אמא של הכלה צעירה ומגניבה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

צעירה לנצח

טיפים לטיפולי אנטי אייג'ינג לאמא

איפור, שיער ולייף סטייל

'את האימא? לא ייאמן!'. אם גם את רוצה לשמוע את המשפט הזה ביום החתונה, המשיכי לקרוא...

אין אימא שלא רוצה להיראות ביום חתונת בתה או בנה, כ'אחות' של החתן או הכלה, תודו! אז הנה לכן הזדמנות אמיתית להיראות הכי טוב שרק אפשר, ביום החתונה ובכלל, עם דגש מיוחד על 'קווים אדומים'. ולמה הכוונה? הניסיון להשגת מראה צעיר יכול בקלות להיראות מוגזם ומגוחך ולכן צריך לדעת לעשות אותו נכון! בדיוק לשם כך, התייעצנו עם המומחים שלנו.

האימהות של היום הן כבר לא האימהות של פעם, רובן מודעות לעצמן ויודעות שמה שלא עושה הטבע עושה הצבע. היום הן רוצות להיות יפות לא פחות מהכלה... כולנו רוצות להיראות כאילו הגיל הוא לא פיקציה בכלל,  וכן זה אפשרי בעזרת איפור מקצועי, ידיים מיומנות והסוד הגדול - איכות גבוהה מאוד של התכשירים. ניתן להגיע לתוצאות מהממות!


צעירה לנצח, איפור, שיער ולייף סטייל, 1


לשם כך מספקת 
שירי בר לוט - איפור מקצועי - מגיעה עד אלייך מספר טיפים שיאירו לכן את הפנים:

1 טיפוח - לאיפור אין גיל אבל יש חשיבות גדולה להכנה של העור, אז לפני הכל שתו הרבה מים והזינו את העור בוויטמין e במריחה ישירה על העור במוצר טבעי ללא שמנים, שהוא אנטי אייג'ינג בפני עצמו ומחייה את עור הפנים מחדש ומחזיר זוהר, ברק וגמישות לעור. בנוסף הוא מותח, ממצק, ומזרז את זרימת הדם בפנים.

2. לעור פנים שהתקמט עם השנים עדיף לעבוד עם בסיס קל ועמיד למייק אפ. מומלץ בסיס רך וגמיש כיון שבסיס יבש מבליט קמטים. כדאי מייקאפ על בסיס נוזלי/ קרמי ולא מוצק.

3. הדגישו את הנתונים הטובים והטבעיים של פניכם ומשכו את תשומת הלב אליהם.

4. הדגשת ריסים - חובה!!! עם השנים הריסים נושרים ומסגרת העין 'הולכת לאיבוד' ונראית עייפה. תוספת ריסים או הרמת ריסים, יעניקו מראה מואר ומודגש לעיניים. התוצאה -  מראה מורם, שחור ומודגש ללא כאב וללא הדבקות. עמיד עד שלושה חודשים.

5. הדגשת תווי פנים - הפנים צונחות עם השנים, ולצערנו, מתווספים להם גם קמטים. לפיכך, רצוי להדגיש את תווי הפנים, ולמה הכוונה? תיחום למסגרת העין, הדגשת תווי שפתיים לטשטש מעט את הקמטים מסביב לשפה, הרמת עצמות הלחי והברקת, וגם להוסיף קצת גוון לשפתיים, למי שנעלם הפיגמנט של הצבע.

צעירה לנצח, איפור, שיער ולייף סטייל, 2

 צילומים: שירי בר לוט

שורה תחתונה: הכי חשוב לזכור לא להגזים ולהעמיס עם כמויות האיפור, וכמובן לא להתפשר על איכות המוצרים. עדיף לשלם למאפר מקצועי עם ציוד וחומרים איכותיים ולא להתאכזב ולגלות שלבסוף את נראית יותר כמו הסבתא ולא כמו האימא של הכלה...

עינת סברלו וענת רזמוביץ מספקות גם כמה טיפים משלהן, למראה עור צעיר יותר:

1.   מים בששון - גם עינת וענת מדגישות את העובדה שחשוב להרבות בשתיית מים, לפחות כחודש לפני האירוע, ובאופן כללי מומלץ מינימום 8 כוסות ביום!

2.  טיפול פנים - כדאי לעשות טיפול פנים שיכלול הרבה פונקציות של החדרת לחות לעור.

3.  בוטוקס - אם יש לך קמטיי הבעה שאת לא מחבבת, והאמת שרצית לעשות כבר הרבה זמן... אז זה הזמן, זה 'תירוץ' טוב! כמובן שהכל צריך להישאר במראה טבעי ועדין, בלי שינויים דרסטיים, שתזהי את עצמך ביום האירוע (וגם האורחים).

צעירה לנצח, איפור, שיער ולייף סטייל, 3 

 מספר טריקים באיפור ליום האירוע:

לפני האיפור, שימוש במוצרי לחות נכונים ובפריימרים איכותיים ממלאי קמטוטים.


איפור בשיטת ההצללות בפנים ובעיניים יכולה לשנות סימטריה בפנים ולבנות עין יותר גבוהה ועצמות לחיים יותר בולטות.


בסטודיו שלנו משתמשים גם ב"אמפולת זוהר" - מדובר באמפולת פטנט של חברת ג'נס שנותנת לעור מראה צעיר בכמה שנים תוך 8 דקות. האמפולה מחזיקה בין 8 ל-9 שעות. המראה המתקבל הוא של עור מתוח ומורם. האמפולה זכתה בפרס על הטכנולוגיה.


אל תרבו להשתמש בצלליות אבקה שנכנסות לקמטוטים ולא מחמיאות כלל לעין, הן עלולות אפילו לשוות מראה מבוגר יותר.


מרקם קרם - יש היום חומרים חדשניים ומעולים במרקם קרם שעמידים מאוד לכל אורך האירוע ונראים נפלא, העדיפו אותם.


מראה הגלאם ההוליוודי - ניתן להשיג ע"י הדבקת ריסים. לא לפחד, בהתחלה זה מוזר ואחר כך מתרגלים למראה וזה נראה נהדר!


'מתיחה' - הטריק המעולה שנקרא "מתיחה", בעזרתו קולעים צמה נסתרת מתחת לשיער באזור העפעפיים, מכל צד של הראש וסוגרים בגומייה, מחברים ומותחים לפי הצורך... זה מקנה מראה של עור שעבר מתיחת פנים, מעלה את העיניים, וגם פותח את העפעף למרחב גדל יותר של איפור. משיגים מראה מתוח בעשר דקות (לבעלות נטייה לכאבי ראש, מומלץ לקחת כדור, אבל זה שווה את זה).

 
צעירה לנצח, איפור, שיער ולייף סטייל, 4

צילומים: עינת סברלו


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים