אלבום חתונה: אילו תמונות ירגשו אתכם גם שנים אחרי? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תמונות חתונה "על זמניות"

כשתמונות החתונה מרגשות אתכם גם שנים אחרי כן...

צילום אירועים

רוצים להסתכל בתמונות החתונה שלכם בעוד עשור או יותר ועדיין לחשוב שהצילום מוצלח ואיכותי? יש כמה 'סודות' שאתם צריכים לדעת, כדי להפוך את תמונות החתונה שלכם לעל זמניות...

 

יום החתונה הוא היום המאושר בחייכם ורצוי מאוד להנציח אותו בהתאם, אצל צלם איכותי שידאג שתישאר לכם מזכרת איכותית ומרגשת.

אז כשהאוכל, המוסיקה, גן האירועים, והאורחים - כולם הופכים לזיכרון רחוק שנעלם עם הזמן, נשארות רק תמונות החתונה שהנציחו את אותם רגעים שלא יחזרו. למעשה, לתמונות החתונה יש שני תפקידים עיקריים, האחד הוא להזכיר את כל מה שהתרחש במהלך יום החתונה, שמרוב התרגשות שכחתם... והשני הוא להנציח את היום המרגש גם לשנים הבאות (ואולי אף לדורות הבאים).


צילום תמונות חתונה

 

אז כדי שלא תגיעו לרגע בו אתם מדפדפים באלבום התמונות שלכם ותחשבו שהן מגוחכות (כמו התמונות של ההורים והסבים בזמן חתונתם), רצוי למצוא צלם שידע להוציא מכם תמונות בעלות ערך אומנותי ומרגשות, ולא רק בעיני רוחכם, אלא גם בעיני אחרים.

איך עושים את זה?

אחת הדרכים לעשות זאת, היא ע"י העמדה (פוזיציה) של הזוג, העמדה שתספר סיפור או תעביר רגשות רומנטיים של הזוג, ועם זאת לא תהיה בנאלית ומשעממת. נשיקה, למשל, היא לרוב בנאלית ומשעממת ואין כמעט אלבום חתונה שלא רואים בו תמונות של הזוג מתנשק. חשבו על כך, אין בזה שום דבר מקורי (כולם מתנשקים..) ואין בזה גם שום דבר מעניין ואפשר להפיק את אותה התמונה בפוזיציה נכונה, אבל מעניינת ושונה!

יש פוזיציות רבות שיכולות בעצם "להחליף" את הנשיקה ולהעביר רגשות רומנטיים לא פחותים. למשל נגיעה או ליטוף קל של הלחי. השענת הראש זה על זו, החלפת מבטים וכו'.

רגעים אינטמיים בתמונות חתונה

מיקום הצילומים חשוב בתמונות חתונה

לוקיישן

חשוב שהלוקיישן יהיה מקום בו הזוג ירגיש נוח, זה יכול לקרות בכל מקום, לאו דווקא בחוף הים או ביפו העתיקה... יותר חשוב שהלוקיישן יהיה עם אור שנופל בצורה יפה על הזוג ויוצר אוירה בצילום. זה יכול להיות גם ברחוב "רגיל" לחלוטין, בתנאי תאורה טובים. ברוב המקרים, הלוקיישן הוא רק הרקע ולא העיקר והוא צריך לשרת את הצילום ולא לקחת את תשומת הלב מהזוג, שהוא כמובן הנושא העיקרי בצילום.

צילומי תקריב באלבום חתונה

לתפוס את הרגע בתמונות חתונה

משחקי אור ושות'

אופציה נהדרת לצלם תמונות 'על זמניות', כאשר האור נופל רק על הרקע והזוג נראה כצלליות חשוכות ועוד שפע משחקי אור וצליליות. כדאי לזכור שגם לצל יש תפקיד בתמונה, כשיש אור אז בדרך כלל יש גם צל... לא צריך לפחד מצללים ולנסות להסתיר אותם. צל יכול להוסיף עניין וקונטרסטיות לתמונה, הצל יכול לתרום לתמונה. וזכרו,  תמונה מוארת ללא כל צללים, תיראה במקרים רבים מונוטונית ושטוחה.

גם תמונות בשחור לבן יכולות להיות מעניינות ולהעביר אוירה מיוחדת, אך אין להרבות בהן יתר על המידה. צלמים רבים טועים לחשוב, שכל תמונה בשחור- לבן, הופכת ל"אמנותית" יותר ולא כך הדבר. כאשר אין לצילום בשחור-לבן סיבה מיוחדת הוא מיותר. צריכה להיות לכך משמעות ויזואלית בצילום מלכתחילה, אחרת זה ייראה כמו תמונה רגילה שלקחו לה את הצבע ללא סיבה אמתית.

משחקי אור וצל באלבום חתונה

שורה תחתונה

כדי שתמונות החתונה שלכם יהיו בעלות אופי "נצחי" ועל-זמני, חשוב שצלם החתונה יהיה צלם חתונות בעל כישרון אמנותי. יצירות אמנות רבות , לאו דווקא בצילום, הן על-זמניות בדיוק מהסיבות הללו. צילום אירועים מקצועי כולל צלם חתונה שיודע להוציא מהזוג העמדות (פוזיציות) שמעבירות סיפור ורגש. צלם איכותי תמיד ישתמש ברקע ובלוקיישנים בתבונה ובצורה כזו שתשרת את התמונה ואת הזוג המצולם, ויצליח להוציא מהזוג את המיטב.

צילום על רגע השקיעה לתמונת חתונה

 
הכתבה והתמונות באדיבות WEDDING ART
 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)