפזור משדר טבעיות, סקסיות ונינוחות, ומתאים לנשים שרוצות מראה נסיכותי (בתוספת גלים פתוחים וגדולים).


עיצוב שיער ואיפור: קלים ליין, צלם: רועי סרוסי


לסיום, גם ליין מספק לכן טיפים משלו:

  • לא להסתפר או לצבוע את השיער לפני שאתן עושות תסרוקת ניסיון.

  • ביום הניסיון של התסרוקת עולות כמה אופציות של תסרוקות כלה; הגיעו עם 'ראש פתוח' וזכרו כי לצבע הנבחר יש השפעה ניכרת על המראה הסופי של התסרוקת שלכן.


תסרוקת ואיפור: קלים ליין, צלם: רועי סרוסי

*השתתפו בכתבה:
עופר חנגל - מעצב שיער
מעצב השיער, קלים ליין – Klim Line


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים