טיפולי יופי קלים ופשוטים לקיץ menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טיפולים שמומלץ לעשות לפני עונת הרחצה

הכיני עצמך לקיץ

איפור, שיער ולייף סטייל

עונת החתונות היא גם עונת ההופעות: השמלות הקצרות יוצאות מהארון, המגפיים מפנות את מקומן לסנדלים וכולנו רצות אל החוף על מנת להסדיר את השיזוף.
החורף גם השאיר עימו משקעים- עור יבש, כמה קילוגרמים שעלו להם בחגים, שיער מיותר שהתחבא לו תחת שכבות בגדים עד כה. כל זאת, בשילוב עם משקעים שהותירו בנו השנים- ורידים ונימים בולטים, קילוגרמים עודפים וצלוליטיס הופכים את הקיץ לעונה שלא כולן ששות לקראתה.

 

אולם במקום לחשוש מללכת עם קצר, להתכונן שבוע לפני שהולכים לים או לבקר אצל הקוסמטיקאית בתדירות גבוהה ניתן בסדרת טיפולים קצרה לקבל פיתרון קבוע כמעט לכל דבר. 

אז מהם הטיפולים המבוקשים ביותר לקיץ?

הסרת שיער בלייזר- הדבר העיקרי שמעסיק אותנו בקיץ הוא הסרת השיער. טיפול הסרת שיער בלייזר מבוצעת בלייזר אשר "הורס" את השערה מהשורש ומבטיח שהצמיחה תיפסק. מדובר בפרוצדורה מהירה שאין לה כמעט תופעות לוואי, כאב או צורך באלחוש מקומי.

למי הטיפול מתאים? בעבר הייתה סברה שהסרת שיער בלייזר מתאימה רק לבעלות שיער כהה ועבה אך למעשה הטיפול מתאים לכולן (ולכולם), גם לבעלות עור בהיר ואפילו לג'ינג'יות!

מספר הטיפולים הנחוצים נע בין 8 ל-12 טיפולים, תלוי בגיל המטופל (עבור בני נוער מדובר במספר רב יותר של טיפולים) וכן בגודל ומיקום האיזור בו מבוצע הטיפול. בבית השחי למשל נצטרך בין 5 ל-8 טיפולים ואילו באיזורים גדולים כמו גב של גברים נצטרך כ-12 טיפולים.
להסרת שיער אין תקופת החלמה וניתן לחזור מיידית לשגרת היום. יחד עם זאת, תיתכן רגישות קלה שתחלוף תוך שעות ספורות.

העלמת ורידים ונימים-  ורידים בולטים היא תופעה נפוצה שמחצית מהאוכלוסיה סובלת ממנה. זוהי בעיה אסתטית המפריעה לרבים אך בהעדר טיפול היא יכולה להפוך לבעיה רפואית המתבטאת בנפיחות, כאבים ואף בצקות. לפני הטיפול בבעיה יש לבחון קודם את המקור- האם מדובר בחלק בלתי נפרד מהליך ההזדקנות, גנטיקה תורשתית, שינויים הורמונאליים (כגון הריון), עמידה ממושכת או עודף משקל. כמו כן, יש לקחת בחשבון האם מדובר בנימים וורידים שטחיים או שמא בוורידים מורחים או דליות. בהתאם לכל הפרמטרים יקבע אופן וסוג הטיפול.

הטיפול מתאים לכולם כאשר מדובר בפרוצדורה האורכת רבע שעה ומתפרשת על פני 3-5 טיפולים במרווחים של שבועיים.

גם כאן אין צורך בהחלמה וניתן לחזור מיד לשגרה.

 

הצרת היקפים והעלמת צלוליטיסטיפולים העוזרים להמיס את מצבורי השומן ולמתוח את העור עובדים על תאי השומן הנמצאים בשכבות התחתונות של עור, אותן שכבות אליהן פעילויות ספורט לא מגיעות. ניתן להמיס את השומן בכל האזורים בגוף- צוואר, ירכיים, בטן, מותניים ווכו' מה שעוזר להגיע לפרופורציות מאוזנות.

הטיפול מתאים לכל מי שרוצה למצק ולמתוח את העור יחד עם הצרת היקפי הגוף וחיטובו.

הטיפולים נעשים בסדרה של 8 עד 12 טיפולים במרווחים של שבוע בין טיפול לטיפול ולמרות שהפרוצדורה נשמעת מורכבת אין כאן צורך בניתוח או החלמה וניתן לחזור לשגרה בתום הטיפול.

 פילינג- להפטר מהעור האפרורי ולחשוף עור חדש וזוהר- השנים ומזג האוויר הופכים את גון עורנו לאפרורי ומשאירים כתמים וקמטוטים. טיפול הפילינג הוא הטיפול הטוב ביותר למי שרוצה להחזיר לעורה את הגון הטבעי שלו, להראות צעירה ולקבל זוהר וברק חדשים. טיפולי פילינג מגיעים ברמות שונות- שטחי, בינוני או עמוק בהתאם לצורך ולרצון המטופלת. הטיפולים מתאימים לכולן  ובין טיפול לטיפול ניכר שיפור רב. יש לקחת בחשבון כי יש לעור תקופת הסתגלות ולכן לא מומלץ לעשות פילינג ממש לפני אירוע או יום חשוב.

 

כל הטיפולים הללו הינם נטולי כאב ופשוטים אך תמיד צריך לשים לב מיהו המטפל, באיזה חומרים הוא משתמש, מה ההסמכה שעבר וכמובן כיצד נראית הקליניקה ורמת הניקיון בה. כל טיפול בעור חייב שיעשה בידיים מקצועיות ומיומנות אצל אדם המומחה בתחום זה.

שיהיה יופי של קיץ !

 

הכתבה באדיבות: ד"ר אריק איימס  

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע