מתחם החוויות המשולב של גן האירועים דוריה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך תשמרי על השפיות ביום החתונה?

הטיפים של מתחם "דוריה"

מקום לחגוג
כל אחת מבטיחה לעצמה מראש שהיא תהיה כלה רגועה, אצלה לא יהיה לחוץ, היא לא תשתגע ותהפוך לבריידזילה, היא תתכנן לעצמה יום רגוע ותגיע לחופה שלווה להפליא. אבל למרות הכוונות הטובות והשאיפות, לרוב מדובר באחד הימים הלחוצים והאינטנסיביים ביותר.

אפילו הטקס שנלווה ליום הגדול: מניקור, פדיקור, עיצוב השיער, האיפור, השמלה וסטיילינג, צוות הצילום שמתעד כל רגע, מדובר במרוץ מטורף אחרי  הזמן.

כל כלה והדרך שלה להירגע, יש מי שמבקשת טיפול ספא, ויש מי שרוצה לשמוע את רחש הגלים, ויש מי שבוחרת בארוחת בוקר איכותית.

היכן שיש צורך, יש גם פתרונות. במתחם האירועים הדינאמי דוריה - מתחם אירועים, הממוקם בסמיכות לחמי יואב, הגו קונספט חדשני שמטרתו להפוך עבור הכלה הנרגשת את היום החשוב בחייה, ליום רגוע ושליו, מהבוקר ועד שתצעד נרגשת לעבר החופה.

איך תשמרי על השפיות ביום החתונה?, מקום לחגוג, 1

הכלה ומלוותיה מוזמנות לפתוח את הבוקר בחמי יואב, אחרי טבילה במעיינות החמים העשירים במינרלים מרגיעים, ניתן להמשיך את הפינוק באקויה ספא קלאב הצמוד למרחצאות, ואחרי הטיפול כולן מוזמנות לארוחת שף, זה הזמן להזכיר למלוות: דאגו שהכלה תאכל! ואז ניתן להתחיל בהתארגנות לאירוע הגדול בסוויטת הכלה.

 איך תשמרי על השפיות ביום החתונה?, מקום לחגוג, 2

הקונספט החוויתי נקרא mix and match והרעיון שעומד בבסיסו הוא היכולת של הזוג לבחור את החוויות שלו עד לחתונה. לארגן את היום כראות עיניו. ואם תרצו תקבלו הכוונה בארגון ותכנון היום שלכם כדי שיתאים לכם אישית.

ולכל היתרונות הייחודים שיש לפתרון הזה, קיים יתרון משמעותי נוסף. אתם כבר נמצאים במתחם האירוע, מהבוקר. אינכם צריכים לדאוג יותר מדי ללוח הזמנים, לעמידה בפקקים, אם תספיקו להצטלם לפני החתונה (המתחם עצום בגודלו ומספק שפע אפשרויות צילום מרהיבות ועוצרות נשימה).

 איך תשמרי על השפיות ביום החתונה?, מקום לחגוג, 3

ביקשנו כמה טיפים למי שמבקשת להרחיב את טווח החוויות שלה ביום החתונה, והנה ההמלצות של מומחי האירועים ב"דוריה":

בדקו מה נמצא בקרבת גן האירועים שבחרתם - חוות סוסים, ספא מפנק, מתחמי בריאות ועוד.

תכננו את היום בתנועה - כך שתוכלו להתחיל בפעילות אחת ולהתקדם לכיוון גן האירועים באופן שתסיימו את היום קרוב אליו ולא תחששו מלאחר.

כשבוחרים לשלב חוויות נוספות ביום החתונה, צריך למצוא מקום התארגנות. בדקו מלונות וצימרים בקרבת גן האירועים או במתחמים שאתם בוחרים בהם, וקבעו בהם את בסיס ההתארגנות שלכם. משם תצאו לחתונה.

 

שיהיה לכם יום מדהים ומלא חוויות

התמונות והכתבה באדיבות מתחם דוריה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע