מתחתנת באולם אירועים. בשרון - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חגיגה של אולמות

אולמות אירועים בשרון - התמזגות עם הטבע

מקום לחגוג
 יש משהו באזור השרון שמתחבר לנו ישירות עם טבע ופרדסים, אבל האמת היא שהשרון מתהדר באולמות מפוארים ויוקרתיים, שנהנים מהמרחבים הרבים שבו. יצאנו לבדוק 5 אולמות אירועים בשרון שמדגימים היטב את האפשרויות הרבות שממתינות לכם

אז מצאנו אולם עם אופי אקולוגי, אחר שמזמין את הטבע להתמזג בו, אחר בסגנון אנגלי וגם אחד על שפת ים התיכון. אופי האולמות יקבע במידה רבה את אופי האירוע שלכם, אז במה תבחרו? ומה הכי מתאים לכם?

אקו אקולוגי

מתחם האירוח אקו – גן אירועים בשרון מאפשר חוויה ייחודית, בהאנגר פנוראמי שנושק לשפת הנחל ולשמורת טבע. השקפת העולם מאחורי האולם, היא שבטבע לא נוגעים, אלא רק צובעים. החשיבה האקולוגית (Eco) היא חלק בלתי נפרד מהדקורציה של המקום.  הארכיטקטורה של המתחם, מבוססת על משחקים וירטואליים באור וצבע. המתחם מותאם לאירוח אירועי חוץ או פנים (ובעיקר גם וגם), בכל עונות השנה.


אולם אירועים אקו בשרון - דגש אקולוגי


עיצוב טבעי באולם אקו


אורבני יוקרתי

מתחם האירועים פיטאיה - אירועים שבכפר סבא, מציע לכם אווירה אורבנית- עירונית לחלוטין. במקום תמצאו שני אולמות יוקרתיים, האחד מיועד לאירועים קטנים ואינטימיים עד 250 איש, והשני לאירועים רבי משתתפים עד 1000 איש. שני האולמות מצוידים במערכות הטכנולוגיות הכי מתקדמות ומציעות חוויה יוקרתית, מודרנית ו'אינית'.


חתונה באולם פיטאיה

עיצוב קלאסי באולם אירועים פיטאיה


ויקטוריאני

גן האירועים ערוגות בושם, ממוקם בעמק חפר שבאזור השרון ומביא עימו ניחוח אנגלי קלאסי. גן אירועים ערוגות בשם, הינו גן מעוצב בהשראה ויקטוריאנית ותוך שילוב אלמנטים עכשוויים. טעימה אחת מבציר 2010 של ערוגות בושם, תספיק בשביל לסחרר לכם את הראש ולקחת אתכם למקומות שלא הכרתם.


אולם אירועים ערוגות בשם בשיק צרפתי

מסיבת חתונה בערוגות בשם בשרון



חתונה 5 כוכבים

לא רק בר רפאלי יכולה להזמין את האורחים שלה לחתונה+אירוח במלון, גם אתם! (או לפחות לפנק רק אתכם...).

אל-ים - el-yam הוא מתחם אירועים ומלון בוטיק על שפת ימה של העיר נתניה. המלון ממוקם בצמוד לערוץ נחל פולג בנתניה, ובנוי כך שלא תהיה הפרעה לנוף הטבעי הנשקף מהחדרים - בין אם לים ולנחל ובין אם לשמורת הטבע פולג, הצמודה גם היא למתחם. במקום ניתן לערוך אירועים עד 100 אורחים כשהוא סגור (בתקופת החורף לרוב). אולם בקיץ האולם נפתח לרווחה באמצעות דלתות זכוכית ענקיות המוסטות הצידה, וניתן להגדיל את כמות האורחים ל- 600. EL-YAM ממוקם כ- 250 מטר מחוף הים של פולג בנתניה, ומהווה קו ראשון לחוף. המתחם כולל שביל פרטי לחוף הים ומוקף בגדר מאובטחת, כך שהפרטיות והשקט מובטחים.


אולם אירועים בשרון עם נוף לים

אולם אירועים ובצידו בריכה




להיטמע בטבע

מתחם אירועים אלכסנדר - גן אירועים, נמצא בסמוך לשמורת נחל אלכסנדר, בלב לבם של שדות עמק חפר, בין עצי הדר ריחניים ועם אופק פתוח ובריזה המגיעה מהים. גן אלכסנדר הוא מתחם טבעי ואינטימי, שמתמזג עם הטבע בשיא הדרתו. אין ספק שהעיצוב שמזמין את השדות והטבע להתמזג, גם בעזרת חלונות ענק שקופים, יוצר קונספט עיצובי חדשני וקסום.


אולם אירועים אלכסנדר בשרון משקף חמימות של טבע


הכנסת הטבע לאווירת החתונה אולם אירועים אלכסנדר





כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות