ירח מתוק מדבש - ירח דבש - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ירח מתוק מדבש

חופש שכולו ספא

ירח דבש

טיול למזרח עשיתם אחרי הצבא, וגם חרשתם את אירופה בחופשת הסמסטר האחרונה, אבל את הטיול הזה לא תשכחו לעולם. ירח הדבש שלכם עומד להיות תמצית כל ההנאות ושיאה של האהבה, ולשם כך אספנו עבורכם שלושה מאתרי הספא הנחשקים והמפוארים בעולם. הגיע הזמן לממש את הפנטזיה בשניים

האיים המלדיבים – Soneva Gili Resort
shutterstock
אתר הספא המדהים בעולם, שנבחר השנה לאחד משלושת אתרי הספא הטובים והיפים בעולם על ידי המגזין Traveler הנחשב. האתר חולש על רצועת האיים הצפונית בין אלפי האיים שבמלדיבים, וממוקם כולו על המים בתוך לגונה שצבעה טורקיז חלומי.
מה בבקתה: לכל הבקתות סלון וחדר שינה מפוארים, כמו אלה שרואים רק בסרטים, מרפסת ישיבה על המים, מרפסת שיזוף על הגג, והשוס - אמבט ומקלחת פתוחים תחת כיפת השמיים (מקורה) ו... ירידה פרטית לים. בחדרים הממוזגים תמצאו טלוויזיה, די.וי.די ומערכת סטריאו, כשלחלק מהבקתות סירה פרטית לטיולים בלגונות. טיפולי ספא: מגוון רחב של פינוקי ספא וטיפולי בריאות ויופי, בטכניקות המשלבות מזרח ומערב כמו טיפול באבנים חמות (טיבטי או אינדיאני), טיפול תאילנדי, טיפול באלינזי, ועיסויים כמו עיסוי חול רטוב, עיסוי ארומטי, עיסוי הוואיני, עיסוי הוליסטי ושוודי ושיאצו. בכל העיסויים משתמשים בשמני קוקוס וצמחים המופקים במקום. בנוסף ניתנים גם טיפולי גוף כמו אמבטיית אצות, פרחים אקזוטיים וקליאופטרה. טיפולי איזון לגוף ולנפש כמו איקידו, קי-גונג, טאיצ'י, יוגה ורייקי.
עונה מומלצת: בין דצמבר למאי. לאחר מכן מתחילה העונה הרטובה המתאימה לחובבי חופשות גשומות, שבה המחירים צונחים.
לצד הספא: אתרי צלילה מטריפים וצוות מדריכים של פאדי. באתר שוכנות מסעדות משובחות המגישות מאכלי ים ואוכל אורגני.
זמן מינימלי לשהייה: שבוע.
מחיר: 900-8,000 דולר ללילה (לא כולל טיפולים וארוחות). במחיר המקסימאלי תזכו בסוויטה הנשיאותית, שמופרדת משאר הבקתות ושוכנת ממש בתוך הים, והגישה אליה היא רק בסירה פרטית. 

ויטנאם – Evanos Hideaways
אתר ספא הממוקם למרגלות ההרים הנשפכים אל מפרץ Ninhvan Bay, אחד המפרצים היפים ביותר במזרח הרחוק ובעולם כולו. אתר חביב במיוחד על אוהבי החיים היפים והטובים. אורכו של המפרץ 7 ק"מ, והוא מציע חולות לבנים ולגונות כחולות הנשקפים מרכס ההרים המיוער ביערות טרופיים יפהפיים שלא ראיתם מעולם.
מה בבקתה: הבקתות מעוצבות להפליא תוך דגש על דיאלוג נעים ושקט עם כל יפי הטבע שמסביב. בכל בקתה חדר שינה, סלון, מרפסת, בריכה קטנטנה (ופרטית!) ומרתף יינות פרטי.
טיפולי ספא: מכיוון שהאתר הזה הינו חלק מהרשת שמפעילה את האתר הקודם הטיפולים זהים ברמתם ואיכותם. פינוקי ספא וטיפולי בריאות ויופי בטכניקות המשלבות מזרח ומערב. במקום ניתנים טיפולים כמו אבנים חמות (טיבטי או אינדיאני), טיפול תאילנדי, טיפול באלינזי. ועיסויים כמו עיסוי חול רטוב, עיסוי ארומטי, עיסוי הוואיני, עיסוי הוליסטי ושוודי ושיאצו, שבכולם משתמשים בשמני קוקוס וצמחים המופקים במקום. מלבד זאת קיימים גם טיפולי גוף כמו אמבטיית אצות, פרחים אקזוטיים וקליאופטרה, לצד טיפולי איזון לגוף ולנפש כמו איקידו, קי-גונג, טאיצ'י, יוגה ורייקי.
עונה מומלצת: בין ספטמבר למאי.
לצד הספא: טיולים חוויתיים בג'ונגלים מסביב, שישאירו אתכם עם חוויות לספר לנכדים, לצד פעילויות ספורט ימי. אם כבר הגעתם עד הלום, כדאי לצאת לטיול תרמילאים של שבוע בויטנאם, ולשוב ולסיים בחופשת תענוגות בבקתה שלכם.
זמן מינימלי לשהייה: שבוע.
מחיר: 400-1,300 דולר ללילה, כולל ארוחת בוקר.

האלפים השוויצריים – Hotel Adula
אתר ספא עוצר נשימה למרגלות האלפים השוויצריים. המלון מתאפיין באווירה הוליסטית ושלווה, בדיוק מה שאתם צריכים אחרי כל ההכנות והמתח של החתונה. במקום הושם דגש מיוחד על בריאות הנפש והגוף, מעין יערות הכרמל למתקדמים, אם תרצו.
מה במלון: חדרי המלון מעוצבים בקפידה, ומתוכננים כך שתרגישו בהם כמעט כמו בגן עדן. במלון סאונה רטובה וסאונה יבשה, סאונת צמחי מרפא, רובין סאונה וסאונת קיטור. מלבד זאת תמצאו גם מערת קרח, חדר שקט ושתי בריכות, האחת חיצונית והאחת פנימית,
טיפולי ספא: כל טיפולי הפינוק, הגוף והנפש שהייתם יכולים לחלום עליהם, תוך דגש מיוחד לטיפולים אלוהיים המתקיימים על מיטות מסאז' לצד הבריכה הפתוחה לפינוק מושלם.
עונה מומלצת: האתר הוא רב עונתי, כך שכל זוג יכול לתכנן לעצמו את החופשה על פי העדפותיו. בחורף הדגש הוא על שילוב בין חופשת ספא לחופשת סקי.
לצד הספא: סקי לזוגות האתגריים, טיולי אופניים לזוגות הספורטיביים, וטיולי טבע רגליים לזוגות מטיבי לכת באחד האזורים היפים באירופה.
זמן מינימלי לשהייה: שבוע.
מחיר: 700-1,000 דולר לשבעה לילות לאדם בחדר זוגי (לא כולל ארוחות וטיפולים).

הכתבה באדיבות לראות עולמות

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר