אירועים עיסקיים, יש לכם אירוע חברה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אירועים עסקיים במסעדות

מה הופך מסעדות לאטרקטיביות לאירועים?

מקום לחגוג

 

מדו"ח שפרסמה חברת המידע העסקי דן אנד ברדסטריט במאי 2013 עולה כי בישראל מתקיימים מדי שנה כ-140 אלף אירועים, 3-6 אחוז מתוכם אירועים עסקיים.

אירוע ממוצע מתומחר בהוצאה כוללת של 100-140 אלף שקלים, סכום שמכביד במציאות כלכלית של קיצוצים והתייעלות. במקום ביטול מוחלט גוברת בשנים האחרונות מגמה לערוך אירועים עסקיים במסעדות שמציעות חדרים פרטיים בגדלים שונים. היתרון ברור: לוקיישן מכובד ואוכל ברמה גבוהה שמתכתב עם טרנדים בקולינריה. יתרון נוסף הוא תקשורת ישירה עם השף שיכולה להוזיל את המחיר אפילו אל מתחת לרמת אולם/גן. האפשרויות רבות ומגוונות ולכן מיפינו עבורכם את העיקריות שביניהן.

מסעדת שף

הערך המוסף העיקרי שבעריכת אירועים עסקיים במסעדות שף (מלבד השם שישר משדרג בכמה רמות) הוא גמישות ויצירתיות. שפים מחוברים לספקי חומרי גלם מיוחדים ומסוגלים להמציא מנות שיותירו אחריהן שובל של אורחים מתפעלים. למסעדת MESSA של השף אביב משה יש בר צמוד מעוצב בגווני שחור וזהב אלגנטיים שמצויד בכל מה שצריך לאירוע. התפריט יכול להיות ורסטילי, מסגנון ביתי-עילי ועד טבעוני. במסעדת דגים של השף פרנק אזולאי בהוד השרון אפשר לערוך אירועים בחדר VIP בקומה השנייה או בגינה ירוקה שמשקיפה לפארק. אזולאי מציע מנות בשר, דגים ופסטה שמוגשות בצורה צבעונית ויצירתית.

קייטרינג לאירועים עיסקיים
מסה- טבעוני סלט עדשים. צילום: איליה מלניקוב

אופציות נוספות קלארו, ארנולד'ס (כשרה למהדרין), אדורה, שולחן, קורדליה.

אסייתי

אולי זה בגלל שאנחנו הישראלים אוהבים את תאילנד, אבל אחוז ניכר מהמסעדות שנפתחו בארץ בשנתיים האחרונות נוטות לכיוון האסייתי. האוכל קליל ומנעד הטעמים בין חריף למתוק מקובל כמעט על כולם. במועדון הקצינים, מסעדת הדגל של רשת ג'ירף האסייתית, יש חדר פרטי ובו כ-40 מקומות ישיבה. החדר נמצא בקומה השנייה המשקיפה על המסעדה ומצויד במסך ובמערכת שמע. התפריט מתוכנן במיוחד לאירוע על ידי דגנית אבידור, שניהלה שנים את קייטרינג "פרי הארץ" ומנוסה בענף האירועים, ויכול לכלול מנות מיתולוגיות של הרשת כמו הקיסרית והמאלזית לצד מנות אלגנטיות שמאפיינות את המטבח של מועדון הקצינים. מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי של השף שאול בן אדרת מארחת אירועים עסקיים לעתים מזומנות. החלל בנוי באופן שניתן לסגור חלקים ממנו באופן שיתאים לאופי האירוע ולעונת השנה. עד 150 איש יוכלו ליהנות מתפריט אסייתי שיקי וטרנדי שנוגע בכל הקצוות של מזרח אסיה כגון סלט פפאיה תאילנדי, ספרינג רול וייטנאמי וסושי איכותי.

תפריט לאירועים עסקיים
מיסטר אנד מיסיס לי. צילום: ירון ברנר

אופציות נוספות: אינדירה, מינה טומיי חיפה, FRAME רמת החייל, צ'רלי צ'קפוינט.

כשר/כשר למהדרין

יש אירועים עסקיים – רובם, אם נודה באמת – שמחייבים מסעדה כשרה. מסעדת רג'ינה במתחם התחנה בתל אביב ממוקמת במבנה עתיק שמחולק בצורה שמאפשרת עריכת אירועים עסקיים בסדרי גודל שונים ועד 120 איש. במקום יש ציוד הגברה וכשמזג האוויר יפה אפשר לקיים את האירוע בחוץ. מסעדת מדיטה הירושלמית ערוכה לאירועים של עד 110 איש. השף מוטי אוחנה יבנה לבקשתכם תפריט שכולל מנות בסגנון ירושלמי/מזרח תיכון חדש עם קריצה אסייתית כגון תבשיל קציצות בקר ומנגולד, אסאדו ברביקיו ותפוזים וקדרת בקר וירקות שורש ביין אדום וניוקי תירס. הבישול הכשר בארץ הגיע לרמה כל כך גבוהה שאין חשש שהאורחים לא ייצאו מרוצים, גם אלה שאינם אוכלים כשר.

אירועים עסקיים, מסעדת רגינה
מסעדת רג'ינה. צילום: יח"צ

אופציות נוספות: DECA, Meat and Wine, סומסה (כשר למהדרין), Meatos, לומינה.  

בריאותי/טבעוני

תפריט טבעוני או מוכוון בריאות יעניק לאירוע העסקי הילה טרנדית. במסעדת משק ברזילי בנווה צדק אפשר לקיים אירועים בטווח של 20-120 איש בכל שעות היום, מארוחת בוקר או בראנץ' ועד ארוחת ערב פורמלית. השפית שני בנאי יודעת להרכיב תפריט עונתי עשיר על טהרת המטבח האורגני-צמחוני עם מנות קלילות, צבעוניות ומאוזנות מבחינה תזונתית. ברשת קפה לואיז מתמחים במטבח בריא, עונתי ושמח שמתורגם למנות כמו פילה סלמון ברוטב עשבים לימוני, פרגית צלויה במיסו אגסין ויין אדום ופאייה טבעונית. בסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ניתן לערוך אירועים עד 50 איש. 

אירועים עסקיים במסאלה דוסה

מסאלה דוסה מסעדת משק ברזילי. צילום: דניאל לילה

אופציות נוספות
ננוצ'קה, בריבה (עד 90 איש, כשר), Fit Cafe


בשר

נכון שבריאות וטבעונות הם הטרנדים הכי חמים בשוק, אבל בדרך כלל עם ישראל אוהב בשר – והרבה. ברשת בשרל'ה הצפונית האירוע מתחיל בסלטים ומנות בשר קלילות כמו קרפצ'יו וסינטה צרובה פרוסה וממשיך לבשר בכל צורה אפשרית, מקבבים ופרגיות על האש ועד סטייקים ונתחים במשקל כבד. NG, מקדש הבשרים הוותיק בנווה צדק, ערוך לאירועים עסקיים בכל מספר בין 10 ל-100 איש. מלבד מקרן, מסך וסידור ישיבה כפי שתרצו אפשר לצוות לארוחה סדנאות בירה, יין וכמובן בשר.

אירועים עסקיים NG

NG-ברווז שלם - מעושן בציפוי פפריקה ספרדית. צילום: בן יוסטר

אופציות נוספות מקום של בשר, הדסון, שיין אנד שארפ, אנגוס.

*מאת: יערה אמיר


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה