מקום אידיאלי לאירוע קטן - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מקום קטן לאירוע גדול

הדופלקס בהרצליה פיתוח מתרענן ומציע חוויה קולנרית במיטבה

מקום לחגוג
 
נזקקנו לקצת שקט, שלווה ובריזה של ים, ואז הגיעה ההזדמנות לבקר ב Duplex דופלקס - מתחם אירועים מול הים. כשמקום שאנחנו אוהבים עובר שדרוג זו סיבה ממש טובה לתת לשם קפיצה ולראות מה השתנה. 

צבעוני וטעים


Duplex דופלקס - מתחם אירועים מול הים, ממוקם מצויין, כלומר נגישות פנורמית למי הים התיכון, חנייה בשפע ומיקום ברחוב המלונות של הרצליה פיתוח.

במקום פועלים כעת שני מתחמים לאירועים: האחד נקרא DINNER ROOM ומציע לופט עם נוף פנורמי לים, ויציאה למרפסת היקפית.

בגג המבנה ממוקם ה ROOF BAR שפועל גם בחודשי הקיץ ומעניק הזדמנות לבריזה מהים בכיסאות בר וישיבה אלטרנטיבית בתחושה קצת יותר משוחררת, וגם בחורף כמתחם מקורה שמאפשר הצצה אל נוף הים המשכר.

טרי ובריא

שני המתחמים עונים על הציפייה להקפדה עיצובית וחשיבה על הפרטים הקטנים. אבל הדבר שמייחד את המקום הוא ההקפדה הקולינרית שבו. זהו גן עדן לאוהבי קולנריה משובחת באירועים.

לאכול אל מול הים

רצינו לשמוע על מי שמנצח על העשייה המוצלחת והושבנו את השף האמון על העשיה, השף עומרי שחר, לענות לנו על כמה שאלות. קצת רקע, עמרי סיים שירות צבאי בשייטת ועשה שינוי כיוון מוחלט כשטס ללמוד בניו יורק ב״פרנץ׳ קולינרי אינסטיטיוט״- בית ספר יוקרתי לבישול צרפתי בניו יורק. בהמשך הוא אף עבד כשף במסעדות יוקרה בניו יורק ביניהן הג׳אן ג׳ורג׳ המפורסמת. 

המסע הקולינרי נמשך ב
יעדים נוספים באירופה ביניהן צרפת וספרד, שם  הוא פתח מסעדה משלו. לאחר מספר שנים  עומר חזר ארצה והיה שותף ושף במסעדת הבשרים האודאון ובמקביל פעל בעוד פרוייקטים קולינריים ביניהן בתחום הוידאו והאוכל.

כיום הוא משמש כשף של מתחם האירועים הדופלקס, השייכת לקבוצת בנדיקט. 

חומרי גלם צבעוניים 

עומרי, מהיכן ההשראה למנות. בכל זאת לחדש בכל עונה מדי שנה זה לא סיפור פשוט?

"בתפריט הנוכחי ההשראה באה מכל האירועים שהייתי בהם ורציתי להגיש משהו שהוא מעט אחר גם ברמת הפרזנטציה וגם ברמת הטעמים. כדי לייצר ייחוד אני בוחן כל מנה בפני עצמה והשילובים כבר מתרחשים מעצמם. גם לקהל שבא לערוך כאן את האירועים שלו יש יכולת מדהימה לייצר שילובים מיוחדים שהופכים את הארוחה למיוחדת".

לבשל עם הלב

אנחנו טעמנו והכל היה לנו טעים. איזו מנה הכי מיוחדת בעינייך ומדוע?

"מנת הפרגית טנדורי עם סלט תפוחי אדמה חם שיש בו תרד, שום, לימון כבוש וגראם מאסלה היא בהחלט מנה שונה בנוף פה".

חמימות אורבנית

איזו מנה הקהל הכי אוהב?

"הקהל מאוד אוהב את מנת הסלמון שלנו שהיא מנת סלמון מעולה, סלמון בקרסט חרדל מתוק עם ירקות ירוקים". 

איך היית מאפיין את הסגנון הקולינרי שלך?

"הסגנון הקולינרי שלי הוא עולמי אך לא מתחכם. מצד אחד להיפתח לטעמים וסגנונות עולמיים ומצד שני לדאוג לפשט זאת לקהל הישראלי ולשמור את האוכל טעים ונגיש עבורו. צריך לזכור שבאירוע הקהל שמגיע הוא מגוון. זה לא כמו זוג אנשים שנכנס למסעדה שהוא בחר את הסגנון שלה ואז הוא בוחר לעצמו את המנות. המוזמנים באיזה שהוא מקום שלמו על על ארוחה שהם לא קובעים וצריך לאפשר לכל אחד למצוא את עצמו ועדיין להגיש את המנות טעימות, עם קריצה, ומאוד אסתטיות. וזו השאיפה שלי".

 עסיסיות

 

 לחיים!

 צילומים: שאולי לנדנר, סטודיו ארט


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)