שלושה טרנדים לעונת החתונות 2015 menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שלושה טרנדים לשנת 2015

מה מחכה לכם בשנה הבאה?

הפקת אירוע

אם יש משהו ששווה להמתין לו כל השנה, זה לכתיבת הכתבה הזו. לעבור על כל הרעיונות והגימיקים ולברור מתוכם את אלו שייכנסו לכתבה, שלושה רעיונות  חדשים ומרגשים שממתינים למי שמתחתן השנה, בהופעת בכורה. קבלו אותם. 
 

עמדות שזירת פרחים בחתונה פרחי היסמין

שזירת פרחים בחתונה


איך התחלנובכמה עשרות אירועים בזמן האחרון, הבנו שהגימיקים שיש כיום בחתונות די חוזרים על עצמם וצפויים מראש. מתוך ניסיון של שנים בתחום האירועים ורצון לשמח אנשים ביצירה חדשה שתגרום לכולם להיות יפים ושמחים יותר הקמנו מתחם מעוצב ושופע בפרחים טריים וצבעוניים.

גימיקים בחתונה- שזירת פרחים

אטרקציות בחתונה- שזירת פרחים

מה זה אומר: בכניסה לקבלת הפנים של האירוע שלכם, במהלך קבלת הפנים מוענקים לאורחים לבחירתם מתוך מגוון של תכשיטים וקישוטים שיהלמו את הופעתם ויהפכו אותם ואת האירוע למיוחד יותר. בין השזירה והמוצרים : שרשראות, קשתות, צמידים, מסרקיות , פרחי דש לבלייזר הגבר ועוד.

פרחים לאורחים

הפרחים הצבעוניים והטריים מוצגים בדוכן ייחודי שעיצבנו הכולל מריצת פרחים מעץ מלא, שולחן נגרים אותנטי ומעניקים תחושת ביקור בשדה פרחים צבעוני ומלבב עם מתנה נפלאה וכל זה בתוך אירוע.

עוד באותה נישהאנחנו לא שוכחים את האורחים גם במהלך הריקודים. לכן אנו דואגים לקשט את האורחים ברחבת הריקודים תוך כדי תנועה עם שרשראות הוואי מפרחי ליזיאנטוס טריים בשלל צבעים, בקשתות, צמידים, מסרקיות, בוטיניירים (פרח לדש הבגד) והכל מפרחים אמתיים וצבעוניים.

יש גם שזירת זרים אישיים מתנה לאורחים, אליה מצרפים ברכה אישית מודפסת ומעוצבת בכל זר. השוזרות שלנו מחכות בדוכן המעוצב לאורחים ביציאה מהאולם ומעניקות להם זרים פרחוניים שיחתמו את ההרגשה הטובה שקיבלו באירוע.

שורה תחתונה: מתאים לכל אלו שרוצים שהאווירה תהיה חמה, פורחת צבעונית עם ריחות נהדרים.

 

פרוכת לחופה בהתאמה אישית -MY GUY

טקס החופה נחשב לאחד מהטקסים המרגשים והמשמעותיים ביותר בחיינו. כולנו מדמיינות את הרגע בו נעמוד לצד בחיר ליבנו תחת החופה ביום הנישואין ונצעד משם אל עבר עתיד משותף, יחד, כבעל ואשה. כדי שתוכלו ליצור לכם רגע אישי ומיוחד שהוא רק שלכם, My guy  מגשימה לכם את החלום.

 מה זה אומר: My guy  מייצרת פרוכת לחופה בהזמנה אישית בהתאם למה שתבחרו, הסגנון האישי שלכם, החל מפרוכת טלאים, תחרות ודומה ועד רקמות ותמונות אישיות.

פרוכת לחופה 

מה יהיה על הפרוכת? האופציות לפרוכת הן רחבות ומגוונות ותלויות בזוג. אתם יכולים לתעד את הרגעים המנצחים שלכם בפרוכת החופה עם תמונות מרגשות, ולאחר מכן לשמור אותה אצלכם. אם תרצו לעשות בה שימוש אמיתי לאחר החתונה - ניתן להכין ממנה כיסוי למיטה, שזהו  המקום האינטימי שלכם, חלק מהטרנד.

חופת הפרוכת יכולה לשמש עבורכם זיכרון ממשי, זיכרון משפחתי או אפילו פרוכה משפחתית העוברת בין בני המשפחה כאשר כל זוג מוסיף את שמו, פרוכת העוברת מדור לדור.

כמו כן יכולה לשמש כפרוכת אישית  ואף לכלול, עפ"י רצון הזוג, תמונות, משפטים ו/או ברכות מחברים ומשפחה.

עיצוב החופה

מה הסוד לפרוכה מושלמת? הסוד הוא אתם. תצטרכו לפתוח את הראש ולהיות יצירתיים בכדי להתאים את הפרוכת לעצמכם. קיימים מגוון שילובי בדים, הדפסים, הדפסות מעניינות, רקמות, תחרות שיתאימו לשמלת הכלה ועוד.  

עיצוב חופה- הדפסה על החופה

בשורה התחתונה: פרוכת לחופה שתוכלו להתקדש תחתיה עם זיכרונות אישיים שלכם, שגם תשמר אצלכם לאחר מכן ותוכל להפוך למסורת משפחתית.

תחרות וכיתובים על החופה
 

הזמנה וירטואלית לחתונה - סטודיו אבועגלה  

הסמארטפונים והטאבלטים כבר מזמן הפכו לחלק מישותינו ואין כמעט שום סיכוי להסתדר בלעדיהם. זוהי נקודת הפתיחה.

איך הכל התחיל? סטודיו אבועגלה מפיק כבר למעלה מ- 7 שנים סרטי אנימציה לאירועים מיוחדים בכיכובם של אנשים אמיתיים. החל מסרטי אנימציה דוקומנטריים מדליקים ועד הזמנות וירטואליות בסרט אנימציה קצרצר בכיכובם המאויר והמונפש של בני הזוג ועוד.

לאחר שעיצבה לזוג הזמנות סטטיות מאוירות לחתונה, כאלו שהלכו לדפוס, למקרר ואח"כ לפח הרגישה נוית שיש כאן בזבוז משאבים ובעיקר השקעה שיורדת לטמיון. היא רצתה הזמנה דיגיטאלית שנשארת לנצח, כזו שתגרום לאורחי האירוע להתלהב ולצפות לו.

מה זה אומר? בכדי שההזמנה לא תלך לפח, עדיף, כיפי, מהנה ונגיש לכולם  לקבל הזמנה במייל. אפשר לעשות אותה מונפשת והומוריסטית כפי שנוית מעצבת סטודיו אבועגלה עושה.

חלק מההזמנות הווירטואליות שהפיקה נוית הועלו כקובץ וידאו על גבי דף נחיתה מעוצב עם טופס הרשמה מוקדמת למוזמנים, וחלק פשוט נשלחו למייל או על גבי דיסק און קי למוזמנים (למשקיעים באמת).

הצצה להזמנה וירטואלית מונפשת מבית סטודיו אבועגלה:

הבחור הזמין סרט הצעת נישואין לחברתו ואחרי שאמרה" יס איי דו" נשלח הסרט לאורחים יחד עם הזמנה מאוירת למייל. כנסו: https://vimeo.com/74363532

 

הזמנה ווירטואלית לחתונה

בשורה התחתונה: כל מה שצריך כדי לקבל הזמנת אנימציה לחתונה שלכם אלו תמונות פנים טובות של בני הזוג וכמה צילומי גוף. נוית מאיירת את הזוג בסגנון ריאליסטי ומסכמת עם הזוג על הכיוון ההיתולי או האישי שייתן אופי להזמנה, מתאימה כמובן מוסיקת רקע מדליקה, רקע מתאים, טקסט, ומנפישה את הדמויות.

לאחר מכן, הזוג מקבל את הסקיצה למייל, מאשר אותה ומתחיל להפיץ לאורחים שלו. את הלינק ניתן לשלוח מ youtube, כטופס הרשמה בעמוד נחיתה מדליק או אפילו כעמוד אינטרנט מיוחד שהזוג פותח,  שאותו ניתן לשלב במצגת תמונות שלכם.

 

קרדיטים:

פרחי היסמין https://www.facebook.com/pircheihayasmin

My guy  http://www.facebook.com/home.php#!/pages/My-guy-smykwt-tlym/162054637171329

סטודיו אבועגלה www.abuagela.co.il


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג