מה כדאי ומה כדאי שלא לעשות לקראת החתונה? menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מותר או אסור?

"עשי" ו"אל תעשי" לקראת החתונה

הפקת אירוע

לאורך השנים צברנו כמה תובנות על הדברים שחשוב לעשות בדרך לחתונה, וגם אל אלו שמוטב להימנע מהם. לפני כמה זמן נשאלנו על ידי כלה מהם עשר הדיברות שלנו לכלה, ואחרי מחשבה (כי אצלינו במערכת לא ממהרים לשלוף תשובות מהמותן) החלטנו שצריך להעלות את זה על הכתב, כדי שגם את תדעי מה ה"חובה" ומה "חובה שלא" בדרך לחתונה שלך. 
 




תזונה

עשי: איכלי נכון בחודשי ההכנה לחתונה. ארוחות מסודרות במינונים נכונים. הימנעי מממתקים וחטיפים והקפידי על שתיית מים מרובה,  שתסייע לפנייך להיות זוהרות יותר.

אל תעשי: דיאטת כאסח שאולי תוריד לך יותר ק"ג אבל בסופה תמצאי את עצמך חלשה ותשושה. ומה שהולך בקלות - באותה הקלות ייעלם, ואת עשויה למצוא את עצמך עם כל הקילוגרמים שהורדת פלוס כמה חדשים.  
 

רשימת מוזמנים

עשי: תזמיני את מי שאתם באמת רוצים שישמח בשמחתכם ויהיה אתכם ביום המאושר של חייכם.

אל תעשי: תזמיני מכרים שהקשר ביניכם רופף, רוב הסיכויים שהם לא יבואו והסיטואציה תהיה לא נעימה עבור אף אחד מכם.

 


אלכוהול

עשי: שתי בטעם טוב. רק בשביל להרגיש נינוחים.

אל תעשי: אל תשתכרי. הנה לכן סיפור אמיתי לגמרי: חברה שלי שהיא ברמנית ויודעת את כללי השתייה עשתה בדויק מה שאסור. שעה אחרי החופה היא כבר לא היתה חלק מהאירוע. לא אכלה מהתרגשות ושתתה בלי סוף וסיימה את הערב מוקדם כשאנחנו עוד רקדנו לתוך הלילה. את הבכי שלה בעבודה שמענו עוד חודשים אחר כך. אבל מה לעשות שבחתונה אין שידור חוזר.


הושבה

עשי: הושיבי את המוזמנים שלך עם טאקט של פולנייה, כלומר - קחי בחשבון מי קרוב למי. מוזמנים בחתונה לא באים לאירוע דייטינג. הם באים להינות ולפגוש את מישהם מכירים.

אל תעשי: דווקא לאורחים. אגב היעדר מחשבה היא אפילו יותר גרועה מדווקא, כי היא מגלה למוזמנים שלא אכפת לך מהם. דאגי לדעת אם יש במשפחה או בין החברים אינטריגות וריבים כדי להימנע מלהוציב אויבים מושבעים זה לצד זה. 

 


טיפוח

עשי: תני לגבות שלך חופש שלושה שבועות לפני החתונה.

אל תעשי: גבות ערב או יום לפני, על מנת  שלא תישאר לך אדמומיות.  בנוסף אל תגעי באופן עצמאי בגבות - שערה אחת לא נכונה ואת יכולה להרוס את מבנה הגבה.


ציפורניים

עשי: האריכי ציפורניים ולכי לקוסמטיקאית יום לפני החתונה (מומלץ גם ערב לפני).

אל תעשי: כסיסה. מגעילה בכל זמן ובמיוחד לפני החתונה. אם את מתקשה לשמור יש לק מיוחד ומגעיל במיוחד בטעמו (מרה) שמורחים על אצבעות כדי להימנע מהלכניס אותן לפה. 
 

שיער

עשי: האריכי את השיער כך שיהיו לך אופציות רבות לתסרוקת. אם הינך מעוניינת בגוונים מומלץ לעשות אותם חודש לפני כדי לקבל את הגוון הנכון.

אל תעשי: אל תסתפרי לפני החתונה ואל תצבעי בימים הסמוכים לחתונה. לצבע לוקח זמן להתאזן לגוון האותנטי שלו (חשיפה לשמש הופכת אותו לטבעי יותר).

 

טיפול פנים

עשי: עשי טיפול פנים עד כשלושה שבועות לפני החתונה.

אל תעשי: טיפול פנים שבוע לפני החתונה. הטיפול משפיע על הפנים לימים הקרובים ועלול לגרום לאדמומיות שתצריך גלונים של מייק אפ. 
 

הכי חשוב
עשי: מה שטוב לכם. זה היום שלכם להביע את עצמכם ואת הרצון של לחגוג בדרך שלכם, בסוף כולם ישמחו אתכם ולא משנה מה יהיה.

אל תעשי/ו: לרצות את הסובבים אתכם, כי "תפסת מרובה - לא תפסת".


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש