בתי מלון לשבת חתן: 6 מלונות מומלצים לשבת חתם בלתי נשכחת- מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

6 המלונות המובילים בארץ לשבת חתן חד פעמית

מחפשים מלון לשבת חתן? מצאנו לכם לא פחות משישה מלונות מומלצים לאירוע חד פעמי, שאפשר ורצוי להאריך ליום שלם של משפחתיות קרובה

הפקת אירוע

לחתונה, כמו למפץ הגדול, יש אירועי משנה. אחד מהם הוא "השבת הזו שצריך לקום מוקדם" - שבת חתן. שבת חתן היא יותר מעלייה לתורה בבית הכנסת המקומי. לצד התפילות המסורתיות של שבת בבוקר, הקריאה המשותפת בתורה והארוחה הקלה בבית הכנסת, בעבור רבים זהו אירוע שנמשך יום שלם. לכן, יש מי שנרתמו להפיק את האירוע הזה עבורנו, בתי מלון שזיהו את הצורך והחלו לתת לו מענה. מלון לשבת חתן מאפשר לכם לעשות מיקור חוץ להפקת האירוע, ולהתאמץ פחות.

יום שבת חתן מתחיל בתפילות ובארוחה קלה, ומתקדם אל הילולה ממושכת בבית חתני השמחה עם המשפחה הקרובה, הזדמנות למפגש של ממש ולשיחה עם כולם - בניגוד ליום החתונה העמוס. אירועי שבת חתן בבית מלון הופכים לחגיגה של סופשבוע עבור הזוג, ההורים והמוזמנים, לכן אין סיבה שלא לפנות בדרך הזו ולהפוך את השבת ליממה של קירבה, שמחה ומשפחה.

 קייטרינג לשבת חתן

אירועים במלון יהודה

במלון יהודה מומחים לאירוח אירועים, במקום קיים אולם אירועים מפואר, אולם ברקת, המצויד במערכות הגברה ותאורה, ואף גן הממוקם על שפת בריכה וצופה לנוף ירושלמי. במקום מגישים תפריט עשיר וכשר למהדרין שהרכיב שף המלון, כך שלא תצטרכו לדאוג מהארוחה. אם אתם מחפשים שבת חתן מרגשת, טבולה באוויר ירושלמי צח, עם נוף לחורש טבעי, תהיו סמוכים שבמלון יהודה תמצאו את כל השירותים הנחוצים לאירוע המושלם.

מלון יהודה, ירושלים. 053-9426543


משקה בקייטרינג שבת חתן

מחפשים אירוע שבת חתן עם בריזת ים משחררת? במלון לאונרדו פלאזה אשדוד על קו החוף של אשדוד, תוכלו ליהנות מאולם אירועים של עד 600 איש, ממסעדה עם מבחר עשיר, בכשרות בהשגחת הרבנות אשדוד ואף מבריכה למי שמגיעים בחודשי הקיץ. אם אתם מעוניינים באירוע מצומצם, במלון מציעים גם חדרי פגישות וישיבות פרטיים ומרווחים המגישים בהם כיבוד קל ושלל פינוקים.

מלון לאונרדו פלאזה אשדוד, שדרות הים התיכון 1, אשדוד. 053-9369430

מלון ממילא

במלון ממילא מציעים אירוח חד פעמי לאירוע חד פעמי, צוות מיומן ינהל את שבת החתן שלכם מא׳ ועד ת׳, כולל האוכל הכשר, שירות ברמה גבוהה, עיצוב מותאם אישית לכם וציוד טכני משוכלל לכל חגיגה שתרצו להפיק. במלון ממילא מקצועיים בהפקת כל סוגי האירועים עם מניין אורחים עד 300, החל מימי הולדת, חתונות ובר ובנות מצווה ועד שבת חתן. במיקום המושלם שיספק לכם את העירוניות העתיקה של ירושלים, מול חומות העיר העתיקה, תוכלו ליהנות מחדרים מוקפדים ומפנקים.

מלון ממילא, ירושלים. 053-9365944


קייטרינג

מלון אקוודוקט-O-Live

מלון רימונים אקוודוקט נקרא על שם מולין המים מתקופת האימפריה העות׳מאנית, שהוביל מים מקיבוץ כברי לעיר עכו, ממוקם ביישוב רגבה וצופה אל נוף הגליל המערבי. המלון מציע אירוח יוקרתי לצד קרבה לטבע ולפיסה היסטורית. במלון קיים חדר תפילה עם ספר תורה שיאפשר לכם לערוך את שבת החתן במלואה בין כתלי המלון עצמו. ניתן להזמין את כל מנות המלון בכשרות מהודרת, ואף לשלם אקסטרה על צ׳ק אאוט מאוחר על מנת להאריך את היממה המשפחתית.

מלון אקוודוקט-O-Live, רגבה. 077-6039999

מלון מצפה ים נתניה

מלון הבוטיק מצפה ים הוא מלון מעוצב ומשמח, שמציע אירוח באולם שמותאם ל-150 איש, כל אירוע שתרצו לחגוג, כולל שבת חתן, יהיה נהדר במלון שממוקם ממש על הטיילת וקו החוף של נתניה. מטבח כשר בהשגחת הרבנות נתניה, יתאים אישית לכם את התפריט, כמו גם העיצוב של האירוע שיקבל חן רק מהאווירה השמשית והשמחה של החוף הקרוב.

מלון מצפה ים, שד' ז'בוטינסקי 1, נתניה. 09-8623730

מלון ריזורט חדרה

במלון ריזורט חדרה מציעים את הכל: אולם פרטי, בית כנסת במלון, היפוך ארוחות, סעודה שלישית ועונג שבת. מלון שמתורגל באירוח שבת חתן יעשה לכם סדר בבלאגן וישאיר אתכם רגועים ובטוחים לגבי כל האספקטים החשובים באירוע המקודש. עם נוף לרצועת חוף, ליווי אישי צמוד על ידי מנהל/ת הפקה מנוסה, אולם פרטי עם נוף לים – אין ספק שהבחירה בריזורט חדרה היא בחירה בטוחה.

מלון ריזורט חדרה, רחבעם זאבי 2, חדרה. 6367*

טיפים שיהפכו את שבת החתן במלון לחוויה בלתי נשכחת

  1. חשבו על קישוט חדרי האורחים ובית הכנסת, על מנת להקנות מראה מיוחד אפילו בנוף המיוחד גם ככה של בית המלון. צוות המלון ישמח לסייע לכם ולהעמיד לרשותכם אנשי מקצוע ואף אנשי שירות חדרים שיפתיעו את האורחים בחדרם עם ממתק או תמונה נחמדה.
  2. חשוב שאורחיכם ידעו את לוח הזמנים הצפוי. לשם כך ניתן להכין לוח זמנים שיופץ בין האורחים, וכן להציב שילוט בולט בלובי המלון, שינגיש את המידע לכל האורחים בכל שעה.
  3. זכרו שבתוך האירוע הזה מגיע לכם גם זמן לעצמכם. גם האורחים שלכם ישמחו לזמן איכות עם עצמם - לכן בנו לוח זמנים שמאפשר להם לנצל את השבת הזו גם למנוחה.
  4. הקפידו לדרוש מבית המלון שמארח אתכם את מספר הטלפון של מנהל אחראי מטעמו, שיהיה זמין לאורך כל השבת לכל בקשה מיוחדת לה אתם זקוקים. כשאתם מקיימים אירוע בבית מלון, זו אחריות המלון לוודא שלא תצטרכו לדאוג לאף אחד, ושכל מי שהגיע יהיה שבע רצון. במידה ותרגישו צורך בעזרה נוספת, תוכלו לשכור את שירותיו של "מנהל אירוע", שיטפל עבורכם ועבור המוזמנים בתקשורת השוטפת מול המלון.

הספקים שלנו

אולם אירועים - אירועים במלון יהודה

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג