ביטוח החתונה שלכם? יש דבר כזה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חוששים שמשהו ישתבש בדרך לחופה?

ביטוח חתונות ואתם יכולים להיות רגועים

הפקת אירוע
 כשחתונה דורשת השקעה כספית כה גדולה, ההיגיון הבריא דורש שנגן על עצמנו מפני תקלות. זו הסיבה שכדאי לכם לבטח את החתונה שלכם. 

המטלות העיקריות והחשובות בעיני רוב המתחתנים הן בחירת גן אירועים, בחירת שמלת כלה וקייטרינג והכנת רשימת שירים לדי.ג'יי. מה שרבים מפספסים - ולא כדאי גם לכם ליפול בפח - זה את אחת המטלות המרכזיות והחשובות ביותר: לעשות ביטוח לערב הגדול. ביטוח חתונות שמכסה את כל התקלות הצפויות לפני ובזמן האירוע, החל בפשיטת רגל של בעל האולם שתשאיר אתכם בלי מקום להתחתן בו, עובר בדי.ג'יי או צלם שהבריזו ברגע האחרון וכלה במתנות שהלכו לאיבוד.


חוששים שמשהו ישתבש בדרך לחופה?, הפקת אירוע, 1

המציאות לימדה אותנו שכל דבר יכול להשתבש לפני או בזמן החתונה ואם אתם משקיעים כל כך הרבה כסף בערב אחד, לא תשקיעו עוד קצת בפוליסת ביטוח שתבטיח שלא תישארו בלי כלום אם (חס וחלילה) משהו ישתבש בערב הכי חשוב בחייכם?

מה זה ביטוח חתונות?

מדובר בפוליסת ביטוח שנותנת כיסוי כספי בגין הוצאות סביב תקלות ושיבושים בערב החתונה.

מה כבר יכול להשתבש?

לצערינו התשובה היא: מה לא? בעלי גן או אולם האירועים בו הייתם אמורים להתחתן פשטו את הרגל והמקום נסגר; גן או אולם האירועים נסגר מסיבה אחרת (למשל הוצא לו צו סגירה, או חלילה פרצה שריפה במקום, או שהיה שטפון); הערב הגדול הגיע אבל החתונה לא יצאה לפועל כי בן הזוג עבר תאונה חלילה, נתקע בפקק מהאגדות, נפצע או חלילה חלה; פרצה מלחמה והחתן גויס; הכלה חלילה איבדה מישהו מבני משפחתה הגרעינית; טבעות הנישואין, הצ'קים או המתנות הלכו לאיבוד או נגנבו; הדי.ג'יי הבריז ונאלצתם לשלם הון לדיג'יי שהוזעק בהתראה כה קצרה; התופעה הזו קורית גם עם צלמים; ומה אם ההזמנות הלכו לאיבוד? גם זה קורה וגם זה יכוסה. ומה אם מעצבי החתונות אכזבו ולא סיפקו פרחים בהתאם למה שסוכם? אם זה גרם לכם הוצאות וזה מכוסה בפוליסת הביטוח גם במצב זה תפוצו.

למה בכלל צריך ביטוח חתונות?,

כל התסריטים שהצגנו נראים לכם מציאותיים, אנחנו יודעים – גם אנחנו מכירים לא מעט זוגות שהשקיעו זמן, אנרגיות, כסף ולא מעט מריבות עם החמות ובסוף נשארו עם שמלת כלה, טבעת, רב, הזמנות ומאפרת אבל בלי מקום לחגוג בו. רבים אחרים גם הגיעו לקו הסיום וברגע האחרון, כשהמוזמנים כבר באולם נמנעו מלהגשים את החלום ולממש את הטקס.


חוששים שמשהו ישתבש בדרך לחופה?, הפקת אירוע, 2

 מעבר למפח הנפש סביב מקרים אלה, ומעבר להשלכות הרגשיות-נפשיות על בני הזוג ובני המשפחה שלהם, מצבים אלה גובים גם מחיר כלכלי לא קטן. וכאן הביטוח נכנס לתמונה – הפקה של ערב חתונה סטנדרטי בלי להשתולל ולהגזים עם היונים והקונפטי, עולה סביב מאה אלף שקלים. סכום אגדי זה עומד בסכנה ויכול לרדת לטמיון. הסיכון קיים ועלול בסבירות לא נמוכה להתממש. זהו בדיוק המצב בו ביטוח נכנס לתמונה. הוא טווה רשת בטחון מתחת להשקעה ומבטיח שבמקרה של הפסד כלשהו בערב החתונה, אתם – בני הזוג המאוכזבים והמודאגים שרק מתחילים את חייכם – תקבלו תמיכה ועזרה לה אתם כה זקוקים לאור הנסיבות.

מה כוללת העזרה?

חברת הביטוח לא תמצא לכם גן אירועים או אולם אירועים חלופי אם שלכם נסגר, היא גם לא תמצא צלם אחר או די.ג'יי חלופי אם אלה הבריזו ברגע האחרון, והיא בוודאי לא תספק חתן או כלה חלופיים אם מאלה נבצר להשתתף בערב הגדול והחשוב בחייהם. אז מה היא כן תעשה?

כמובן שהכל תלוי בתנאי הפוליסה ובכיסויים שבחרתם לכלול בה (הכל ענין של מחיר – זה משפיע על עלות הפרמייה), אבל, לרוב מהותה של הפוליסה הוא כיסוי כלכלי על אבדן כלכלי ונזקים כספיים. כך, למשל, במקרה של סגירת גן האירועים או אולם האירועים המיועד חברת הביטוח תכסה את ההפסדים, במקרה של די.ג'יי או צלם נמלטים חברת הביטוח תכסה את ההוצאות הכרוכות במצב. מעבר לכך, אין כיסוי לדוגמא למפח נפש או אחריות כלפי צד שלישי במסגרת פוליסת ביטוח חתונות. הכיסוי הביטוחי תלוי במסלול הביטוחי שתבחרו.

איך בוחרים מסלול ביטוח חתונות?

חברות ביטוח שונות מציעות פוליסות של ביטוח חתונות במסלולי כיסוי שונים ומגוונים. ההבדלים בין המסלולים השונים הוא באירועי הביטוח המכוסים, בגובה ההשתתפות העצמית, בגובה הכיסוי וכן הלאה. לרוב, מה שישפיע על מסלול הביטוח בו תבחרו זו השאלה כמה השקעתם באירוע החתונה. היקף ההשקעה באירוע הוא פרמטר מרכזי לבחירת מסלול ביטוחי.

 

לסיכום,
חתונה אמורה להיות ערב נהדר, נעים ומספק לכל המעורבים. אולם, לא פעם, בשל נסיבות לא צפויות, כל ההשקעה, הריצות, ההכנות והקזת הדם הכרוכות בהפקת הערב הבלתי נשכח יורדות לטמיון. במקרים אלה, בהם ההשקעה גדולה והנזק שעלול להתרחש ממשי ורחב היקף, חשוב ללכת על בטוח ולעשות ביטוח. גם בהקשר של חתונות רציונל זה עובד – תשקיעו עוד קצת כסף בתשלום פרמיה ותבטחו את החתונה שלכם באופן שיבטיח כיסוי של פגיעה כלכלית בכם אם תתרחש; וכך תוכלו למנוע מהאירוע הכי משמח בחייכם להפוך לאירוע עצוב שיסבך אתכם כלכלית כבר בתחילת החיים. ביטוח חתונות יהפוך אתכם לא רק חתן וכלה יפים, מגניבים ונכונים אלא גם לחתן וכלה נבונים המקדימים תרופה למכה.


הכתבה באדיבות אתר זאפ משפטי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל