עיצוב חתונות, עיצוב DIY - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

DIY - עולם שלם של רעיונות קטנים

עיצוב אישי-עשה זאת בעצמך

הפקת אירוע

הפריטים הקטנים הם אלה שיעשו לך את החתונה, לפחות מבחינת העיצוב. עולם הDIY מושך אותנו למקום יצירתי: חוץ מלבחור את שמלת הכלה הנחשקת ואת מנות האוכל הטעימות, אנו הופכים להיות מעצבים. 
הצד החיובי בכך, חוץ מההנאה ומהפאן שבעניין: העצמאות הזו עוזרת לצמצם עלויות. אין צורך הכרחי בפיתוח יצירות אישיות. לעיתים מדובר ברכישות של הפריטים הקטנים שיתאימו לקונספט החתונה.יש מספר רעיונות לעיצובים. המרכזיים שבהם: עיצוב קבלת האורחים, עיצוב פתקי הושבה, מתנות לאורחים. הרעיונות לא נגמרים. עיצוב הוא סוג של אופנה - וכמו באופנה, גם לעיצוב יש טרנדים משלו. אז הבאנו לך מספר רעיונות עם הטרנדים החמים שתוכלי לקבל מהם השראה, ובכך לנסות לעצב בעצמך את החתונה.
חלק מהפריטים ניתן לקנות מוכנים, ואת חלקם ניתן לעשות בעבודה עצמאית של 'עשו זאת בעצמכן'.  ההנאה מובטחת.

.

 

איילים



איילים כיום תופסים טרנד מאוד חזק בעיצוב. אם זה ראש אייל לקיר, מעמד איילים לתכשיטים וסתם בובה של אייל. בובה של אייל בעיצוב קבלת לשולחן יכולה להישאר בצבע עץ, או רכישת צבע זהב מכל חנות יצירה תשדרג אותו.

ניתן להשיג- אייל צבוע, בחנויות עיצוב לבית, כמו ביתלי,

ניתן להשיג DIY: ניתן לרכוש מחנויות משחקים בובות של אייל, ומחנויות יצירה את הצבע הרצוי ולצבוע אותו. כמו בכפר השעשועים

 

אותיות






מוסיפות כיתוב לתחושה שלכם. זו יכולה להיות המילה LOVE, ראשי התיבות שלכם - או כל מה שתבחרו. זו יכולה להיות מילה מחוברת, או אותיות נפרדות. ניתן לרכוש צבע עץ, או כאלה שכבר צבועים. אני בעד קניית צבע עץ - כך שתוכלו לצבוע בדיוק בצבע שלכם ולהפוך אותו למיוחד יותר.

ניתן להשיג מילים מוכנות: ברשת חנויות לעיצוב הבית או ברשתות קנייה מחו"ל-מומלץ להיערך לכך חודשיים לפני. יש בגולף, ביתלי, איביי ועוד

ניתן להכין: ניתן לרכוש את האותיות בחנויות לעיצוב ולצבוע את המילה. קיים למשל בחנות יצירה מטסיקים, מאי ארט

 

אוסף וינטג'
 





אם היו אומרים לי כשהייתי ילדה קטנה: כדאי לך לבקש מסבתא את הדברים המדהימים שיש לה, בעוד כמה שנים את תעריכי ותביני - הייתי עושה זאת. מכונת התפירה המיוחדת, מסגרות מעוצבות, ועוד שאר פריטים שהיום עולים לא מעט.פריטי הוינטג' שתצליחי לאסוף או לרכוש ייתנו לך טאץ' וינטג' ישן עם חדש. בין הפריטים: מכונת תפירה, מכונת כתיבה ישנה, טלפון חוגה, מגהץ קיטור, מזוודות ישנות ואינספור רעיונות נוספים.

ניתן להשיג: סבא וסבתא, מכרים מבוגרים

ניתן לרכוש: בשוק פשפשים כמו  ביפו, חיפה, באר שבע.

 

תריס ישן



לתריס יש מספר יתרונות והוא מוסיף צבע לחתונה. ניתן לתלות עליו את כרטיסי הישיבה, ולאחר מכן לקחת לבית, ולתלות עליו תמונות שפיתחתם. 

 

ניתן לעשות את פתקי ההושבה כתגיות קטנות, ולקשור להם איזה פסל קטן שיתאים לקונספט החתונה. למשל, אם בחרתם בקונספט של פריז, ניתן לחבר לו פסלונים קטנים של מגדל אייפל.

ניתן להשיג: סבא וסבתא, מכרים מבוגרים

ניתן לרכוש: בשוק פשפשים כמו ביפו, חיפה, באר שבע.

 

וואשי טייפ




פריט חובה לחובבי ה-DIY. מדובר בדבק העשוי מדפי אורז, המקושט באיורים ובצבעים מגוונים שרק תבחרו. עם הוואשי טייפ, תוכלו להוסיף את הפרטים הקטנים: הטאץ' האחרון שחסר לכם. תוכלו לקשט איתו את האותיות שהזכרנו קודם, כרטיסי ישיבה, הזמנות ומתנות קטנות לאורחים.

ניתן להשיג: חנויות יצירה און ליין ופיזיות ברחבי הארץ. כמו כן, יש מלא אתרים מחו"ל שניתן לרכוש דרכם REUTA CRAFT AND DIY- מסטיקים, נתנאלה איביי, אליאקספרסס ועוד.

 

מעטפות מיוחדות
 

REUTA CRAFT AND DIY

האולם מספק לכם מעטפות להזמנות שלכם. אך אם אתם רוצים להוסיף גם כאן את הטאץ' האישי שלכם, לא חובה להשתמש במעטפות של האולם. אפשר לרכוש מספר מארזים שיהיו מגוונים 

ניתן להשיג REUTA CRAFT AND DIY

 

כרטיסי ישיבה ותגיות
 




כרטיסי ישיבה הם עולם מגוון. הרעיון הוא להיות יצירתיים ולזרום. זה יכול להיות מפיות נייר, יכול להיות תגיות קטנות שמחוברות עם אטב, זה יכול להיות קארפטים ולקשט אותם בוואשי טייפ מיוחדים למיניהם.

ניתן להשיג: חנויות יצירה און ליין ופיזיות ברחבי הארץ. כמו כן, יש מלא אתרים מחו"ל שניתן לרכוש דרכם. כמו אצל REUTA CRAFT AND DIY- מסטיקים, נתנאלה איביי, אליאקספרסס ועוד.

 

בקבוקי אלכוהול עתיקים 


את מרכז השולחן ניתן לעטר בבקבוקי אלכוהול ישנים או בקבוקי יין ריקים שתוכלו לאסוף לאורך הדרך, או אפילו מחברים, אליהם תוכלו להוסיף טאץ' ריחני של נרות שיקשטו את מרכז השולחן.את בקבוקי היין תוכלו אחר כך להפוך לאגרטלים בבית. ניתן להשיג בחנויות לבית, ובעזרת איסוף מהמשפחה ומהחברים.

 מסגרות תמונה
 






מסגרות תמונה יכולות להיות מהפשוטות ביותר, שתמיד תוכלו לצבוע אותן בצבעים שייתנו להן צבע אביבי וקיצי או מראה וינטג'. תוכלו גם להשיג מסגרות וינטג' מיוחדות שייתנו את המראה הקלאסי.  בתוך המסגרת תוכלו לשים תמונה שלכם בקבלת האורחים. כמו כן, תוכלו להדפיס מספרי שולחנות מיוחדים.

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה