חתונה בבית, איך עושים זאת נכון? - מקום לחגוג - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה בבית, איך עושים זאת נכון?

5 טיפים לעריכת חתונה בבית

מקום לחגוג

הבית הוא הפינה השקטה שלנו, המקום שבו אנחנו מתנהגים ומרגישים הכי טבעי ונוח בעולם, אז למה לא להתחתן בבית?!

 

נכון, לא כולנו יכולים להרשות לעצמנו לערוך חתונה בבית, כיוון שצריך חצר גדולה, ולעיתים ישנן עלויות נוספות של הקמת תשתית וארגון, שלא נדרשות באולם או גן אירועים. אך מי שכן יכול ומחליט לעשות זאת, הנה 5 טיפים שכדאי לשים לב אליהם:

 

1. זמינות תאריכים - תוכלו לערוך את החתונה בכל יום, אין בעיה של זמינות תאריכים, תוכלו להחליט האם לערוך את החתונה ביום, בערב או בשישי צהריים (המחיר זהה...).

2. קייטרינג - לכל אדם טעם שונה, והיתרון בלערוך חתונה בבית הוא מגוון האפשרויות הנגישות לכם. יש לכם את היכולת לבחור בין קייטרינג בשרי חלבי או טבעוני. אתם מכירים את הקהל שלכם הכי טוב ולפי זה תוכלו להתאים את הקייטרינג לאופי האורחים.

 

צילום: אייל מריליוס

 

3. חתונה בבית מאורגנת לפי הטאצ' האישי שלכם. עצם העובדה שמדובר בבית שלכם, פירושו חוויה יחודית שלא ניתן להמיר בשום אולם אירועים. אתם בוחרים את אופי האירוע, היכן למקם כל דבר, ללא אישורים מיוחדים, והכל באווירה ביתית ואינטימית שלא ניתן לשחזר בשום מקום אחר.

 

להקה: קליינטע מענטשעלעך. צילום: סיוון שחור   
   
 

4. תשתיות- התשתיות העיקריות שצריך להיערך אליהם הם: הגברה ותאורה/ הצללה. לשם כך, תזדקקו למערכות רמקולים לכל אזור מרכזי, וכן להצללה מתאימה, אם האירוע מתרחש במהלך היום. באירוע ערב, תזדקקו לתאורה נכונה ומספקת שתאיר את כל האזור של האירוע, ניתן לשדרג את התאורה בעזרת נרות שגם יוסיפו לאווירה.

5.  עיצוב המקום- מומלץ מאוד לשמור על אופי הבית: אם הבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי, שמרו על הקונספט ועצבו את החתונה בהתאם לסגנון הכפרי.  השתמשו באלמנטים כפריים: אלמנטים מעץ, מספרי שולחן מעץ, סלסלות עץ, צבעי פרחים כפריים כמו כתום, צהוב וירוק. זכרו, הבית שלכם הוא חלק מהעניין! העיצוב הייחודי, בשילוב האינטימיות והאירוח בביתכם נמצאים במוקד, לכן חשוב שהעיצוב יהיה הרמוני ומשלים.

 

חתונה בבית ירושלים. צילום: סיוון שחור

נהוג לחשוב שחתונה בבית היא חסכונית יותר, אך אין זה מדויק. קיימות הוצאות  על תשתיות, שלא קיימות באולם אירועים, כפי שהזכרנו קודם, כולל הגברה, תאורה/הצללות ועוד, לא בטוח שהחתונה תצא לכם זולה יותר. עם זאת, שווה לערוך חישובים ובדיקות מדוקדקות בטרם קבלת ההחלטה.

 

ייחודיות

אין ספק שלחתונה בבית יש ייחודיות שאין כמותה, אווירה מיוחדת ואינטימית והבטחה שכל האורחים יחושו 'בבית'. כל מה שצריך לעשות הוא להתכונן בהתאם לאירוע!

 

 

חתונה בחצר בית, ירושלים. צילום: סיוון שחור

 

קרדיט לכתבה- מורן חסיד היא מפיקת אירועים

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה