את לא כלה בלי שמלה נפוחה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הנפח שבשמלה

כלות מהאגדות בוחרות שמלות כלה נפוחות

שמלות כלה

אנג'לינה ג'ולי, קייט מידלטון ונינט טייב, הן רק חלק מהכוכבות שבחרו ללבוש שמלת כלה נפוחה בחתונה שלהן. והמראה המתקבל? של נסיכה-כלה 'אמיתית'!

 

לשמלות כלה יש המון סגנונות של גזרות, טרנדים ומשחקי בדים, אבל הגזרה הקלאסית של כלה היא הגזרה הנפוחה. דורה בבגני, המעצבת של פנינת כלה - סטודיו לשמלות כלה וערב, מספרת על שילובים שונים של בדי תחרה יוקרתיים השזורים בחרוזים, פייטים פנינים ועוד.
גם על שמלות כלה נפוחות חלקות, שתמיד יהיו אופנתיות
ועוצמתיות.

"שמלות כלה נפוחות יכולות להיות מעוצבות מבדי טול עם המון שכבות שמתחילות באזור המותניים או קצת יותר למטה, באזור הירכיים. המבחר הוא מגוון ויש שמלות כלה נפוחות עדינות שעשויות מבדים נשפכים ורכים. ניתן לעצב את השמלה הנפוחה כך שתתאים לכל אישה ולשלוט ברמת הכיווצים שלה והנפח. כדי להגיע לתוצאות טובות, מומלץ להגיע למעצבת עם ניסיון בתחום, שתדע לבצע התאמה אידיאלית של שמלה נפוחה לגוף הספציפי של כל כלה."


שמלת כלה נפוחה בסגנון סטרפלס

צילום: סם יצחקוב

שמלת כלה נפוחה וחלק עליון עם בד תחרה שקוף

צילום: אמיר יהל

"בסופו של דבר כלה צריכה להראות צעירה והשמלה חייבת להראות עליה טוב ולהחמיא לגופה. השמלות הנפוחות, בדרך כלל עשויות מבדים קלים ומאוד נוח להסתובב איתן במשך כל החתונה, כך שאין חשש לסרבול ותחושה לא נוחה במהלך האירוע", מסכמת בבגני.

שמלת כלה עם חלק עליון רחב ונפוח

שמלת כלה עם חלק תחתון נפוח מאחור

שמלת כלה קולר נפוחה בלבן
צילומים: אמיר יהל

נטלי סיסאורי natali sisauri מוסיפה מניסיונה רב השנים וקובעת: "שמלות כלה נפוחות מתאימות לכל הכלות מכיוון שהן עושות צורת גוף דמוי שעון חול, וזה מאוד מחמיא לכל אישה. כמו כן, השמלות הנפוחות מתאימות לכלות שרוצות לקבל מראה מלכותי ועשיר. על רמת הנפח ניתן לקבוע לפי העדפה אישית, יש סוגים שונים של חישוקים שגורמים לנפח שונה, וכך כל אחת חופשיה לבחור לעצמה מה שהכי נוח לה."

שמלת כלה כתפיות נפוחה עם גב חשוף

שמלת כלה עם נפוחה עם כתפיות

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה