זר מכרובית? זה אפשרי - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה עם זר כרובית

סיפור החתונה של נטלי ורועי

סיפורי חתונה

 

הכירו: נטלי (31) רועי (30)

עיסוק: היא - נטורופתית, רפלקסולוגית ומטפלת בשיאצו. הוא - מהנדס אלקטרוניקה

תאריך החתונה: 7/1/15

איך הכל התחיל? דרך אתר הכרויות. נטלי הייתה רשומה לאתר כמעט שנתיים עד שהכירה את רועי, שהתחיל להשתמש בחשבון שלו ברצינות רק כחודש לפני ההיכרות, מזל של מתחילים.

ההצעה: בשבוע האחרון של יולי. כשהמדינה הייתה בעיצומו של מבצע צוק איתן, נטלי עברה תקופה לא פשוטה ודי לחוצה בלימודים, ובנוסף רועי חגג באותו השבוע יום הולדת. נטלי מצאה עצמה עסוקה בהכנת סופ"ש יום הולדת מהסרטים לרועי.

מה שנטלי לא ידעה, שרועי החליט להפתיע אותה שבוע לפני המועד שלו, בתירוץ סתמי, 'בא לך ללכת למסעדה?'. לנטלי זה נשמע מאוד מוזר, במיוחד כשהיא תכננה שבוע לאחר מכן את נסיעתם לסופ"ש חגיגות יום הולדת. אבל היא זרמה עם הצעתו.

היא ידעה שרועי לא מסוג האנשים שיציע בפומבי. הם חזרו הביתה ורועי, שהכיר את אהבתה של נטלי לריקוד, הציע לה לראות סרטון מצחיק שקיבל בעבודה על ריקודים. את נטלי זה לא הצחיק. פתאום באמצע הסרטון עלתה שקופית חדשה "אני בטוח שאת רוצה לראות את המשך הסרטון, אבל כנראה שתצטרכי לחכות.." ואז החלו לרוץ תמונות שלהם יחד, ופתאום קפצה ה-תמונה עם ה-טבעת! רועי כרע ברך ונראה לנו שהסוף היה די ידוע כבר.

תכנון החתונה: נתחיל מהשורה התחתונה - רועי ונטלי מסכמים שזו היתה תקופה כיפית ומהנה. את כל הדרך עד לחתונה עשו ביחד כולל ההחלטות הכי חשובות, טוב חוץ מהשמלה...הדבר שהכי העיק עליהם היה האולם, שבחירתו קובעת תאריכים וחורצת גורל מוזמנים.  נטלי היתה חסרת סבלנות בכל הקשור לבחירת השמלה. כל כך עסוקה שהיא סגרה אותה לפני שידעה מה יהיה תאריך החתונה.



החתונה: שלושה ימים לפני החתונה חגגו נטלי ורועי שנתיים של זוגיות. היתה זו תקופת הסערה הגדולה שהתרחשה בארץ שגרמה לכולנו להיכנס ללחץ ובתור זוג עם חתונה בימים אלו, הסערה מרתיעה יותר שמא אורחים לא יגיעו.





 יום החתונה הגיע. לנטלי לקח זמן לעכל שהגיע היום.. אך לאט לאט, כשחברתה התייצבה והן תכננו את לוח הזמנים למשך היום, והמאפר הופיע, היא החלה להפנים שהנה זה קורה. רגע ראוי לציון היה כאשר בן דודה של נטלי הופיע עם זר של כרובית (כן כן, הוא חשב שזאת תהייה מחווה נחמדה למקצוע של נטלי).





כשהצלמים הגיעו - כולם נדחסו בדירה התל אביבית הקטנה שלהם, נטלי כבר הית כמעט מוכנה ורק נותר לה ללבוש את השמלה הנבחרת. ואז רועי נכנס. נטלי המתינה במטבח עד המפגש. התרגשות גדולה.

 

הצילומים:  הצילומים התרחשו בדירתם התל אביבית,  ומשם עברו ללוקיישן סודי השמור עם הצלם רן שיינברגר .

את הצילומים הם סיימו מוקדם והגיעו לאולם בדיוק בזמן לנוח ולנשנש קצת לפני הרגע הגדול (מומלץ מאוד!!).

וכשהגיע הרגע, הרב התבלבל בשמות והזמין את כולם לחופה של "רועי ונתנאל"... היה מצחיק, משמח, כיף - חוויה של פעם בחיים.

נותני שירותים:

צלם: רן שיינברגר

אולם:Space - חצר נצר

שמלה: שלומי יקיר - עיצוב שמלות כלה  

DJ: סטאקאטו - יובל לויים

מאפר / מעצב שיער: נאור אפל

  

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן