רוצה טבעת נישואין לכל החיים? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טבעת הנישואין האולטימטיבית

טבעת שאף פעם לא מתיישנת

תכשיטים ואקססוריז

אין סיבה שטבעת הנישואין שלכם תפסיק להיות רלוונטית עם הזמן. אפשר לשדרג ולעצב מחדש את טבעת הנישואין, בהתאם לאופנה ולרוח התקופה. איך עושים זאת? מה האפשרויות שעומדות לפניכם? ואילו טרנדים חמים יוצאים עכשיו "מהתנור"?

טבעת נישואין מזהב צהוב עם פסים

כמה רומנטי להגיע לחנות התכשיטים ולבחור טבעות נישואין תואמות, נכון?! בזמן הבחירה, נדמה לנו שנאהב את הטבעת לעולם, אבל האמת היא שאחרי מספר שנים, מרביתנו, כבר לא מתפעלים ממנה באותו האופן. אז מה ניתן לעשות? ניר ג'קסון, בעלי מפעל ג'קסון תכשיטים - טבעות אירוסין וטבעות נישואין, מפרט את האפשריות.

ללכת עם האישיות – פשוט תהיו אתם

אם אתם עדיין בשלב שעוד לא רכשתם את טבעת הנישואין, חשוב שתדעו שהדבר הכי מהותי הוא להיות קשובים ללב ולאישיות שלכם. וזה אומר להתחבר לדגמים ולעיצובים שמייצגים אתכם, את האופי והסגנון שלכם, בדיוק כמו שבחרתם את שמלת הכלה וחליפת החתן. בשתי מילים: ביטוי עצמי.

אל תשכחו להתאים את עיצוב וגודל הטבעת למבנה האצבעות והיד שלכם, כמו כן בחרו צבע בגוון שיתאים לצבע הגוף שלכם. בשתי מילים: התאמה פיזית.

וכמובן, בחרו טבעת שתשרת אתכם "כל החיים", כזו שתשדר נצחיות ושתוכלו לשדרג אותה במהלך כל תחנות החיים. בשתי מילים: יפה ונצחית.


טבעת נישואין עבה מזהב צהוב בעיטור פסים מובלט

מגוון האפשריות – מיקוד, רבותיי!

קיימים עשרות אלפי דגמים ועיצובים, לכן חשוב מאוד להגיע ממוקדים, תוך הבנה בסיסית מה אתם מחפשים ולמה אתם מתחברים.

המגוון אינו רק בדגמים ובטקסטורות אלא גם בצבעים, ניתן לבחור בצבע זהב צהוב טבעי, זהב לבן שמפניה, לבן טבעי, מבריק, מט, עם רודיום וללא, וזהב אדום. סטטיסטית 90% בוחרים בזהב צהוב 14% קראט. הצורות הדומיננטיות, המומלצות והנמכרות ביותר הן: חצי עגול קלאסי, שטוחה וישרה, בומביי (חצי עגול רחבה), מרובעת וטבעת גלית (אפשרויות של גלים עבים/דקים/צפופים וכו').



טבעת נישואין מזהב צהוב ולבן עם חריטה פנימית

המקום לשחק – כל השינויים האפשריים

מרקם - כאן השמיים הם הגבול! אתם יכולים לשנות ולשחק עם המרקמים כל הזמן, זה נעשה במקום, תוך 3 דקות ויש לכם ממש טבעת חדשה. אפשר לשנות מרקמים ולא חשוב איזה מרקם יש בטבעת שלכם כעת: מרקם משי, מרקם חולי, מרקם מבריק, מרקם מט, מרקם נצנץ, מרקם 'אבק פיות' ועוד שפע טקסטורות מהממות. אגב, גם את צבע הטבעת ניתן לשנות, בו במקום ובאותה הנשימה.

ונכון שאנחנו רוצים שהמידה לא תשתנה, אבל בפועל, עם השנים יש צורך להגדיל את הטבעת, ולבני המזל שבנינו, גם להקטין... ניתן לבצע זאת, בלי בעיה.

טבעת נישואין מזהב צהוב בסגנון עיגולים


הטרנדים החמים

חריטת שמות בני הזוג או תאריך נישואין על הטבעת

הטבעה של טביעת אצבע, אחד של השני, ע"ג הטבעת

הוספת יהלום לכל לידה - טרנד מקסים שיצרו בג'קסון, סמל להמשכיות, משפחתיות, חמימות ואהבה, כל אותם ערכים לפיהם מתנהל העסק המשפחתי-שורשי הזה.

האחריות על הטבעות הן לכל החיים, ללא קבלה, רק תבואו עם חיוך!

צילום תכשיטים: אורי לבני


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים