6 סיבות מדוע כדאי להתחתן בחורף menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה בחורף

למה בחרתם נכון בחתונת חורף?

הפקת אירוע

 

ימי הסערה הגשומים - הברד, הגשם המטורף, הרוח ובמקומות מסוימים אפילו השלג, גורמים לכם לחשוב שאולי עשיתם טעות שבחרתם להתחתן בחורף, ואולי היה עדיף להישאר מתחת לפוך ולחכות לקיץ.

לא ולא! אנחנו פה בכדי לעודד אתכם ולהזכיר כמה טוב שבחרתם להתחתן בחורף.

 

1.      המחיר:

בשנים האחרונות והשחונות הגבולות מטשטשים בין חודשי החורף לקיץ ופערי המחיר, שבעבר היו ברורים, הצטמצמו. אך כשזה מגיע לשיא החורף ניתן להשיג חבילות חורף שיהפכו את הבחירה בעונה הזו להצעה מאוד משתלמת.  


 

2.      התמונות:

החורף מספק את התפאורה המיוחדת ביותר שאפשר לדמיין לתמונות. דווקא בגלל שמחשיך מוקדם קיימת אפשרות למשחקי אור וצל, ומשם השמיים הם הגבול. חשוב לבחור צלם מקצועי ולראות אלבומי חתונות שצולמו בחורף, כדי לדעת שהצלם יודע להפיק את המירב ממזג האויר. מבחינת מקום הצילום, זה הזמן לתפוס מקום סגור וחמים בו תוכלו להצטלם, כי לא חייבים צילומים בטבע.




3.      חגים וחופשים:

מי שמתחתן בחודשים החמים יודע שצריך לנווט בים סוער של חגים וימי חופשה בכדי למצוא תאריך אפשרי שבו גם המוזמנים לא יבחרו לנפוש במקום להגיע לאירוע. חודשי החורף נעדרים חגים שכאלה ומספקים שלל ימים בהם לאף אחד לא יהיה תירוץ להימנע מלהגיע. 

 

4.      חימום:

אנחנו עדיין לא גרים בקנדה, והימים החורפיים הסוערים ממש קצובים וגם בהם אפשר להסתדר. האורחים יוצאים ממקום חם למקום חם. מהבית המחומם לרכב, שגם בו ניתן להדליק חימום, ומשם לאולם המחומם. הסיבה שאנחנו מדגישים זאת היא שאין פה באמת סיבה לסבול ולהתלונן. בסופו של דבר, מעבר לדקות ספורות, הבילוי בחתונה, לכם ולמוזמנים נמצא כל הזמן בבקרה אקלימית. בקיץ לעומת זאת, חתונות רבות מתחילות בחוץ, נערכות בחוף הים ובאופן כללי הלחות והחום מורגשים הרבה יותר. 

 

5.   קייטרינג משובח:

אין כמו מנות חמות ומהבילות, קדירות עמוסות כל טוב ומרקים עשירים, שאפשר לאכול בחורף בלי להרגיש כבדות לאחר מכן. החורף הוא זמן מעולה לבחירת מנות קייטרינג עשירות, בשרים איכותיים ואוכל מנחם שכולם אוהבים. 

 

 

6.  מה זה בכלל משנה חורף?

התאריך כבר סגור והעיקר שאתם מתחתנים. מי שחשוב לו לשמוח בשמחתכם יגיע בכל מצב: חורף, קיץ מלחמה שלום וידאג לשמח חתן וכלה.  


אם יש לכם תמונות שוות מחתונות חורף אתם מוזמנים לשלוח אלינו ואנחנו נעלה אותן כאן.
שלחו לנו לכתובת: anatb@d.co.il


 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים