חליפות חתן לשנת 2015 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מראה החתן לשנת 2015

מה ילבשו החתנים בשנה הבאה?

חליפות חתן

החתנים חשובים (כמעט) כמו הכלות. וגם הם נדרשים להיראות במיטבם בחופה. כך שאם אתם מתחתנים בשנה הקרובה, זה הזמן להתעדכן מה מכינים לנו המעצבים. חליפות חתן הן כבר מזמן לא רק ג'קט ומכנסיים מחוייטים, וגם אצל הגברים יש המון סגנונות, צבעים וטקסטורות. 

בשנת 2015 מראה ה"גיק שיק" תופס תאוצה. למי שלא יודע מה זה אומר, ביקשנו מדורון אשכנזי מעצב חליפות חתן, הסברים על המראה הזה ואפשרויות נוספות לחתן מעודכן.

דורון מסביר שהשנה, לוק האובר סייז ממשיך ומתבטא בעיקר בז'קטים. משחקים בין הצמוד והמשוחרר מהגוף. טרנד הגיק שיק ממשיך ומקבל פרשנויות נוספות בין אם באביזרים הנלווים לחליפות כמו פפיון/שלייקס ובין אם בטקסטורות על בדי החליפות למשל  בדוגמאות של משבצות קטנות /גדולות, וכן גם בדי ברוקד. מבחינת הצבעים השנה נראה הרבה גוונים  של שחור ואפור שממשיכים להיות דומיננטיים. אליהם יצטרפו גווני הכחול. 

החולצות ושאר האקססוריז (פפיון, דש, עניבה, נעליים ועוד) יהיו בצבעים מונוכרומטיים עם נגיעות קטנות של צבע כמו בורדו יין, חום בהיר וכהה.


אחרי שסיימנו לקבל מדורון הסברים, בואו לשטוף את העיניים בתמונות ולקבל השראה לחליפה שתבחרו לעצמכם.

לוק הגיק שיק
חליפת חתן, מראה הגיק שיק

בלוק הראשון מבית האופנה לחתנים של דורון אשכנזי, אנו רואים את לוק הגיק שיק, הג'קט המחוייט במידת אובר סייז, עם נעליים ששוברות את הצבע.

הלוק המונכורמטי
חליפת חתן. הלוק המונכורמטי

הצבע המונכורמטי בדרך כלל הוא השחקן הראשי בחליפות הגברים. דורוון אשכנזי, שאוהב את הקו הקלאסי וצבע חליפה מונכורמטי, ממשיך בקו יותר מודרני ואופנתי להיום.

חתן כלה

דורון אשכנזי - חליפות חתן 

שמלת כלה:מיכל מוטיל

צילום: ליאת חן

הלוק האורבני

חליפת חתן, הלוק האורבני

הלוק האורבני, תפס תאוצה בשני המשמ אחרונות, שבו יש שילוב צבעים, שילוב גזרות בין קלאסי למשוחרר, בין צבעים דומינטטים לצבעים ששוברים אותם.


הלוק הקלאסי

חליפת חתן. הלוק הקלאסי

מראה החתן הקלאסי, לא נעלם מהחנויות ותמיד יישאר במדפים. הוא מתאפיין בחליפה שחורה/אפורה כהה עם חולצה לבנה בשילוב פפיון או עניבה דקה בצבע החליפה.טומי היליפגר ממשיףך בקו שכולם ממשיכים איתו הקו הקלאסי שכנראה לא ייעלם מהחנויות בשנים הקרובות.


הלוק המודרני
חליפת חתן. הלוק המודרני

הלוק המודרני מתאפיין בלוק עם צבעים של סתיו/חורף 2015 אפור בהיר משובץ, עם מראה שנות ה90' שתופס תאוצה חזקה בעולם האופנה. יחד לחליפה משולב בסרגל הצבעים הממישיכים של האפור חולצה בהירה בצע תכלת שממיכה לצבע כהה ודומיננטי יותר, עניבה כחולה כהה שמשדרגת את הלוק.

טומי הילפיגר, להשיג בחנויות המותג

צילום: ג'ורג' ברודוויק

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז