אופנת בגיר בליין לחתנים מעודכנים - חורף 2015 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתן צעיר בבגיר

הליין החדש של חליפות חתן באופנת בגיר

חליפות חתן

במה שונה החתן מן הכלה? הוא לוקח הכל יותר בקלות, וגם את החליפה שלו הוא לא ממהר לבחור. ואם כבר חליפה אז שתרגיש כמו הג'ינס והטי שירט הנצחיים.

ביקור בתצוגת האופנה של בגיר השאיר רושם של חברה מתחדשת שדואגת לליין צעיר, טרנדי ומאוד מגוון.

בגיר משיקה בימים אלה את ליין הבגדים לסתיו חורף 2015. כמו תמיד, גם בקולקצייה הנוכחית נבחרו בדים איכותיים כמו סיבי במבוק, בגווני החורף. חולצות אל קמט (כן כן זה באמת עובד), בלייזרים שכתפיהם הולכים ומתעדנים, ג'ינסים, סריגים ועוד. אם יש משהו שמאפיין את הרשת הוא המהפך מחברה שמשדרת ביגוד מחוייט לגברים בגיל העמידה, לרשת שפונה לקהל צעיר ומעודכן. 
הקולקציה מגוונת ויכולה להתאים גם לערב וגם ליומיום. ואם בחתנים עסקינן, אז לכל האמור לעיל יש חשיבות רבה, מפני שחתנים רבים אוהבים להרגיש קזואל גם בבגדי החתן שלהם או לבחור חליפה שניתן להתאים לה חולצה קלילה יותר להמשך הערב. בנוסף, אצל החתן מדובר בחליפה שהוא ילבש גם בהמשך, במלואה או בחלקה עם בגדים נוספים, ולכך יש השפעה על בחירת החליפה והחולצה. שיהיו אלגנטיים אך לא מחוייטים יתר על המידה.  

כאמור ב
בגיר הפנימו את הצרכים של החתן החדש ובנו קולקצייה שנותנת מענה לכל הצרכים הללו - מהחתן הקלאסי ועד לחתן הקליל, שמחפש לשלב בין מחוייט ליומיומי.  

כדי לדעת איך לבחור בבגדים שיתאימו לך ללוק החתני והיומיומי תוכל למצוא חולצות בגימור מבריק מעט שהופך אותן לחגיגיות ולא יומיומיות-כך שלא משנה איזה מכנס תבחרו תראו חגיגיים.

לכל אלו נוסף עוד יתרון - בבגיר קלטו את הקושי של גברים לייצר טוטאל לוק, כזה שסוגר את כל הפינות מהחליפה ועד לנעליים. וכדי שהגברבר לא ייאלץ להתרוצץ הם מציעים אפשרות לצאת עם חליפה מושלמת מכף רגל (תרתי משמע) ועד ראש.

אחרי כל התיאורים הגיע הזמן לקצת תמונות. בבקשה.  

חליפות חתן. צילום: שי יחזקאל

בגדי חתן. צילום: שי יחזקאל

חליפת חתן קלאסית. צילום: שי יחזקאל

המראה הקלאסי

המראה הקלאסי מתאפיין בצבעים כהים: שחור אפור כהה, כחול, וכחול כהה-שהוא השחור החדש. משולב עם חולצה מיוחדת ולבנה ואפשר גם פפיון במגוון צבעים-כחול, אדום יין, אדום, ירוק שחור וכו' או עם עניבה עם טקסטורות שונות או צבעים.

יחד עם החליפה תוכלו להשלים את הלוק עם נעליים קלאסיות, במראה פשוט נקי. הנעליים עוצבו כך כדי שגם הם יוכלו לשמש אתכם לאחר החתונה.

 

מראה הקז'ואל

אותה חולצה לבנה, או חולצה אחרת עם גוון טיפה מבריק. משוחררת יותר משולבת במכנסי כותנה בצבע קאמל הנותנים את המראה הטבעי ונעליים חומות.

 

המראה הקלאסי - קז'ואל 

לחתן שרוצה להיראות חגיגי אבל חושש ממראה מחויט יתר על המידה, יש אפשרות לשלב בין שני הקצוות. מכנסי כותנה, עם חולצה חגיגית ובלייזר יכולים להוות הופעה מצויינת.

 חליפת חתן קז'ואל. צילום: שי יחזקאל

חליפות חתן יומיומי. צילום: שי יחזקאל

לאותם הלוקים תוכלו לצרף חולצה מכופתרת וסריג וקיבלתם את הלוק היומיומי שיתאים לכם גם לעבודה.

 שילוב בגדי החתן ליומיומי. צילום: שי יחזקאל

שילוב חליפת חתן ביומיום. צילום: שי יחזקאל

חליפות חתן. אופנת בגיר צילום: שי יחזקאל

 קרדיט:
בגיר חליפות חתן

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)