צילומי זוגיות לחתונה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

LOVE STORY

צילומי זוגיות - טרנד הצילומים החדש

צילום אירועים

צילומי זוגיות לפני החתונה הם טרנד חדש ואופנתי בעולם החתונות. כמו כל תופעה, גם זו הגיעה אלינו היישר מארה"ב. שם אגב, זה נקרא "צילומי אירוסין". קצת לפני trash the dress  תופסים צילומי הזוגיות את מקומם, ומשלבים איתם לעיתים גם את צילומי  SAVE THE DATE. 
אצלינו "צילום זוגיות" מתייחס לצילום זוגות לפני או אחרי חתונה, זה לא ממש משנה, העיקר שיש סיפור אהבה. הרעיון נבע מתוך צורך לתעד זוגות אוהבים ומקנה למצולמים חוויה זוגית משותפת וכייפית ואפילו משעשעת.

אנה ויואב הם זוג אוהב שבחר לתעד את זוגיותם חצי שנה מתום החתונה, והסכים לשתף אותנו בתוצאה. הם הכירו דרך הפייסבוק ממש במקרה, דרך 'חברים משותפים'. יואב נתקל בפרופיל של אנה והחליט לעשות צעד בעניין, וההמשך ידוע. 

כחלק מהכנות החתונה הם בחרו בצילומי זוגיות ופנו לצלמת ויקטוריה מנשירוב. ויקטוריה שיתפה את אסין קייטון, מעצבת המתמחה באירועי קונספט, שתעצב לה את סט הצילומים לפרויקט שאותו היא כינתה ' LOVE STORY' . כדי להוזיל עלויות חלק מהחפצים נלקחו מהאוסף הפרטי של אסין. היא השתמשה בפריטי וינטג' ישנים שחוו לא מעט חוויות וזיכרונות עם השנים. הית שם גם מכונת כתיבה שאסין מדמיינת שבטח נכתבו עליה לא מעט סיפורי אהבה ומזוודה שטיילה בעולם. הלוקיישן שנבחר היה שדות ויערות ללא מבנים, על מנת להעביר משהו תמים ובתולי עם תחושה אינסופית.

אנה ויואב, זוג רגיל, שלעמוד מול המצלמה איננו חלק מהיומיום שלהם, נאלצו להתמודד עם תנאים לא פשוטים בשטח לצורך צילומי הזוגיות. מסתבר שבשדות בתוליים, תמימים ומהממים, יש לא מעט קוצים! וגם לשכב על שמיכה נעימה ורכה, הפכה למשימה לא פשוטה. כדי להשיג תאורה חזקה וטובה, נאלצו אנה ויואב לעמוד מול שמש חזקה ישירה ומסנוורת למשך כמה דקות, אבל, למרות כל הקשיים האלה, הם הצליחו ליהנות והתמונות מדברות בעד עצמן.
אנה ויואב זכו בחוויה, הם נהנו מכל רגע, גם ברגעים הפחות נעימים וגם בנעימים כמובן. זיכרון שחקוק להם לכל החיים.













קרדיטים:

צילום: ויקטוריה סטודיו לצילום

סטיילינג: אסין קייטון-אסיניקה

איפור: אנה חיטוב-פטוקה

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש