הטרנד של טיפולי היופי לגברים - אצל ד"ר דב קליין - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טיפולי פנים לגברים

גם לחתן מגיע

איפור, שיער ולייף סטייל

אולי זה לא ברשימת המטלות שלך לחתונה אבל כדאי שתשקול את זה. יותר ויותר גברים מבקשים לעבור טיפולי יופי שמותאמים להם. ואין כמו חתונה כדי להתחיל.  


למה טיפול פנים לגברים שונה מטיפול לנשים?

מבנה הפנים של גברים שונה מזה של הנשים: שיעור פנים רב יותר, עור עבה יותר ובעיות שונות הנובעות מסוג העור, כגון: נגעים כתוצאה מאקנה אשר עלולים להתהוות כתוצאה מתזונה לקויה ו/או גנטיקה.

 

שיעור פנים- לרוב, גברים נוטים להתגלח ולהסיר את זקניהם בתדירות גבוהה במיוחד. גילוח לא נכון עלול לגרום לחתכים אשר עלולים להותיר צלקות מכוערות, גירוי העור כתוצאה מהגילוח יכול להתבטא באדמומיות מכוערת וגרד בלתי פוסק.

עובי עור הפנים- עור פניהם של הגברים עבה משמעותית מזה של הנשים. היתרון האדיר בכך הוא קצב הזדקנות מואט יותר. יחד עם זאת, ישנו חסרון בעובי עור הפנים והוא הנטייה ליצר קמטי הבעה בגיל צעיר יותר מאלו של הנשים.

סוג העור- גברים אינם חפים מהיווצרותם של פצעי בגרות ברמה כזו או אחרת ושאר נגעים כגון כתמי עור ודומיהם. הנטייה לסבול מאקנה ושאר נגעים נובעת בין היתר בשל גנטיקה, תזונה והרגלים לקויים כגון חשיפה תמידית לשמש, עישון ועוד.

איך מטפלים? 

 ד"ר קליין פיתח טיפול מיוחד, שמתבצע על ידי קוסמטיקאיות מקצועיות שעברו הכשרה ייחודית לטיפול וכן לשימוש במוצרים היחודיים, בסדרת תכשירי ד"ר קליין.

הטיפול מסייע:

1.      בהאצת מחזור התחדשות התאים.
2.      מפחית סימני הזדקנות ומעניק לעור מראה בריא וחיוני.
3.      הטיפול כולל שימוש בתכשירי ד"ר קליין המבוססים על חומצות גליקולית, מנדלית ולקטית, כמה סוגי פילינגים בשיטת השלבים והחדרה של תכשירים פעילים המכילים פפטידים וויטמינים A, E  וb5.

בטיפול ניתן דגש מיוחד על אזור העיניים שכן העור סביב העיניים מאופיין בעור דק, עדין, רגיש ופגיע ועל כן הוא הראשון בו מופיעים קמטים, קמטוטים, עיגולים כהים ונפיחויות. טיפול באזור העיניים מזין את העור, מגן, מחדש, ממצק ומעניק לו לחות חיונית. מחיר טיפול פנים לגבר: 450 ₪.




 

 

הטיפולים לגברים נערכים בקליניקה של ד"ר דב קליין במלון מנדרין בתל-אביב

 

 

 

 

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)