5 סגנונות של הזמנות menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מה ההזמנה שלי?

גם להזמין צריך לדעת

הפקת אירוע

אחרי שעיצבתי לעצמי את ההזמנה לחתונה נוכחתי לדעת כמה חשובה הזמנה יכולה להיות. ההזמנה היא כבר לא רק פתק למקרר עבור המוזמנים, היא לוקחת אותם למקום האישי שלנו כבני זוג. היא ההקדמה לחתונה והיא ההזדמנות שלנו לבלוט ולייצר ציפייה לאירוע שלנו. כשחושבים על זה, נכון שאנחנו מזמינים את הקרובים לנו ביותר, אבל מסתבר שכשיש הרבה קרובים ומוזמנים מסננים אירועים, ההזמנה יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע שיבואו אליו לאירוע שידלגו עליו.
אנו אוהבים לתייג כל מה שזז, לכן קבלו 5 הזמנות שמתייגות 5 סגנונות של זוגות : 
 

הזוג הרומנטי

הרומנטים שמים במרכז החתונה את מרכיב האהבה ומיסוד הקשר. את המסר בהזמנה הזו אי אפשר לפספס - הזוג רואה בחתונה נקודה חשובה במיסוד הקשר. המסר עובר בצורה פיסית ולא רק במילים. רואים כאן שהזוג משקיע מחשבה בזוגיות שלו.

בדרך כלל ההזמנה תתאפיין בלבבות, צבעים ורודים, איורים רומנטיים.

 

 


הזוג המלכותי

יום החתונה הוא יום החג של הזוג, יום יוקרתי , מיוחד, וחד פעמי. יש אלמנטים קלאסיים שתמיד יישמרו ויעניקו לאירועים את היוקרה הראויה. הזוג המלכותי רואה בחתונה אירוע מרכזי בחייו, והוא משקיע בו כפי שמתבקש מאירוע כזה – הזמנה לחתונה עם עיצוב תחרה יוקרתי. טכנולוגיות חדשות, כגון חיתוך בלייזר, מאפשר לבצע הזמנות חתונה מרשימות ויוקרתיות, שפעם היו נדרשות להיעשות בעבודת יד בלבד.

 

הבליינים

זוג הבליינים רואה את החתונה שלהם בעיקר כסיבה למסיבה .אוכל טוב, מוזיקה והכי חשוב אלכוהול משובח. בהזמנה הזאת אי אפשר להתעלם ממה שהולך להיות בחתונה ומה שיצופה מהאורחים וזה פשוט לבלות. הזמנה זו תתאפיין בכיתוב 'בולד', סלנגים רבים באנגלית, עם טיזרים על ה-מסיבה הכי טובה בעיר. במבט חטוף ראשוני, זה נראה כמו אותם הזמנות שקיבלנו בימי התיכון למסיבות הכי שוות בעיר.

 

הזוג המעודכן

המעודכנים כבר לא זקוקים לנייר כדי להזמין את האורחים. האינטרנט כבר כאן, והם ינצלו אותו כדי להעביר את ההזמנה במהירות האור לכל המוזמנים. אבל אם כבר משתמשים באינטרנט, למה לא להשתמש בכל היכולות שלו וליצור וידאו מדליק. זוגות כאלו ישתמשו או בתמונות שלהן שעשו במיוחד לsave the date , או זוג שחיבר את המלל על תמונה אהובה שלהם, או אפילו סתם הזמנה אינטרנטית פשוטה שתופץ במייל, בפייסבוק, ואפילו באינסטגרם.

 

הזוג היצירתי



מדובר בזוג שחושב מחוץ לקופסא ומחפשת הזמנה בעבודת יד. הזוג מבליט בא ל את הייחודיות שלו, את אומנות הידיים שלו,ואת הרצון שלהם להעביר כמה הם משקיעים בחתונה אפילו בפרטים הכי קטנים, כמו ההזמנה.

בד"כ ההזמנות יהיו עבודות יד של מוצרי DIY הנרכשים בחנויות לאומנות.

 

באדיבות: paperboutique


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש